Reklāma

Auto industrijas vadītāji uzskata, ka 2030. gadā puse pārdoto mašīnu būs elektriskas

Jaunākie raksti

LMT pērn veicis rekordlielas investīcijas tīklā un palielinājis klientu skaitu

Latvijas mobilo sakaru operators un tehnoloģiju inovāciju uzņēmums LMT 2021. gadā veicis pēdējos 10 gados lielākās investīcijas infrastruktūrā, tīkla...

Par spīti Džo Rogana izplatītajai dezinformācijai par Covid-19 “Spotify” no viņa neatteiksies

Lielu sašutuma vētru izraisījusi Džo Rogana "Spotify" dzirdamā podkāsta "The Joe Rogan Experience" 31. decembra epizode, kurā piedalījās ārsts...

Latvijā beidzot pieejama Apple Watch ECG – elektrokardiogrammas funkcionalitāte

Bez sarkanā paklāja un fanfarām, bet ar kāda putniņa pačukstēšanu, pie mums ir nonākusi informācija, ka Latvijā beidzot darbojas...

Ford nepilnu divu gadu laikā plāno saražot 600 tūkstošus elektroauto

Ford vadītājs Džims Fārlijs intervijā Fox Business norādījis, ka ASV valdībai nepieciešams veikt investīcijas elektroauto infrastruktūras attīstībā, savukārt ražotāji sagatavos...

Tesla pērn guvusi rekordlielu peļņu; šogad jaunus modeļus neprezentēs

Elektroauto ražotāja Tesla vadītājs Īlons Masks apstiprinājis, ka uzņēmums pērn strādājis ar 5,5 miljardu dolāru (4,8 miljardi eiro) peļņu,...

Auto industrijas vadītāji aptaujā pauduši viedokli, ka 2030. gadā aptuveni puse ASV un Ķīnā pārdoto mašīnu būs elektriskas, savukārt otru pusi sastādīs auto ar iekšdedzes dzinējiem, ieskaitot hibrīdus. Šādu viedokli pauduši 1000 aptaujātie nozares pārstāvji “KPMG” veiktajā aptaujā.

Pirms pāris nedēļām vairāki autoražotāji un valstis parakstīja vienošanos, kas paredz pārtraukt iekšdedzes dzinēju lietošanu līdz 2040. gadam, taču to neizdarīja tādi lielie spēlētāji kā Volkswagen, Toyota, BMW un citi. Tāpat šo vienošanos neparakstīja arī ASV, Vācijas un Ķīnas pārstāvji, kas, protams, šo vienošanos padara krietni maznozīmīgāku.

Lai arī kopējais viedoklis nozarē ir, ka elektroauto sastādīs pusi no pārdotajām mašīnām 2030. gadā, ir arī krasi atšķirīgi viedokļi – atsevišķi aptaujātie uzskata, ka Ķīnā ap šo laiku tikai 20% pārdoto mašīnu būs elektriskas, citi domā, ka to tirgus daļa sasniegs pat 80%.

Elektroauto attīstību un tirgus daļas pieaugumu šobrīd zināmā mērā veicina valstu atbalsts to iegādei. 77% aptaujāto uzskata, ka 10 gadu laikā elektroauto tik un tā var kļūt par masveida izvēli pat bez subsīdijām no valsts, jo samazināsies bateriju ražošanas izmaksas. 91% gan atbalsta to, ka valstis sniedz atbalstu un motivē pāriet uz elektroauto. Lielākie optimisti šajos jautājumos meklējami Ķīnas un ASV autoražotāju vadībā, savukārt lielākie pesimisti bijuši francūži.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
janka
02.12.2021 13:35

idioti,nākotnē jūsu auto akumulators neskaitīsies jūsu,bet būs jānomā tāpat kā tagad to nomā metinātāji balonus.Rēķinaties ar ikmēneša tēriņiem,brauksiet vai nē,maksāsiet.

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: