Reklāma

KIA oficiāli prezentē jaunās paaudzēs “Niro” krosoveru

Jaunākie raksti

LMT pērn veicis rekordlielas investīcijas tīklā un palielinājis klientu skaitu

Latvijas mobilo sakaru operators un tehnoloģiju inovāciju uzņēmums LMT 2021. gadā veicis pēdējos 10 gados lielākās investīcijas infrastruktūrā, tīkla...

Par spīti Džo Rogana izplatītajai dezinformācijai par Covid-19 “Spotify” no viņa neatteiksies

Lielu sašutuma vētru izraisījusi Džo Rogana "Spotify" dzirdamā podkāsta "The Joe Rogan Experience" 31. decembra epizode, kurā piedalījās ārsts...

Latvijā beidzot pieejama Apple Watch ECG – elektrokardiogrammas funkcionalitāte

Bez sarkanā paklāja un fanfarām, bet ar kāda putniņa pačukstēšanu, pie mums ir nonākusi informācija, ka Latvijā beidzot darbojas...

Ford nepilnu divu gadu laikā plāno saražot 600 tūkstošus elektroauto

Ford vadītājs Džims Fārlijs intervijā Fox Business norādījis, ka ASV valdībai nepieciešams veikt investīcijas elektroauto infrastruktūras attīstībā, savukārt ražotāji sagatavos...

Tesla pērn guvusi rekordlielu peļņu; šogad jaunus modeļus neprezentēs

Elektroauto ražotāja Tesla vadītājs Īlons Masks apstiprinājis, ka uzņēmums pērn strādājis ar 5,5 miljardu dolāru (4,8 miljardi eiro) peļņu,...

Korejiešu autoražotājs KIA oficiāli prezentējis jaunās paaudzes  krosoveru “Niro”. Auto aprīkots ar jaunām funkcijām un iespējām, lai veicinātu ilgtspēju un lietošanas efektivitāti. Mašīna būs pieejama kā klasiskais hibrīds, plug-in hibrīds vai elektroauto, tādējādi demonstrējot korejiešu autoražotāja centienus radīt bezizmešu transportlīdzekļus.

Iepriekšējās paaudzes “Niro” pie klientiem ieradās 2017. gadā, savukārt pilnībā elektriska versija debitēja 2018. gadā. Kā apliecināja mūsu 1000 kilometru tests, elektriskā versija padevusies pat ļoti sekmīga. Tehniski “Niro” jaudas agregātus dalīja ar savu brālēnu “Hyundai Kona”.

Oficiālā preses relīzē “KIA” pārstāvji paziņojuši par jauno modeli. Auto vizuāli veidots līdzīgi citiem nesen prezentētājiem “KIA” modeļiem, izmantojot līdzīgus priekšējo lukturu risinājumus. Inženieriem strādājot pie jaunā modeļa, viens no galvenajiem uzsvariem bija efektivitāte un ilgtspēja. Tas novērojams mašīnas salonā, jo daļa apdares veidota no pārstrādātām sienas tapetēm. Sēdekļos izmantots uz bioloģiskas bāzes iegūts poliuretāns (bio-based polyurethane), savukārt durvju paneļi krāsoti ar īpašu ūdens bāzes krāsu, lai samazinātu ietekmi uz vidi.

“Niro” plug-in hibrīda versija būs aprīkota ar jaunu sistēmu “Greenzone Drive Mode”, kas automātiski pārslēgsies uz elektrības lietošanu, lai braucienu padarītu efektīvāku. Sistēmas rīcība tiks balstīta vadītāja paradumos un informācijā no navigācijas sistēmas. Kā piemērus “zaļajām vietām”, kur mašīna automātiski pārslēgsies uz elektrību “KIA” min dzīvojamās zonas, tuvumā esošas skolas vai pat slimnīcas. Tāpat mašīna atpazīs vadītāja visbiežāk apmeklētās vietas, tāpēc arī tās tiks iekļautas “zaļo vietu” kategorijā.

Pagaidām nav plašākas informācijas par mašīnas tehniskajiem parametriem, taču autoražotājs informējis, ka auto būs pieejams nākamgad. Tiesa, precīzs termiņš nav minēts.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: