Pusvadītāju krīze skārusi visus autoražotājus un arī Tesla nav nekāds izņēmums. Lai arī elektroauto ražotājs ar problēmām tiek galā šķietami labāk nekā citi, vairāki klienti norādījuši ka viņu “Model 3” un “Model Y” piegādāti bez USB-C pieslēgvietām vietās, kur tām parasti būtu jābūt.
Atsevišķi klienti par to brīdināti jau iepriekš, citi to uzzinājuši tikai tad, kad saņēmuši savu mašīnu. Tesla pārstāvji šo iztrūkumu savās mašīnās noveļ uz pusvadītāju iztrūkumu. Neoficiāli izskanējušas runas, ka Tesla trūkstošās pieslēgvietas uzstādīs vēlāk, taču nav zināms, vai tas attieksies uz visām mašīnām un to oficiāli nav paziņojis arī pats ražotājs.
Skaidrs, ka šāds itkā nenozīmīgs trūkums varētu sabojāt noskaņojumu daudziem klientiem – tas apgrūtina ne tikai viedtālruņa savienošanu ar mašīnu, bet arī tā uzlādes iespējas. Ņemot vērā Tesla modeļu cenas, USB pieslēgvietas ir tāda lieta, kas uzskatāma par kaut ko pašsaprotamu un tas var radīt kārtējo pamatu runām, ka Tesla upurē kvalitāti, lai saražotu pēc iespējas vairāk mašīnu.
Protams, šis nebūt nav vienīgais gadījums, kad jaunas mašīnas tiek piegādātas bez ierastām funkcijām, jo autoražotājiem gluži vienkārši pietrūkst pusvadītāju. BMW nesen paziņoja, ka virknei mašīnu netiks piedāvāts skārienekrāns, daudzi citi autoražotāji vismaz uz laiku apturējuši ražošanu.
Nezinu kā ar Teslu, bet VW šādā gadījumā prasītu parakstu ka piekrīti saņemt auto bez USB. Ja neparaksti, gaidi kad varēs iedot ar USB.
Cita starpā – kaut arī tāds pieslēgums ir, neesmu to izmantojis, jo telefons ar auto saistās bez vadiem, un ir bezvadu uzlāde.
Vai Teslai vispār ir paredzēti Androīda un Ābola pieslēgumi?
Man šķiet, ka pērkot Teslu ar vai bez USB, cilvēks jau parakstās….)))
100% testē kāds būs feedback par šo, ja baigi nebļaus, piedāvās USB kā 2500$ addon pie cenas :D
Pilnīgas muļķības.
Par zemu vērtē biznesa oportūnistus.