Reklāma

“Hertz” vēlas kļūt par vadošo autonomas uzņēmumu, strauji palielinot pieejamo elektroauto skaitu

Jaunākie raksti

Dizaina nozīme e-veikala izveidē un biežāk pieļautās kļūdas

Kopā ar mājaslapu izstrādes platformu “Mozello” esam jau labi pastrādājuši, iepazīstinot ar veiksmīgas e-komercijas pamatiem, kā arī mēģinājuši saprast,...

Apple Pay bezkontakta norēķini no šodienas pieejami arī Luminor klientiem

Luminor banka no šodienas saviem klientiem piedāvā norēķinus ar Apple Pay – drošu norēķinu veidu ar iPhone un Apple Watch,...

Tesla plāno arī Norvēģijā “Supercharger” uzlādi piedāvāt konkurentu elektroauto

Elektroauto ražotājs Tesla plāno paplašināt šogad aizsākto pilotprogrammu, kas paredz piedāvāt uzlādi "Supercharger" punktos jebkura ražotāja elektriskajai mašīnai. Kā...

Donalda Trampa sociālo mediju kompānija paziņo, ka piesaistījusi 1 miljardu dolāru

Oktobra otrajā pusē rakstījām par to, ka Donalds Tramps pēc neveiksmes ar savu blogu radījis jaunu sociālo mediju "TRUTH...

Rīgas pašvaldība atbalstīs “SimpleCharge” elektroauto uzlādes staciju testēšanu Ķīpsalā

Noslēdzoties projektu konkursam, Rīgas valstspilsētas pašvaldības programmas “Atbalsts tehnoloģiju uzstādīšanai Viedpilsētas tehnoloģiju pilotteritorijās” līdzfinansējumu inovatīvu tehnoloģiju uzstādīšanai un izmēģināšanai...

Jau iepriekš esam plaši rakstījuši par Hertz un Tesla noslēgto vienošanos, kas paredz 100 tūkstošu elektrisko mašīnu piegādi autonomas uzņēmumam. Hertz vadītājs Marks Fīldss norāda, ka strauji paplašinot elektroauto piedāvājumu autonomās, Hertz vēlas kļūt par savas nozares līderi.

Lai arī Tesla vadītājs Īlons Masks iepriekš izteicās, ka līgums vēl nav parakstīts, Hertz pārstāvji paziņojumā Bloomberg norāda, ka pirmās Tesla mašīnu piegādes jau ir sākušās. Turklāt pieprasījums pēc Tesla mašīnām autonomas punktos esot ļoti liels.

Fīldss ir pārliecināts, ka šie pirmie 100 tūkstoši eksemplāru ir sākums ilgtermiņa sadarbībai starp abiem uzņēmumiem. Vienlaikus viņš arī norāda, ka Hertz ir gatavs sadarboties ar jebkuru autoražotāju elektroauto piedāvājuma paplašināšanā. Fīldss skaidro, ka interese par Tesla mašīnām šobrīd sasniegusi augstāko punktu un tā esot pat lielāka nekā gaidīts.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Fields
14.11.2021 11:11

Te arī atbilde Krotow, kā nākotnē braukt uz laukiem – izīrēsi Teslu uz nedēļu kādā no auto nomām.

Elektriķis
14.11.2021 12:34
Reply to  Fields

Nedomāju ka Hertz šeit iegādāsies kādu Teslu, kamēr nav servisa.
Būtu ļoti noderīgi izīrēt uz laiku šādu vai citādu e-auto, lai saprastu, kas patīk un kas nē.
Tad diskusijas par to, vai Tesla ir sū… vai nē, iegūtu sajēdzīgāku ietvaru, jo Teslu īpašnieki stāstīs tikai to labo.
Vācijā ir viens entuziasts, kas šādu pakalpojumu piedāvā: nextmove.de.

Fields
14.11.2021 13:08
Reply to  Elektriķis

Nez, ja autoparkā ir tūkstošiem auto (reālāk jau laikam simtiem, vienuviet), vai nav izdevīgāk tesla-specifisko darbību veikšanai uztrenēt dažus savus cilvēkus. Ko tad tur vajag – laptopu ar Tesla diagnostikas softu, pieslēgumu Tesla sistēmai un zilās izolentas krājumus, ar ko nostiprināt kondiškas radiatoru))

Elektriķis
14.11.2021 13:20
Reply to  Fields

Nezinu gan, cik Tesla ir pieladīga šādiem gājieniem. Gan jau Hertz 1. vietā liek auto garantiju un minimālu ķēpu ar tehniskajām ķibelēm.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: