Jau iepriekš esam plaši rakstījuši par Hertz un Tesla noslēgto vienošanos, kas paredz 100 tūkstošu elektrisko mašīnu piegādi autonomas uzņēmumam. Hertz vadītājs Marks Fīldss norāda, ka strauji paplašinot elektroauto piedāvājumu autonomās, Hertz vēlas kļūt par savas nozares līderi.
Lai arī Tesla vadītājs Īlons Masks iepriekš izteicās, ka līgums vēl nav parakstīts, Hertz pārstāvji paziņojumā Bloomberg norāda, ka pirmās Tesla mašīnu piegādes jau ir sākušās. Turklāt pieprasījums pēc Tesla mašīnām autonomas punktos esot ļoti liels.
Fīldss ir pārliecināts, ka šie pirmie 100 tūkstoši eksemplāru ir sākums ilgtermiņa sadarbībai starp abiem uzņēmumiem. Vienlaikus viņš arī norāda, ka Hertz ir gatavs sadarboties ar jebkuru autoražotāju elektroauto piedāvājuma paplašināšanā. Fīldss skaidro, ka interese par Tesla mašīnām šobrīd sasniegusi augstāko punktu un tā esot pat lielāka nekā gaidīts.
Te arī atbilde Krotow, kā nākotnē braukt uz laukiem – izīrēsi Teslu uz nedēļu kādā no auto nomām.
Nedomāju ka Hertz šeit iegādāsies kādu Teslu, kamēr nav servisa.
Būtu ļoti noderīgi izīrēt uz laiku šādu vai citādu e-auto, lai saprastu, kas patīk un kas nē.
Tad diskusijas par to, vai Tesla ir sū… vai nē, iegūtu sajēdzīgāku ietvaru, jo Teslu īpašnieki stāstīs tikai to labo.
Vācijā ir viens entuziasts, kas šādu pakalpojumu piedāvā: nextmove.de.
Nez, ja autoparkā ir tūkstošiem auto (reālāk jau laikam simtiem, vienuviet), vai nav izdevīgāk tesla-specifisko darbību veikšanai uztrenēt dažus savus cilvēkus. Ko tad tur vajag – laptopu ar Tesla diagnostikas softu, pieslēgumu Tesla sistēmai un zilās izolentas krājumus, ar ko nostiprināt kondiškas radiatoru))
Nezinu gan, cik Tesla ir pieladīga šādiem gājieniem. Gan jau Hertz 1. vietā liek auto garantiju un minimālu ķēpu ar tehniskajām ķibelēm.