Pēc vairāku mēnešu ilgas kārdināšanas ar miglainiem fotoattēliem, japāņu autoražotājs Subaru oficiāli prezentējis savu pirmo elektrisko mašīnu “Solterra”. Ražotājs sola, ka ar vienu uzlādi mašīna spēs nobraukt itin solīdus 400 kilometrus.
Gada pirmajā pusē Subaru apstiprināja, ka viņi strādā pie sava elektroauto izstrādes. Pēc tam vairāku mēnešu garumā ražotājs publicēja dažādus mākslinieciskus foto un publicēja informācijas druskas par gaidāmo mašīnu, paverot priekškaru gaidāmajam “Solterra” modelim. Subaru oficiālajā paziņojumā raksta, ka ar šo modeli viņi centušies pārspēt klientu gaidas, radot praktisku elektroauto, kuru klienti var iegādāties ar drošības sajūtu par tā spējām. “Solterra” būs viens no Subaru elektroauto piedāvājuma stūrakmeņiem.
Subaru gadu gaitā bijuši izslavēti, pateicoties savai pilnpiedziņas sistēmai un arī šajā modelī būs pieejama pilnpiedziņas sistēma – kā tas pieņemts elektroauto, uz katras ass būs novietots pa elektromotoram. Auto aprīkots ar 71,4kWh bateriju, bet jaudas agregātu sistēma acīmredzot ir tāda pati kā sadarbības partnerim Toyota un viņu nesen prezentētajam “BZ4X”. Priekšpiedziņas versija aprīkota ar vienu elektromotoru, kas attīsta 200 zirgspēkus, savukārt pilnpiedziņas versijā ir divi elektromotori, pa vienam uz katras ass un katrs no tiem attīsta 107 zirgspēkus.
Mašīna ātrās uzlādes stacijās spēs lādēties ar 150kW jaudu. Sākotnēji publicētā specifikācija ir paredzēta Japānas versijai, taču domājams, ka arī Eiropas un Ziemeļamerikas versijām krasu atšķirību nebūs. Cenas tiks izziņotas tuvāk brīdim, kad “Solterra” sāks ceļot pie klientiem. Plānots, ka tas varētu notikt nākamā gada vasarā.
Vai man tikai rādās ka šis no Toyotas brāļa atšķirās mazāk kā ID.4 no Enyaq?
Tā melnā krāsa, plastmasa or whatever it is virs riepām ir absolūti garām. Ja es meklētu jaunu elektroauto un ieraudzītu ko tādu, uzreiz dotos uz nākamo salonu.
Es domāju, par ko Tu tur runā un tad paskatījos bildi un tad domāju – kā es ko tik drausmīgu nevarēju pamanīt 🙈😂
Ehhh…kādi aizspriedumi – ja nav atbilstoši šī brīža modei, nav skaisti. Mode mainās. Galvenais ka ir ērti, vismaz durvju rokturi. Ja nu gadījumā Kursors dabūs uz 1000km testiem, lai vērtē lietošanas ērtības. Tiesa gan šie varētu arī sagurt no tās jauno EV gūzmas, kura sagaidāma.
Pretīga interjera priekšējā daļa.
Tapat sapus Latvijas apstaklos gadu 5 laika, zinot japanu attieksmi pret pretokorozijas apstrades (tadas vispar nav!!)
Pieņemu, ka pēdējos 10 un vairāk gadus neesiet braucis ar japāņiem Tur ar rūsu viss ir kārtībā.
Ja?::)) Noskaties autospecu.lv video Youtube par japaniem… Ka zmiegusi kapeiku uz antikoroziju, taa palicis.. un vini apskata ari jaunus (paris gadus vecus) un pavisam jaunus japanu auto..
Man tā baigi nav nepieciešams skatīties, jo vados pēc praktiskās pieredzes braucot ar japāni, kā arī firmai ir padsmit japāņu autoparks.
Un kad būs rebrendota Suzuki kārta? :)
Japāņi sāk kāpt uz tā paša grābekļa, uz kura uzkāpa General Motors. Patērētājs nav muļķis, viņš saprot, ka tā ir tā pati bombonga, tikai citā papīrītī. :)
Vispār esmu par Elektomobīļiem, un ar Subaru braucu jau gandrīz 10 gadus, bet… Uzskatu ka Subaru elektrifikācija padarīs šo citādo auto marku kam ir savi unikālie bokserdzinēji un pilnpiedziņas sistēmas, par tādu pašu kā citi. Tās pašas baterijas, tie paši elektromotori… un ar vizuālo Subārs nepaņems…