Reklāma

Latvijā šogad ievērojami audzis pieprasījums pēc “Panamera” un “Taycan” modeļiem

Jaunākie raksti

Sony SRN-NS7 kakla skaļruņu apskats

Ikgadējā Kursora lasītāju aptaujā daļa norādīja, ka papildu tādām klasiskām ierīcēm, kā viedtālruņi un datori, lasītāji gribētu redzēt arī...

YouTube pārtrauks savu YouTube Originals programmu

Video straumēšanas platforma paziņojusi par plāniem mainīt savu stratēģiju ar speciāla satura veidošanu, kas nozīmē, ka tiks pārtraukta YouTube...

Iespējams, drīzā nākotnē ar sejas maskām varēsim izmērīt savu sirdsdarbību

Nu jau divi gadi būs pagājuši, kopš mūsu ikdienas neatņemama sastāvdaļa ir sejas maskas. Pa šo laiku pētniekiem jau...

Volkswagen un Bosch plāno sadarbību elektroauto bateriju ražošanā

Divi no Vācijas lielākajiem ražojošajiem uzņēmumiem Volkswagen un Bosch parakstījuši sadarbības memorandu, lai izveidotu kopuzņēmumu un ievērojami palielinātu elektroauto...

Apple 2021. gada nogalē atkal bija lielākais viedtālruņu piegādātājs

Pēc salīdzinoši pieticīga viedtālruņu pārdošanas gada, Apple atguvis savas ierastās līderpozīcijas pagājušā gada pēdējā ceturksnī. Analītikas uzņēmums Canalys dalījies ar...

Laikā no 2021. gada janvāra līdz septembrim klientiem Latvijā piegādāti par 17% vairāk automobiļu nekā tādā pašā periodā pērn, ievērojamu pieaugumu uzrādot pieprasījumā pēc “Panamera” un “Taycan” modeļiem, informē “Porsche centrs Rīga” vadītājs Ivars Norvelis.

Šā gada pirmajos deviņos mēnešos klientiem Latvijā kopumā piegādāti 128 “Porsche” automobiļi, kas ir par 17% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn.

No tiem deviņi bija “Panamera” eksemplāri, kas ir ievērojams kāpums – par 350% vairāk nekā 2020. gadā. Arvien vairāk klientu iecienījuši arī elektrisko “Taycan”, kam šā gada pirmajos trīs ceturkšņos pārdoti 29 eksemplāri, un tas ir par 164% vairāk nekā, salīdzinot ar tādu pašu periodu pērn.

1000km brauciens ar Porsche Taycan 4S Cross Turismo elektroauto (video)

Pieprasījums audzis arī pēc “Macan” – šogad deviņos mēnešos klientiem piegādātas 26 vienības, kas ir par 13% vairāk nekā pagājušajā gadā. Sportiskais “911” nonācis pie 18 klientiem, uzrādot pieaugumu par 20%, bet “718” pārdots piecos eksemplāros, kas ir par 20% mazāk nekā pirms gada. Savukārt “Cayenne” pārdots 41 vienībās, kas, salīdzinot ar 2020. gada pirmajiem deviņiem mēnešiem, ir par 21% mazāk.

Pirmajos trīs ceturkšņos pasaulē piegādā rekordlielu automobiļu skaitu

Visā pasaulē “Porsche” 2021. gada pirmajos deviņos mēnešos ir sasniedzis jaunu rekordu, kopumā piegādājot 217 198 automobiļus, kas ir par 13% vairāk nekā tādā pašā periodā pērn. Lai arī pieprasījums pēc vācu sporta automobiļu ražotāja “Porsche” modeļiem ir audzis visos reģionos, ievērojamāko izaugsmi tas sasniedzis ASV tirgū.

“Ļoti augsts pieprasījums pēc mūsu sporta automobiļiem turpinājās arī trešajā ceturksnī, un mēs esam priecīgi, ka šā gada pirmajos deviņos mēnešos esam spējuši klientiem piegādāt tik daudz automašīnu,” norāda “Porsche AG” par tirdzniecību un mārketingu atbildīgais valdes loceklis Detlevs fon Platens.

Pēc fon Platena vārdiem, pasūtījumu apjoms pieaug, un tas liek “Porsche” darbiniekiem justies optimisma un entuziasma pilniem, tuvojoties gada izskaņas kņadai. Taču koronavīrusa situācija saglabājas mainīga un uzņēmums saskaras ar problēmām pusvadītāju saņemšanā. “Tāpēc mēs ļoti rūpīgi uzraugām pašreizējās situācijas attīstību, lai nodrošinātu, ka spējam elastīgi reaģēt,” piebilst valdes loceklis.

“Porsche Cayenne” joprojām ir veiksmīgākais modelis ar 62 451 piegādātiem eksemplāriem. Tam seko “Macan” ar 61 944 vienībām, kas ir par 12% vairāk nekā pirms gada. Arī pilnībā elektriskais “Taycan” bijis ļoti populārs – klientiem piegādāti 28 640 automobiļi.

Aizritot otram pilnajam gadam kopš “Taycan” nonākšanas tirdzniecībā, tā pārdošanas apjoms pietuvojies leģendārajam “911” sporta automobilim – trešajā ceturksnī vien klientiem piegādātas 27 972 automašīnas, kas ir kāpums par 10%. “718 Boxster” un “718 Cayman” iegādājušies 15 916 klienti un tas ir par 1% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn. Arī “Panamera” piegādes saglabājušās gandrīz nemainīgas salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, uzrādot kāpumu par 1% līdz 20 275 vienībām.

Pieprasījums kāpis visos tirdzniecības reģionos

ASV tirgus kārtējo reizi ierindojas pieprasījuma kāpuma pirmajā vietā. “Porsche” gada pirmajos deviņos mēnešos Amerikā piegādājis 51 615 automašīnas, kas ir pieaugums par 30%, salīdzinot ar šo pašu periodu pagājušajā gadā.

Uzņēmuma spēcīgo tirgus pozīciju Ziemeļamerikā arī apstiprina nesen veiktais “J.D. Power APEAL” pētījums – tāpat kā iepriekšējos gados, klienti joprojām “Porsche” uzver kā vienu no pievilcīgākajiem premium klases zīmoliem. ASV kopumā “Porsche” piegādāto automobiļu skaits pirmajos trīs ceturkšņos pieaudzis par 29%, sasniedzot 63 025 vienības.

Pasaulē lielākajā “Porsche” tirgū, Ķīnā, piegādāti 69 789 automobiļi, kas ir pieaugums par 11%. Āzijas un Klusā okeāna, Āfrikas un Tuvo Austrumu reģionos kopumā piegādes kāpušas par 12%. Šajos reģionos klientiem tika piegādāts 97 841 “Porsche” automobilis.

“Porsche” sporta automobiļi ļoti populāri bijuši arī Eiropā, kur klientiem piegādātas 56 332 automašīnas. Salīdzinot ar pirmajiem deviņiem mēnešiem pērn, tas ir kāpums par 2%. Savukārt Vācijā no janvāra līdz septembrim pieprasījums pēc “Porsche” automobiļiem pieauga par 9%, valstī piegādājot 19 099 automobiļus.

Reklāma

11 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
11 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Guntars K(@gunzz29)
04.11.2021 15:40

Tik ļoti apzogot valsti, kaut kur tā naudiņa ir jāliek, vai ne? :D

Elektriķis
04.11.2021 16:57
Reply to  Guntars K

Eu, šis koments vairāk piestāv Delfiem. Doma: ja tev ir nauda, tad noteikti apzodz valsti, nav produktīva. Varbūt ka cilvēks nopelnījis, pie tam samaksājis nodokļos diezgan daudz.
Kā Tev šķiet, vai piemēram Mikrotika īpašnieki, nopērkot tādu, arī “apzagtu valsti”?

Kursors.lv
Kristaps Skutelis(@krizdabz)
04.11.2021 17:06
Reply to  Elektriķis

Jā, es arī iesmīnu par šādiem komentāriem. Tādus parasti drukā tie, kam pašiem dzīves nav izdevušās.

no name
04.11.2021 21:37

kā lai definē izdevušos dzīvi – būt mīlētam un mīlēt kādu vai būt iekrāmētam gadžetos un arī mīlēt kādu – kur ir atšķirība?

Kursors.lv
Kristaps Skutelis(@krizdabz)
04.11.2021 21:49
Reply to  no name

Šajā gadījumā ar izdevušos dzīvi es domāju tādu, kad nav ne laika, ne vajadzības liet indi par citiem. Parasti tiem, kam dzīvē viss kārtībā (gan finansiāli, gan emocionāli un citās jomās) nav tādas pukošanās par citu cilvēku dzīvēm.

no name
04.11.2021 21:56

cik sapratu no Guntars K komentāra tas bija tīrs sarkasms
uzšūmējāties Jūs

no name
04.11.2021 21:30
Reply to  Elektriķis

pats vakar nopirku abus, Taycan izlādējās un atstāju viņu grāvī, piezvanīju sievai kura savāca mani ar panamera – utopija

Vai ne
04.11.2021 18:23
Reply to  Guntars K

Neapskaud turīgos! Kad tie šķiras, tad ex-sievas/vīra advokātu atlīdzība vien pārsniedz šo auto vērtību! Kur vēl pats dalāmais īpašums…

Kursors.lv
Kristaps Skutelis(@krizdabz)
04.11.2021 18:25
Reply to  Vai ne

Tāpēc ir izdomāts laulības līgums.

Lawyer
04.11.2021 20:20

Pasaki to Bezosam!

Name*
05.11.2021 07:55
Reply to  Lawyer

Bezosa mīļākā raksta? Ka uztrauc, ka bijušai sievai tika nauda šķiršanās procesā.

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: