Reklāma

Baumo, ka 2022. gadā ieraudzīsim dārgas miksētās realitātes brilles no Apple

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Šī gada laikā jau iepriekš esam ziņojuši, ka Apple strādā pie savām papildinātās un virtuālās realitātes brillēm, un izskatās, ka baumas kļūst arvien “taustāmākas”. Pēdējā informācija liecina, ka Apple varētu prezentēt miksētās realitātes ierīci jau 2022. gadā, kas, protams, maksās pietiekami dārgi.

Baumas vēsta, ka uzņēmums nākamajā gadā varētu izlaist savas pirmās viedās brilles, kas maksātu 3000 dolāru. Tās reizē kalpotu gan kā virtuālās, gan kā papildinātās realitātes brilles. Iespējams, ka šīs pirmais produkts fokusēsies tieši ir videospēlē ar virtuālās realitātes palīdzību, tomēr ir zināms, ka Apple operētājsistēma kopumā nav tik pateicīga spēlēm. Tomēr jaunie M1 Pro un M1 Max procesori norāda uz lielo veiktspēju, ko Apple šobrīd ir spējīgi sniegt maza izmēra ierīcēs, kas varētu ļaut veidot arī jaudīgas papildinātās realitātes brilles.

Svarīgākais šim pirmajam produktam būtu sniegt iespēju augstā kvalitātē baudīt videospēles, ko nodrošinātu gan komponentes, gan izmantotie displeji, jo līdz šim tieši grafika bieži vien nav tik augsta kā vēlētos. Jau ziņots, ka Apple testē displeju paneli ar lielu pikseļu blīvumu – 3000 dpi. Savā ziņā es sadzirdu arī konkurenci jaunajam uzņēmumam Meta (iepriekš Facebook), piedāvājot savu nākotnes redzējumu par virtuālu dzīvi.

Runājot jau par vēl tālāku nākotni, tad arī pēc Tima Kuka izteikumiem tā varētu būt tieši papildinātajā realitātē. Pagaidām gan vienīgo elementu, ko esmu redzējis no Apple, ir iespēja produktus šādā veidā attēlot uz galda, lai novērtētu aptuveno reālo izmēru. Kas, protams, arī nav slikti, un to var veikt no viedtālruņa.

Avots9TO5Mac
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma