Reklāma

Tavas “Zoom” sapulces, iespējams, jau drīzumā noslēgsies ar reklāmām

Jaunākie raksti

“Porsche Taycan” kļuvis populārāks par “Porsche 911”

2021. gads kļuva par rekordu gadu vācu sporta autoražotājam Porsche, kas pārdeva par 301 915 mašīnas, labojot pārdošanas rekordus....

ASUS izziņo jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates

ASUS izziņojis jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates, kas ir saderīgas ar jaunākajiem Intel 12. paaudzes procesoriem....

Volkswagen pērn dubultojis elektroauto pārdošanas apjomus

Neskatoties uz to, ka aizvadītājā gadā Volkswagen saskārās ar dažādām problēmām, piemēram, pusvadītāju deficītu, autoražotājs spējis dubultot pārdoto elektroauto...

ASUS izziņo Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB videokartes

ASUS paziņojis, ka arī piedalīsies Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB videokaršu trakumā. Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB...

RTU sadarbībā ar SIA «Sakret» izstrādā betona maisījumu 3D drukāšanai

Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) industriālais doktorants Krists Ziemelis sadarbībā ar SIA «Sakret», Baltijas reģionā lielāko sauso un lietošanai gatavo...

Pagājis jau vairāk nekā pusotrs gads kopš videokonferences kļuvušas par daļu no mūsu ikdienas, tāpēc pēdējais laiks šajā lauciņā beidzot ieslīdēt arī reklāmām. “Zoom” nolēmis “ķerties vērsim pie ragiem” un sāks rādīt reklāmas bezmaksas jeb pamata (Basic) versijas lietotājiem. Izskatās, ka tās pildīs saldā ēdiena lomu, jo rādīsies sapulces beigās.

“Zoom” saka, ka reklāmas rādīšot tīmekļa vietnē tikai lietotājiem noteiktās valstīs, tomēr pagaidām nav atklājis, kurās. Būtiski, ka lietotāji reklāmas redzēs tikai tad, kad piedalīsies sapulcē, ko rīko cits bezmaksas versijas lietotājs.

Lai gan reklāmas neredzēsi pašu sapulču laikā, tās joprojām tiek uzskatītas par potenciāli lielām izmaiņām “Zoom” pakalpojumā. Izskatās, ka tā būs arī lielākā atšķirība starp bezmaksas un maksas lietotājiem. Uzņēmuma galvenā mārketinga vadītāja Dženīna Pelosi norāda, ka reklāmas ir risinājums, lai arī turpmāk varētu nodrošināt bezmaksas versijas pieejamību, iekļaujot tajā līdz šim sniegtās iespējas.

“Zoom” uzsver, ka, domājot par lietotāju privātumu, reklāmu mērķauditorijas atlasei neizmantos sapulču saturu – audio, video, failus un ziņas.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
03.11.2021 18:40

Kaut kā vāji. Aizver ciet un viss. Ar kuru galu viņi domā? Jārāda pirms vai, vēl labāk, pa vidu.

MOOZ
03.11.2021 18:57
Reply to  Kavacky

Pirms – parasti kavē, nav laika. Pa vidu – fiksi meklēs alternatīvu. Beigās – riebīgi, bet mazāk riebīgi kā pirmie 2 varianti. Parādīt logu bez krustiņa un uz 30sek. nobloķēt task switcheri – tā nu tu aizvērsi. Ja nu tikai laptopu))

digitalk(@ciparnieks)
03.11.2021 20:26
Reply to  MOOZ

nobloķēt ‘task manager’? pastāsti kā.

Krotow(@krotow_2)
03.11.2021 18:57

Ko nu ākstās. Vajag kā Idiokrātijā, kur saturs ir mazs lodziņš ekrāna vidū un apkārt baneri. Un vēl ik pēc 30 sekundēm izmet popupu. Kad jau grib nokaut savu produktu, lai dara to efektīvi.

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: