Pagājis jau vairāk nekā pusotrs gads kopš videokonferences kļuvušas par daļu no mūsu ikdienas, tāpēc pēdējais laiks šajā lauciņā beidzot ieslīdēt arī reklāmām. “Zoom” nolēmis “ķerties vērsim pie ragiem” un sāks rādīt reklāmas bezmaksas jeb pamata (Basic) versijas lietotājiem. Izskatās, ka tās pildīs saldā ēdiena lomu, jo rādīsies sapulces beigās.
“Zoom” saka, ka reklāmas rādīšot tīmekļa vietnē tikai lietotājiem noteiktās valstīs, tomēr pagaidām nav atklājis, kurās. Būtiski, ka lietotāji reklāmas redzēs tikai tad, kad piedalīsies sapulcē, ko rīko cits bezmaksas versijas lietotājs.
Lai gan reklāmas neredzēsi pašu sapulču laikā, tās joprojām tiek uzskatītas par potenciāli lielām izmaiņām “Zoom” pakalpojumā. Izskatās, ka tā būs arī lielākā atšķirība starp bezmaksas un maksas lietotājiem. Uzņēmuma galvenā mārketinga vadītāja Dženīna Pelosi norāda, ka reklāmas ir risinājums, lai arī turpmāk varētu nodrošināt bezmaksas versijas pieejamību, iekļaujot tajā līdz šim sniegtās iespējas.
“Zoom” uzsver, ka, domājot par lietotāju privātumu, reklāmu mērķauditorijas atlasei neizmantos sapulču saturu – audio, video, failus un ziņas.
Kaut kā vāji. Aizver ciet un viss. Ar kuru galu viņi domā? Jārāda pirms vai, vēl labāk, pa vidu.
Pirms – parasti kavē, nav laika. Pa vidu – fiksi meklēs alternatīvu. Beigās – riebīgi, bet mazāk riebīgi kā pirmie 2 varianti. Parādīt logu bez krustiņa un uz 30sek. nobloķēt task switcheri – tā nu tu aizvērsi. Ja nu tikai laptopu))
nobloķēt ‘task manager’? pastāsti kā.
Ko nu ākstās. Vajag kā Idiokrātijā, kur saturs ir mazs lodziņš ekrāna vidū un apkārt baneri. Un vēl ik pēc 30 sekundēm izmet popupu. Kad jau grib nokaut savu produktu, lai dara to efektīvi.