Web Analytics
More
    Reklāma

    Husqvarna prezentē “Norden 901” motociklu, ienākot jaunā tirgus segmentā

    Jaunākie raksti

    Husqvarna beidzot prezentējusi ražošanas versiju 2019. gadā prezentētajam “Norden 901” motocikla konceptam, zviedru ražotājam tādējādi ienākot jaunā tirgus segmentā. Šis motocikls ir gatavs doties piedzīvojumos un dubļos, daudzas detaļas aizņemoties no mātes kompānijas, proti, slavenā austriešu motociklu ražotāja KTM. Respektīvi, “Norden 901” ir bezceļiem paredzēts mocis, kas gana civilizēti prot uzvesties arī uz ceļa ar cieto segumu.

    Tehniski šis mocis ir “KTM 890 Adventure” uzlabota, papildināta versija, kurā pielietoti dažādi Husqvarna raksturīgi dizaina elementi, piemēram, viens apaļš priekšējais LED lukturis. Motocikls pacelts salīdzinoši augstu virs zemes, bet tā apakšā ir aizsargplāksnes, kas bezceļu apstākļos pasargās mehāniskās detaļas no nevēlamiem triecieniem.

    Reklāma

    Zviedru mocis aprīkots ar “WP Apex” amortizatoriem ar garo gājienu, kā arī “Pirelli Scorpion Rally STR” riepām. Jau standartkomplektācijā tam ir trīs braukšanas režīmi (Street, Rain, Offroad), bet papildus pieejams arī “Explorer” režīms, kas paredzēts faktiski jebkam, kas vien varētu stāties braucēja ceļā. Husqvarna ir vērā ņemama pieredze dažādās bezceļu sacensībās un arī motokrosā, tāpēc Husqvarna vismaz idejiski zina, kā radīt moci, kas tiks galā ar smagiem bezceļu apstākļiem.

    Par papildus samaksu pieejama “Bosch Cornering ABS” tehnoloģija un savietojamība ar viedtālruni, lai lietotu navigāciju un tamlīdzīgas sistēmas. Uz priekšu šo visu kustina divcilindru 889cc motors ar 105 zirgspēku jaudu. Mocis aprīkots ar “ride-by-wire” droseli un sešpakāpju ātrumkārbu. Tāpat motociklam ir iebūvēts quick shifter pārnesumu pārslēdzējs. Tam ir 19 litru bāka, kas vienā piegājienā ļaus nobraukt līdz pat 400 kilometriem.

    Plānots, ka jau šomēnes motocikls sāks ceļot pie klientiem Eiropā un Ziemeļamerikā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    7 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Piu
    03.11.2021 12:44

     Kas interesanti, braucējs ātrumus var pārslēgt, neizmantojot sajūgu.

    🤦‍♂️ visiem + – sakarīgajiem konkurentiem konkrētajā segmentā ir quickshift un nekā interesanta šajā faktā nav

    Kursors.lv
    03.11.2021 12:53
    Reply to  Piu

    Tenerei nav tādu sliņķu tehnoloģiju :)

    Bet good point, pielaboju rakstu, lai quick shifter ir nosaukts kā quick shifter.

    Last edited 2 years ago by Kristaps Skutelis
    Arvis
    03.11.2021 20:18

    Šāda tehnoloģija jau 80tajos bija jubilejas Jawai.Varēja ielikt ātrumā bez sajūga nospiešanas,uzsākt sajūgu atlaižot ar kājas pārslēdzēju.Nopietni

    Čiekurs
    04.11.2021 08:03
    Reply to  Arvis

    Jā, bija tāda lieta, bet cita tehnoloģija mūsdienās. BMW R1200GS “ātrpārslēdzis” darbojās uz īsu brīdi pārtraucot motora darbību. Sajūgs netika nospiests- tīri elektroniski panāk vēlamo.
    Jawai šī funkcija tika nodrošināta ar ātruma pārslēdzējā iestrādātu sajūga nospiešanas mehānismu.

    Kārlis
    04.11.2021 08:07
    Reply to  Arvis

    Arī Iž Jupiter šāda sajūga izspiešanas tehnoloģija bija.

    Eriks
    03.11.2021 12:50

    Diez kaada buus cena?

    Kursors.lv
    03.11.2021 13:00
    Reply to  Eriks

    Skatos, ka Vācijā cena ir ap 12 tūkstošiem eiro.

    Reklāma