Husqvarna beidzot prezentējusi ražošanas versiju 2019. gadā prezentētajam “Norden 901” motocikla konceptam, zviedru ražotājam tādējādi ienākot jaunā tirgus segmentā. Šis motocikls ir gatavs doties piedzīvojumos un dubļos, daudzas detaļas aizņemoties no mātes kompānijas, proti, slavenā austriešu motociklu ražotāja KTM. Respektīvi, “Norden 901” ir bezceļiem paredzēts mocis, kas gana civilizēti prot uzvesties arī uz ceļa ar cieto segumu.
Tehniski šis mocis ir “KTM 890 Adventure” uzlabota, papildināta versija, kurā pielietoti dažādi Husqvarna raksturīgi dizaina elementi, piemēram, viens apaļš priekšējais LED lukturis. Motocikls pacelts salīdzinoši augstu virs zemes, bet tā apakšā ir aizsargplāksnes, kas bezceļu apstākļos pasargās mehāniskās detaļas no nevēlamiem triecieniem.
Zviedru mocis aprīkots ar “WP Apex” amortizatoriem ar garo gājienu, kā arī “Pirelli Scorpion Rally STR” riepām. Jau standartkomplektācijā tam ir trīs braukšanas režīmi (Street, Rain, Offroad), bet papildus pieejams arī “Explorer” režīms, kas paredzēts faktiski jebkam, kas vien varētu stāties braucēja ceļā. Husqvarna ir vērā ņemama pieredze dažādās bezceļu sacensībās un arī motokrosā, tāpēc Husqvarna vismaz idejiski zina, kā radīt moci, kas tiks galā ar smagiem bezceļu apstākļiem.
Par papildus samaksu pieejama “Bosch Cornering ABS” tehnoloģija un savietojamība ar viedtālruni, lai lietotu navigāciju un tamlīdzīgas sistēmas. Uz priekšu šo visu kustina divcilindru 889cc motors ar 105 zirgspēku jaudu. Mocis aprīkots ar “ride-by-wire” droseli un sešpakāpju ātrumkārbu. Tāpat motociklam ir iebūvēts quick shifter pārnesumu pārslēdzējs. Tam ir 19 litru bāka, kas vienā piegājienā ļaus nobraukt līdz pat 400 kilometriem.
Plānots, ka jau šomēnes motocikls sāks ceļot pie klientiem Eiropā un Ziemeļamerikā.
🤦♂️ visiem + – sakarīgajiem konkurentiem konkrētajā segmentā ir quickshift un nekā interesanta šajā faktā nav
Tenerei nav tādu sliņķu tehnoloģiju :)
Bet good point, pielaboju rakstu, lai quick shifter ir nosaukts kā quick shifter.
Šāda tehnoloģija jau 80tajos bija jubilejas Jawai.Varēja ielikt ātrumā bez sajūga nospiešanas,uzsākt sajūgu atlaižot ar kājas pārslēdzēju.Nopietni
Jā, bija tāda lieta, bet cita tehnoloģija mūsdienās. BMW R1200GS “ātrpārslēdzis” darbojās uz īsu brīdi pārtraucot motora darbību. Sajūgs netika nospiests- tīri elektroniski panāk vēlamo.
Jawai šī funkcija tika nodrošināta ar ātruma pārslēdzējā iestrādātu sajūga nospiešanas mehānismu.
Arī Iž Jupiter šāda sajūga izspiešanas tehnoloģija bija.
Diez kaada buus cena?
Skatos, ka Vācijā cena ir ap 12 tūkstošiem eiro.