Pēdējā oktobra nedēļā pie pircējiem sāka nonākt nupat kā prezentētie 14 un 16 collu MacBook Pro portatīvā datora modeļi, un, kā ierasts, arī izjaucēju komanda no iFixit ķeras klāt ierīču tehniskās uzbūves atklāšanai. Pirmie iespaidi ir visai patīkami, jo neraksturīgi Apple produktiem, šim būs salīdzinoši viegli nomainīt bateriju.
Atverot MacBook Pro apakšējo paneli, atklājies, ka šis portatīvā datora modelis vismaz akumulatora nomaiņas ziņā būs pietiekami ērts un pateicīgs. Šie portatīvie datori būs aprīkoti ar sešām atsevišķām baterijām, un tāpat tagad būs pieejamas “izvilkšanas cilpas” (angliski battery pull tabs). Tas nozīmē, ka izraujot plastikāta materiāla elementus, bateriju būs itin viegli izņemt no datora korpusa un to nomainīt. Divas cilpas būs uzreiz pieejamas atverot apakšējo korpusu, bet divas nāksies izvilkt, noņemot skārienjutīgo paneli. Pēdējo reizi bateriju normāli varēja nomainīt MacBook Pro 2012. gada modeļos.
Nu jau iepriekšējās paaudzes MacBook Pro portatīvajos datoros akumulatora nomaiņa ir diezgan sarežģīta, jo tas atrodas aiz mātesplates un klaviatūras, kas ļoti apgrūtināja tās nomaiņu. Šo tiešām var uzskatīt par lielu bonusu no Apple, un kopumā plusiņš labošanas skalā, tomēr tie pagaidām ir tikai pirmie iespaidi, un vēl nav veikta precīza analīze par pārējo uzbūvi. Rentgena staru uzņemtais foto atklājis, ka M1 Pro procesors ir diezgan iespaidīgs izmēru ziņā, un tiešām tas ir aprīkots ar ļoti lielu tranzistoru skaitu.
Nebūs tā, ka nomainīt viegli taču lai pidabūtu softvēriski sadarboties – neiespējami?
Pēdējais teikums rada sajūtu, ka lasu skolēnu sacerējumu pērļu izlasi))
sešām atsevišķām baterijām!