Reklāma

Facebook piekritis maksāt franču medijiem par ziņu pārpublicēšanu sociālajā tīklā

Jaunākie raksti

Sony SRN-NS7 kakla skaļruņu apskats

Ikgadējā Kursora lasītāju aptaujā daļa norādīja, ka papildu tādām klasiskām ierīcēm, kā viedtālruņi un datori, lasītāji gribētu redzēt arī...

YouTube pārtrauks savu YouTube Originals programmu

Video straumēšanas platforma paziņojusi par plāniem mainīt savu stratēģiju ar speciāla satura veidošanu, kas nozīmē, ka tiks pārtraukta YouTube...

Iespējams, drīzā nākotnē ar sejas maskām varēsim izmērīt savu sirdsdarbību

Nu jau divi gadi būs pagājuši, kopš mūsu ikdienas neatņemama sastāvdaļa ir sejas maskas. Pa šo laiku pētniekiem jau...

Volkswagen un Bosch plāno sadarbību elektroauto bateriju ražošanā

Divi no Vācijas lielākajiem ražojošajiem uzņēmumiem Volkswagen un Bosch parakstījuši sadarbības memorandu, lai izveidotu kopuzņēmumu un ievērojami palielinātu elektroauto...

Apple 2021. gada nogalē atkal bija lielākais viedtālruņu piegādātājs

Pēc salīdzinoši pieticīga viedtālruņu pārdošanas gada, Apple atguvis savas ierastās līderpozīcijas pagājušā gada pēdējā ceturksnī. Analītikas uzņēmums Canalys dalījies ar...

Pagājušajā nedēļā par vairāku gadu sadarbības līgumu paziņojis sociālais tīkls Facebook, kuram tagad būs jāmaksā franču medijiem par portālā publicētajām ziņām, tādējādi sargājot autortiesības.

Nevar teikt, ka Facebook būtu ļoti priecīgi par šādu soli un darīja to ar atplestām rokām, tomēr pēdējo gadu Eiropas Savienības iniciatīvas digitālās informācijas jomā ir novedušas pie tā, ka Francija būs pirmā valsts, kurā Facebook šādi norēķināsies par informāciju. Tas nemainīs lietotāju ikdienu, un cilvēki varēs dalīties ar dažādiem rakstiem no franču medijiem un žurnāliem, tomēr sociālajam tīklam būs jānodrošina autortiesību aizsardzība.

Netiek atklāta precīza darījuma summa, tomēr tā ļaus attīstīties medijiem un oficiālajiem izdevējiem. Tiek minēta 1 miljarda dolāru liela naudas summa, tomēr šis apjoms ir kopējais atbalsts šādiem medijiem, ne tikai konkrēti Francijas kontekstā. Balstoties uz Eiropas Savienības plāniem, pēc laika Facebook šādas sadarbības varētu nākties slēgt ar vairākām valstīm, kas, protams, ir mediju interesēs. Saknes šādai vēlmei aug no tā, ka lielie reklāmu veidotāji nosacīti bez maksas izmantoja mediju saturu, kas cilvēku acīs samazina to kvalitāti. Tas ir īpaši svarīgi šajā lielajā viltus ziņu pieplūdumā, lai netiktu zaudēta uzticība galvenajiem valsts un privātajiem medijiem.

Saistībā ar jauno sadarbību, 2022. gada sākumā Francijā būs pieejams īpašs Facebook News serviss, kurā būs pieejama oficiālā un droša informācija.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: