Reklāma

Kriptovalūtu tirdzniecības platforma Coinbase noslēdz sadarbību ar NBA

Jaunākie raksti

Silent Yachts prezentē jaunu katamarānu ar saules baterijām, elektromotoriem un pūķi

Uzņēmums Silent Yachts ir zināms kā viens no pionieriem, kas vēlas radīt videi draudzīgākus pārvietošanās līdzekļus ūdenī. Pavisam nesen...

Toyota savos elektroauto koncentrēsies uz cenu nevis nobraukumu ar vienu uzlādi

Salīdzinot ar lielāko daļu konkurentu, Toyota elektroauto segmentā līdz šim ievērojami stagnējusi. Autoražotājs pamazām pievērsies arī elektroauto, taču tas...

Riga TechGirls mentoru programmā pieteikušās vairāk nekā 1000 sieviešu

Darbs tehnoloģiju jomā arī sieviešu vidū ķļūst arvien pievilcīgāks, to var spriest pēc lielās aktivitātes jaunajā Riga TechGirls mentoru...

RTU zinātnieki izstrādā un licencē tehnoloģiju dabiskam termoiepakojumam

Lai aizvietotu dabai kaitīgo polistirolu, Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Vides aizsardzības un siltumu sistēmu institūta zinātnieki attīsta dabisku termoiepakojuma...

Microsoft Surface Go 3 planšetdatora apskats (video)

Šovasar mēs iepazināmies ar Microsoft Surface Go 2, ko ražotājs dēvē par pašu mazāko (portablāko) Surface divi vienā tipa...

Šajā nedēļā oficiāli sākusies Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) 75. sezona, un tās priekšvakarā kriptovalūtu tirdzniecības platforma Coinbase paziņojusi par sadarbību ar šo profesionālo sporta organizāciju.

Tā būs ekskluzīva sadarbība, kas nozīmē, ka citi līdzīgi servisi pagaidām nevarēs sadarboties ar NBA. Viens no darījuma mērķiem ir izglītot NBA fanus un spēlētājus tieši par kriptovalūtām un tehnoloģijām, veidojot īpašu saturu, aktivitātes un pieredzi visām iesaistītajām pusēm. Šī noteikti būs liela auditorija, kuru spēļu laikā varēs uzrunāt Coinbase, jo 2019./2020. gada sezonā vidēji 1,6 miljoni cilvēku noskatījās vienu basketbola spēli. Sadarbība iekļaus arī WNBA, NBA G līgu, NBA 2K līgu un ASV nacionālo basketbola izlasi, tā kā visai apjomīga patnerība, skatoties no sporta līgu viedokļa.

Coinbase gan nav vienīgais jomas pārstāvis, kas jau noslēdzis sadarbību ar kādu no lielākajam sporta organizācijām. Piemēram, kriptovalūtu apmaiņas platforma FTX noslēgusi sadarbību ar Augstāko beisbola līgu (angliski Major League Baseball), un kļūs par basketbola komandas Miami Heat arēnas galveno sponsoru līdz 2040. gadam. Kā varam novērot, tad ar kriptovalūtu saistītie uzņēmumi sāk aktīvi darboties sponsorēšanas jomā.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: