Web Analytics
More
    Reklāma

    Kriptovalūtu tirdzniecības platforma Coinbase noslēdz sadarbību ar NBA

    Jaunākie raksti

    Šajā nedēļā oficiāli sākusies Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) 75. sezona, un tās priekšvakarā kriptovalūtu tirdzniecības platforma Coinbase paziņojusi par sadarbību ar šo profesionālo sporta organizāciju.

    Tā būs ekskluzīva sadarbība, kas nozīmē, ka citi līdzīgi servisi pagaidām nevarēs sadarboties ar NBA. Viens no darījuma mērķiem ir izglītot NBA fanus un spēlētājus tieši par kriptovalūtām un tehnoloģijām, veidojot īpašu saturu, aktivitātes un pieredzi visām iesaistītajām pusēm. Šī noteikti būs liela auditorija, kuru spēļu laikā varēs uzrunāt Coinbase, jo 2019./2020. gada sezonā vidēji 1,6 miljoni cilvēku noskatījās vienu basketbola spēli. Sadarbība iekļaus arī WNBA, NBA G līgu, NBA 2K līgu un ASV nacionālo basketbola izlasi, tā kā visai apjomīga patnerība, skatoties no sporta līgu viedokļa.

    Reklāma

    Coinbase gan nav vienīgais jomas pārstāvis, kas jau noslēdzis sadarbību ar kādu no lielākajam sporta organizācijām. Piemēram, kriptovalūtu apmaiņas platforma FTX noslēgusi sadarbību ar Augstāko beisbola līgu (angliski Major League Baseball), un kļūs par basketbola komandas Miami Heat arēnas galveno sponsoru līdz 2040. gadam. Kā varam novērot, tad ar kriptovalūtu saistītie uzņēmumi sāk aktīvi darboties sponsorēšanas jomā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma