Reklāma

Kriptovalūtu tirdzniecības platforma Coinbase noslēdz sadarbību ar NBA

Jaunākie raksti

Apple paredz augstu pieprasījumu pēc iPhone 14 viedtālruņiem

Uzņēmums Apple, neskatoties uz ekonomisko situāciju pasaulē, paredz, ka arī šajā rudenī būs pietiekami liels pieprasījums pēc nākamajiem iPhone...

“Xiaomi” prezentējis strādājošu cilvēkveidīgo robotu “CyberOne”

Laikam jau sen aiz muguras ir tie laiki, kad elektronikas uzņēmums varēja izziņot jaunu tālruni un dēvēt to par...

“Meta” beidzot sāk testēt “Messenger” sarunu šifrēšanu

Uzņēmums "Meta" jau samērā ilgi strādā pie tā, lai tai piederošās saziņas lietotnes sniegtu pilnu šifrēšanu (end-to-end encryption) čatiem....

Shazam datora versija beidzot iegūst oficiālu atbalstu Apple M sērijas procesoriem

Apple oficiāli jau vairākus gadus ir Shazam īpašnieks, bet tās datora versija bija palikusi nedaudz ēnā, un beidzot, pēc...

Opel Astra apskats – vai Stellantis spēs izglābt Opel?

Opel savas laikā ir piedzīvojis pamatīgas izmaiņas. Pēdējās izmaiņas ir kopš 2017. gada, kad PSA (Peugeot Citroën) automobiļu ražošanas...

Šajā nedēļā oficiāli sākusies Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) 75. sezona, un tās priekšvakarā kriptovalūtu tirdzniecības platforma Coinbase paziņojusi par sadarbību ar šo profesionālo sporta organizāciju.

Tā būs ekskluzīva sadarbība, kas nozīmē, ka citi līdzīgi servisi pagaidām nevarēs sadarboties ar NBA. Viens no darījuma mērķiem ir izglītot NBA fanus un spēlētājus tieši par kriptovalūtām un tehnoloģijām, veidojot īpašu saturu, aktivitātes un pieredzi visām iesaistītajām pusēm. Šī noteikti būs liela auditorija, kuru spēļu laikā varēs uzrunāt Coinbase, jo 2019./2020. gada sezonā vidēji 1,6 miljoni cilvēku noskatījās vienu basketbola spēli. Sadarbība iekļaus arī WNBA, NBA G līgu, NBA 2K līgu un ASV nacionālo basketbola izlasi, tā kā visai apjomīga patnerība, skatoties no sporta līgu viedokļa.

Coinbase gan nav vienīgais jomas pārstāvis, kas jau noslēdzis sadarbību ar kādu no lielākajam sporta organizācijām. Piemēram, kriptovalūtu apmaiņas platforma FTX noslēgusi sadarbību ar Augstāko beisbola līgu (angliski Major League Baseball), un kļūs par basketbola komandas Miami Heat arēnas galveno sponsoru līdz 2040. gadam. Kā varam novērot, tad ar kriptovalūtu saistītie uzņēmumi sāk aktīvi darboties sponsorēšanas jomā.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma