No šīs dienas biļetes vienam braucienam ir iespējams iegādāties arī ar Mobilly starpniecību! Jaunais pakalpojums ir pieejams visu maršrutu sabiedriskajos transportlīdzekļos un ievērojami atvieglo ikdienu tiem pasažieriem, kuri ar sabiedrisko transportu pārvietojas neregulāri un dod priekšroku bezskaidras naudas darījumiem.
- Lai nopirktu vienreizējo brauciena biļeti, Mobilly izvēlnes joslā jāuzklikšķina uz sadaļas “Citi” un jāizvēlas “Rīgas Satiksme” elektroniskā biļete: vairāk par pirkuma veikšanu lasi šeit!
- Lai biļeti aktivizētu, mobilajā lietotnē nepieciešams noskenēt transportlīdzeklī izvietoto QR kodu.
- Pēc biļetes aktivizēšanas lietotnē tiek ģenerēts unikāls QR kods, ko pēc nepieciešamības uzrādīt kontrolierim.
Maksa par biļeti paliek nemainīga – arī iegādājoties to Mobilly lietotnē, biļetes cena ir 1,15€.
Mobilly vadītājs Ģirts Slaviņš uzsver, ka šis ir sen gaidīts risinājums, kas beidzot ļaus ērti iegādātāties biletes arī galvaspilsētas sabiedriskajā transportā: “Šis ir pašsaprotams solis, lai parūpētos par ērtu biļešu apmaksu un izmantotu mūsdienu tehnoloģiju sniegtās iespējas! Ceram, ka arī citi biļešu veidi būs pieejami Mobilly lietotnē jau drīz!”
Līdz šim vienas biļetes cena, pērkot to pie transportlīdzekļa šofera, bijusi 2€, turklāt samaksu bija iespējams veikt tikai skaidrā naudā. Savukārt elektroniskie biļešu automāti bija pieejami tikai jaunajos zemās grīdas tramvajos, bet iepriekšpārdošanas biļetes jeb e-taloni – konkrētās tirdzniecības vietās. Tas nereti apgrūtināja pasažieru iespējas laikus iegādāties biļeti neplānotiem braucieniem, un tādējādi jaunieviestā lietotnes Mobilly funkcija sabiedriskā transporta pakalpojumus padara galvaspilsētas iedzīvotājiem un viesiem vēl pieejamākus un ērtākus.
Kāds pamēģināja jau?
Ir tam biļetes pirkumam kaut kāds laika ierobežojums?
Vai var nopirkt vairākas biļetes un turēt viņas, līdz aktivizēju transportlīdzeklī?
Ja ir nopirktas vairākas, es aktivizēt varu vienu, vai vairākas?
Neatradu atbildi BUJ sadaļā aplikācijā.
Šis ir forši. Man kā lauku cilvēkam liekas apgrūtinoši meklēt Narvesenus, lai nopirktu biļeti tam retajam braucienam, kad Rīgā vajag sabiedrisko. Vienreiz Rīgā mani privātais izsēdināja kaut kādā guļamrajonā septiņos no rīta un gribēju braukt ar sabiedrisko uz centru. Apkārt neviena narvesena, veikali vēl ciet. Iekāpju sabiedriskajā un domāju, ka samaksāšu vadītājam skaidrā. Izrādās, ka COVID ierobežojumu dēļ to nevar. Nācās braukt pa zaķi, jo īsti nebija skaidrs, kur to e-talonu dabūt septiņos no rīta.
RS arī sāka strādāt pie tā, lai varētu samaksāt tikai ar bankas karti.
Oho. Šis gan ir labs jauninājums. Beidzot būs iemesls papildināt Mobilly kontu. Vairs nevajadzēs skriet un meklēt kur var nopirkt vai papildināt talonu.
Kā tad tu maksā par stāvvietu?
Pēdējos gados ar Ŗīgas kartes aplikāciju. Mobilly pēdējā laikā lietoju tikai iebraukšanai Jūrmalā.
Gadījumā nebija tā, ka iepriekšējā RS vadība ne par ko negribēja integrēties?
Ļoti neveiksmīga preses relīze.
https://apps.apple.com/lv/app/mobilly/id511847269 (version 27.1.100 28 Sept 2021)Uz doto brīdi uz iphone nemaz nav pieejama šī iespēja. Pirms izsūtīt rakstu, viņi vismaz varēja sagaidīt, kad apple akceptēs apdeitu.
Tajā versijā arī atrodas šī iespēja. Source – https://twitter.com/Mobilly/status/1451144346544316418