Reklāma

ASV regulatora vadītāja “Tesla Full Self-Driving” sistēmas mārketingu sauc par bezatbildīgu

Jaunākie raksti

Kas notiek otrā pusē, kad sazināmies ar banku? Saruna ar klientu apkalpošanas vadītāju

Katram, visdrīzāk, ir bijusi situācija, kad bez zvanīšanas vai jebkādas citas saziņas ar savu banku nevar iztikt. Protams, var...

MKBHD parodē jaunāko Intel reklāmu, kas aicina boikotēt Apple datorus

Oktobra sākumā uzņēmums Intel izlaida visai neviennozīmīgi vērtējamu video, mēģinot pārliecināt esošus Apple datoru lietotājus par to, ka viņiem...

Volkswagen noliedz runas, ka ražotājam, iespējams, nāksies atlaist 30 tūkstošus darbinieku

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen noraidīja iepriekš izskanējušo informāciju, ka tam varētu nākties likvidēt līdz pat 30 000 darbavietu, ja...

Sony papildina savu bezvadu austiņu klāstu ar WF-C500 un WH-XB910N

Sony laiž klajā divus jaunus bezvadu austiņu modeļus WF-C500 un WH-XB910N, lai mūzikas klausīšanās būtu vēl patīkamāka un ērtāka....

Klajā nākusi Garmin DriveSmart – navigācija drošākai un ērtākai braukšanai

Garmin nācis klajā ar jaunu, portatīvo GPS satelīta navigācijas sistēmu Garmin DriveSmart, kas autovadītājiem brauciena laikā sniedz vēl nebijušu...

Elektroauto ražotājs Tesla pamazām gatavojas tam, lai plašākai sabiedrībai piedāvātu savu braukšanas palīgsistēmu “Full Self-Driving”, taču uzņēmums saskaras ar vērā ņemamu pretestību un iebildumiem no ASV regulatoriem.

Nacionālās transporta drošības padomes (NTSB) vadītāja Dženifera Homendija intervijā The Wall Street Journal paudusi viedokli, ka veids, kā Tesla prezentē šo sistēmu, cilvēkiem rada maldinošu priekšstatu par tās patiesajām spējām, rezultātā novedot pie nepareizas sistēmas ekspluatācijas, kas var apdraudēt satiksmes drošību. Viņa Tesla autonomās braukšanas palīgsistēmu pozicionējumu un nosaukumus sauc par “maldinošiem un bezatbildīgiem”.

Konkrēto sistēmu pēdējā gada laikā testējuši Tesla lietotāji, kurus īpaši izraudzījies pats ražotājs. Tagad viss tiek gatavots tam, lai “Full Self-Driving” sistēmu varētu lietot plašāks Tesla mašīnu īpašnieku loks Amerikā. Elektroauto ražotājam savu autonomās braukšanas sistēmu dēļ bijis daudz dažādu problēmu ar atbildīgajām instancēm – šobrīd notiek izmeklēšana par vismaz duci gadījumu, kad Tesla mašīnas, izmantojot “Autopilot” sistēmu, ietriekušās ceļmalā stāvošos glābēju transportlīdzekļos. Lai arī Tesla nenoliedz, ka “Full Self-Driving” sistēma atbilst “Level 2” autonomās braukšanas prasībām, proti, vadītajam visu laiku jāskatās uz ceļu un jābūt gatavam iesaistīties, gan “Autopilot”, gan “Full Self-Driving” sistēmu nosaukumi jebkurā gadījumā rada maldinošas asociācijas un priekšstatus par to patiesajām iespējām.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 Comment
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Gan jau pirms piedāvāšanas plašākam lokam šo opciju nosauks tā kā vajag un lai juridiski viss ir OK, kamēr tas ir izstrādes proecesā tikmēr var to sistēmu saukt kā vēlas kaut vai par “mēnesgājēju”!

Reklāma
Reklāma