Reklāma

“Ola” elektriskos motorollerus rūpnīcā Indijā ražos tikai un vienīgi sievietes

Jaunākie raksti

Ķīna pilnībā aizliegusi maksājumus ar kriptovalūtām

Ķīnas Centrālā banka nākusi klajā ar skarbu vēsti ikvienam kriptovalūtu turētājam šajā valstī. Ķīnas Tautas banka aizvadītās nedēļas piektdienā...

“DJI”, iespējams, gatavo jaunus “Mavic 3 Pro” un “Mavic 3 Cine” dronus

Iespējams, pēc kāda pusotra mēneša, novembrī, uzņēmums "DJI" laidīs klajā savu jaunāko veikumu - bezpilota lidaparātus "Mavic 3 Pro"...

“Twitter” kļūst par pirmo sociālo tīklu, kas atbalsta maksājumus ar kriptovalūtu

Par to, ka "Twitter" savā platformā vēlas integrēt "Bitcoin", rakstījām jau iepriekš. Nu tas beidzot noticis. "Twitter" atjaunojis savu...

“Facebook” pamet galvenais tehnoloģiju speciālists

Izskatās, ka "Facebook" ir pārmaiņu priekšā un pašreiz noslēdz nodaļu, kas būtiski ietekmēja uzņēmuma attīstību. Pēc 13 gadiem "Facebook"...

Mercedes sadarbosies ar Stellantis bateriju ražošanā elektroauto

Vācu autoražotājs Mercedes paziņojis, ka tas kļūs par Stellantis koncerna un "Total Energies" partneri uzņēmumā "Automotive Cells Company", kas...

Elektrisko motorolleru ražotāja “Ola” vadītājs Bavišs Agarvals paziņojis, ka uzņēmuma nesen prezentētos motorollerus “S1” un “S1 Pro” rūpnīcā kopā saliks tikai un vienīgi sievietes. Plānots, ka rūpnīcā laika gaitā strādās 10 tūkstoši daiļā dzimuma pārstāves – dāmas būs atbildīgas par visu, sākot no motorolleru salikšanas uz konveijera, beidzot ar rūpnīcas vadību.

Indiešu uzņēmumam ir lieli plāni un tas jau nākamgad plāno piegādāt apmēram 15 procentus no visiem pasaules elektriskajiem motorolleriem. Agarvals norāda, ka šāds solis ir daļa no centieniem veidot iekļaujošu darba vidi un piedāvāt darba iespējas sievietēm. Ražotājs izveidojis īpašu apmācību programmu, tādējādi sagatavojot un apmācot darbinieces motorolleru ražošanai.

Šāds gājiens ir plats solis uz priekšu tieši Indijā, kur vērā ņemama sabiedrības daļa joprojām dzīvo, ievērojot vēsturiskās tradīcijas, proti, sieviete atbild par mājas darbiem un bērnu audzināšanu. Indijā sievietes sastāda mazāk nekā 20 procentus no kopējā nodarbināto skaita valstī un “Ola” šādā veidā cer mainīt šo praksi, darba tirgū iesaistot vairāk daiļā dzimuma pārstāves. Arī uzņēmuma ražotie motorolleri būs rietumu standartiem lēti – to cena ASV varētu būt apmēram pusotrs tūkstotis dolāru.

Reklāma

7 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
7 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Izlasot rakstu radās iespaids, ak tiks izmantots lētais sieviešu darba spēks, jo sievietes nekur citur darbā neņem un te varēs uzreiz nodarbināt 10 000 un tirgot skūterus pa lēto.

Tavus Nike Indonēzijā ekskluzīvi šuj tie, kuriem vajadzēja iet sākumskolā.

Kas negrib iet skolā, tas šuj priekš manis Nike un strādā raktuvēs, lai varētu ražot akumulatorus tavam Apple. :)

PS: nav tik traki ar tiem Indonēzijas bērneļiem, tur ir diezgan labi attīstīta skolu sistēma mazajiem. Pieaugušie no lauku rajoniem gan nereti iztiek ar 20-30USD mēnesī, bet no otras puses banāni, mango un kafija aug turpat ap mājas stūri un no drēbēm tev vajag tikai šortus, maiku un iešļūcenes.

Cena olai ir pasaka. Pats motorolleris arī izskatās labi. Cena Eiropā būs jāreizina ar 2 , tas spriežot pēc cenas Jawai Indijā un Eiropā.

Tad jau nosaukumu vajadzēja atbilstošu, tipa “Zita & Gita”

Es to drizak redzu ka atklatu dzimuma diskriminaciju. Kas tas iespejams tikai Indija. EK vajadzetu aizliegt sis kompanijas produktu importu del diskriminacijas. EK pamattiesibu harta tomer ir aizliegta diskriminacija pec dzimuma.

Visu pareizi saproti. Kad briti savulaik mēģināja šiem ieskaidrot, ka paradums sadedzināties atraitnei ir stulbs un bezjēdzīgs, tad indieši noreaģēja ka nedrīkst diskriminēt sievietes un aizliegt tām sadedzināties.

Reklāma
Reklāma
Reklāma