Reklāma

“Ola” elektriskos motorollerus rūpnīcā Indijā ražos tikai un vienīgi sievietes

Jaunākie raksti

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #489 (01.12.2022)

1. decembra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Šoreiz ciemos VAS "Elektroniskie Sakari" pārstāvji un runājam...

Intel NUC 12 Pro Mini PC (NUC12WSKi5) apskats

Intel ir viens no retajiem ražotājiem, kas vēl arvien cenšas noturēties izmēros mazo datoru segmentā. Pavisam nesen tika izziņoti...

Lamborghini iepazīstina ar unikālo Huracan Sterrato modeli

Itāļu superauto ražotājs iepazīstinājis ar ļoti unikālu, īpašu modeli - tas ir Huracan Sterrato. Īpašu to padara fakts, ka...

Budžeta klases Android planšetdators Nokia T21 kopš izziņošanas kļuvis tikai dārgāks

HMD Global izziņoja budžeta klases Android planšetdatoru Nokia T21 vēl septembrī IFA 2022 norises laikā. Tobrīd HMD Global solīja,...

Masks apgalvo, ka pilnībā uzkrauts Semi kravas auto ar vienu uzlādi nobraucis 800 kilometrus

Elektroauto ražotāja Tesla vadītājs Īlons Masks apgalvo, ka elektriskais Semi kravas auto nupat testos veicis 500 jūdzes jeb 800...

Elektrisko motorolleru ražotāja “Ola” vadītājs Bavišs Agarvals paziņojis, ka uzņēmuma nesen prezentētos motorollerus “S1” un “S1 Pro” rūpnīcā kopā saliks tikai un vienīgi sievietes. Plānots, ka rūpnīcā laika gaitā strādās 10 tūkstoši daiļā dzimuma pārstāves – dāmas būs atbildīgas par visu, sākot no motorolleru salikšanas uz konveijera, beidzot ar rūpnīcas vadību.

Indiešu uzņēmumam ir lieli plāni un tas jau nākamgad plāno piegādāt apmēram 15 procentus no visiem pasaules elektriskajiem motorolleriem. Agarvals norāda, ka šāds solis ir daļa no centieniem veidot iekļaujošu darba vidi un piedāvāt darba iespējas sievietēm. Ražotājs izveidojis īpašu apmācību programmu, tādējādi sagatavojot un apmācot darbinieces motorolleru ražošanai.

Šāds gājiens ir plats solis uz priekšu tieši Indijā, kur vērā ņemama sabiedrības daļa joprojām dzīvo, ievērojot vēsturiskās tradīcijas, proti, sieviete atbild par mājas darbiem un bērnu audzināšanu. Indijā sievietes sastāda mazāk nekā 20 procentus no kopējā nodarbināto skaita valstī un “Ola” šādā veidā cer mainīt šo praksi, darba tirgū iesaistot vairāk daiļā dzimuma pārstāves. Arī uzņēmuma ražotie motorolleri būs rietumu standartiem lēti – to cena ASV varētu būt apmēram pusotrs tūkstotis dolāru.

Reklāma

7 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
7 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene
15.09.2021 09:35

Izlasot rakstu radās iespaids, ak tiks izmantots lētais sieviešu darba spēks, jo sievietes nekur citur darbā neņem un te varēs uzreiz nodarbināt 10 000 un tirgot skūterus pa lēto.

16.09.2021 09:54
Reply to  Skābene

Tavus Nike Indonēzijā ekskluzīvi šuj tie, kuriem vajadzēja iet sākumskolā.

Skābene
16.09.2021 10:55
Reply to  Artis Ābols

Kas negrib iet skolā, tas šuj priekš manis Nike un strādā raktuvēs, lai varētu ražot akumulatorus tavam Apple. :)

PS: nav tik traki ar tiem Indonēzijas bērneļiem, tur ir diezgan labi attīstīta skolu sistēma mazajiem. Pieaugušie no lauku rajoniem gan nereti iztiek ar 20-30USD mēnesī, bet no otras puses banāni, mango un kafija aug turpat ap mājas stūri un no drēbēm tev vajag tikai šortus, maiku un iešļūcenes.

Arčiņš
15.09.2021 10:18

Cena olai ir pasaka. Pats motorolleris arī izskatās labi. Cena Eiropā būs jāreizina ar 2 , tas spriežot pēc cenas Jawai Indijā un Eiropā.

Diskodejotājs
15.09.2021 10:26

Tad jau nosaukumu vajadzēja atbilstošu, tipa “Zita & Gita”

Roberts
15.09.2021 18:15

Es to drizak redzu ka atklatu dzimuma diskriminaciju. Kas tas iespejams tikai Indija. EK vajadzetu aizliegt sis kompanijas produktu importu del diskriminacijas. EK pamattiesibu harta tomer ir aizliegta diskriminacija pec dzimuma.

Harta
15.09.2021 18:18
Reply to  Roberts

Visu pareizi saproti. Kad briti savulaik mēģināja šiem ieskaidrot, ka paradums sadedzināties atraitnei ir stulbs un bezjēdzīgs, tad indieši noreaģēja ka nedrīkst diskriminēt sievietes un aizliegt tām sadedzināties.

Reklāma