Reklāma

Hyundai paver priekškaru un parāda, kā izskatīsies “Ioniq” modeļu līnijas lielākās mašīnas

Jaunākie raksti

Nothing ear (1) austiņu apskats – “Nasing spešal” vai tomēr “Spešal”?

Pēc Stīva Džobsa došanās viņsaulē, gana daudz tehnoloģiju personības bija gatavas uzvilkt melnu bītleni un zilas džinsenes, lai piedomātu...

Kens Bloks sadarbosies ar Audi, lai rādītu trikus ar jaudīgiem elektroauto

Pēc 11 gadu sadarbības pazīstamais autosportists Kens Bloks pārtraucis sadarbību ar Ford, un šobrīd gatavojas uzsākt jaunus projektus tieši...

“Twitter” publicētie video iegūs labāku kvalitāti

"Twitter" nācis klajā ar savu jaunāko uzlabojumu, kas šoreiz saistīts ar lietotāju augšupielādēto videoklipu kvalitātes pacelšanu. Oficiālais "Twitter" atbalsta...

Latvijā ieradies pilnībā elektriskais Mercedes-Benz EQV minivens

Mercedes-Benz EQV ir pirmais augstākās klases minivens ar pilnībā elektrisku piedziņu. Ar sasniedzamību līdz pat 418 kilometriem, EQV nosaka...

Forumā “5G Techritory” diskutēs par 300 miljardu eiro vērto ES fondu lietderīgu izmantošanu digitalizācijas veicināšanai

No š.g. 22. līdz 25. novembrim Rīgā notiks Eiropas vadošais ekosistēmas forums “5G Techritory”, kurā nozīmīgākie 5G lēmumu pieņēmēji un praktiķi apspriedīs...

Korejiešu autoražotājs Hyundai sniedzis pirmo ieskatu, kā izskatīsies elektrisko “IONIQ” modeļu līnijas lielākie auto. Modeļu līnijas spicē atradīsies lielizmēra krosovers, kuram iespējams būs trīs sēdvietu rindas. Aptumšotajā foto noprotams, ka auto varētu būt visai futūristisks dizains un ražošanas versija dienasgaismu varētu ieraudzīt ap 2024. gadu.

Vēl līdz tam sagaidīsim “IONIQ 6” elektrisko sedanu, kurš būs lielāks nekā jau šobrīd prezentētais “IONIQ 5”. Prognozēts, ka šis auto ražošanā nonāks tuvākā gada vai divu laikā, papildinot modeļu saimi.

Tehniski visas šīs mašīnas konstruētas uz speciāli elektroauto paredzētās “E-GMP” platformas, kuru izmanto visi līdz šim zināmie “IONIQ” modeļi, kā arī “Kia” un arī nesen prezentētais “Genesis GV60”. Tas nozīmē, ka mašīnas izmantos 800V baterijas, nodrošinot ļoti ātru uzlādi līdz pat 350kWh. Cita tehniskā informācija pagaidām nav zināma. Ražotāja pārstāvji atklājuši vien to, ka krosovera baterija būs lielāka nekā “IONIQ 5” un tā varētu būt ap 100kWh. Vienlaikus korejiešu autoražotājs apņēmies līdz 2035. gadam pilnībā pāriet uz elektroauto tirdzniecību Eiropā, bet līdz 2040. gadam to izdarīt arī citviet pasaulē.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma