Reklāma

Ar Citadeles maksājumu gredzenu gada laikā veikti vairāk nekā 50 000 pirkumi

Jaunākie raksti

Piedalies konkursā un laimē QNAP TS-130 NAS

Tikko noslēdzām iepriekšējo konkursu un jau klāt nākamais! Šoreiz balvā mājas lietotājiem piemērotais QNAP TS-130 NAS. Tā ir klusa...

Baumo, ka Apple joprojām ir plāni bezvadu uzlādes risinājumiem

Apple par savu bezvadu lādētāju runas sāka jau 2017. gadā, tomēr paredzētā realizācija 2019. gadā tika atcelta. Kas bija...

Toyota sadarbosies ar BYD, lai radītu plašākām masām pieejamu elektroauto

Japāņu autoražotājs Toyota uzsācis sadarbību ar ķīniešu uzņēmumu BYD, lai radītu plašākām masām pieejamu elektroauto. Kā vēsta ziņu aģentūra Reuters,...

74% Latvijas autovadītāju sociālo mediju lietošanu pie stūres uztver kā vislielāko risku

Latvijā vairums jeb 74% autovadītāju ir pārliecināti, ka riskantākā rīcība, vadot automašīnu, ir sociālo mediju patēriņš. Savukārt gandrīz puse...

Huawei nākamgad sola Eiropā piedāvāt HarmonyOS ar Mate un Mate X viedtālruņiem

Huawei paziņojis, ka jau 2022. gadā pie klientiem Eiropā nonāks Mate un Mate X viedtālruņi ar uzstādītu HarmonyOS. Mate...

Individuāli izstrādātais un ekskluzīvais Citadeles bezkontakta maksājumu gredzens klientiem Latvijā un Lietuvā pieejams jau gadu. Teju 600 gredzenu īpašnieki ikdienā turpina pārsteigt pārdevējus, veicot gan mazus, gan lielus pirkumus. Lielākais pirkums ar gredzenu veikts vairāk nekā desmit tūkstošu eiro apmērā, un kopumā ar gredzenu veikti vairāk nekā 50 000 pirkumi.

Citadeles bezkontakta maksājumu gredzens ir unikāls, jo sadarbībā ar Visa to ir izveidojusi pati banka. Tas darbojas tāpat kā bezkontakta maksājumu karte – to nav nepieciešams uzlādēt, tas ir ūdens izturīgs un maksājumu limiti ir tādi paši kā jebkurai maksājumu kartei. Tas nozīmē, ka pirkumus līdz 50 eiro ir iespējams veikt bez PIN koda ievadīšanas, savukārt lielākiem pirkumiem vienkārši ir jāievada PIN kods.

“Citadelei patīk iepriecināt un pārsteigt klientus gan ar individuālo apkalpošanu un plašo digitālo finanšu pakalpojumu klāstu, gan dažādiem ikdienas maksāšanas rīkiem. Mūsu klienti novērtē plašo bezkontakta maksājumu iespēju klāstu, un katrs izvēlas sev piemērotāko un ērtāko. Gredzenus sākumā piedāvājām šauram klientu lokam, tomēr, skatoties uz veikto maksājumu skaitu, varam redzēt, ka klienti ikdienā tos aktīvi izmanto, tāpēc arī turpmāk plānojam paplašināt gredzenu pieejamību,” saka Jānis Mūrnieks, Citadeles privātpersonu apkalpošanas direkcijas vadītājs.

Bezkontakta maksājumu gredzenus vairāk nēsā vīrieši, un populārākā gredzena krāsa ir melna. Jaunākais maksājuma gredzenu lietotājs ir 12 gadu jauns, bet vecākajam klientam ir 60 gadu. Latvijā visaktīvāk gredzenam piesakās klienti vecuma grupā no 30 līdz 39, bet Lietuvā – no 40 līdz 49.

Vidējais pirkums ar gredzenu Latvijā ir 16 eiro, bet Lietuvā – 25 eiro. Ar gredzenu iepērkas ne tikai Latvijā un Baltijā, bet arī tādās valstīs kā Dominikāna, Peru, Senmartēna, Gvadelupa, Gruzija, Apvienotie Arābu Emirāti, Ukraina, Krievija, Malta, Islande.  Savukārt TOP  valstis, kurās klienti iepērkas ir Itālija, Spānija, Igaunija, Grieķija un Austrija.

Reklāma

13 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
13 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
čupa čips
04.09.2021 10:51

ja info var būt čipā, kas pielīmēts plastmasas gabalam, tad kāpēc lai info nevarētu glabāt čipā, kas iekausēts riņķī? goda vārds, kā tādi indiāņi, kas pirmo reizi ieraudzījuši šaujampulveri.

LAN
05.09.2021 00:03
Reply to  čupa čips

Tas ir iespaidīgāk ziemā ar cimdiem. Galvenais pēc pirkuma pateikt: “Bija vērts vakcinēties… “!

Roberts
07.09.2021 11:46

Kāpēc gredzenu reklamē cilvēks 35+ ? vai nebutu efektīvāk pārdot ja modele būtu jaunāka ? vai arī gredzeni mūsu kultūrā asociējas ar trīs bērniem diviem darbiem utt ?

Buberts
07.09.2021 12:12
Reply to  Roberts

Jaunāka un bez krūštura. Lai tīņi saprastu, ka gredzens ir baigā ģēla.

digitalk(@ciparnieks)
08.10.2021 13:06
Reply to  Roberts

> Kāpēc gredzenu reklamē cilvēks 35+

citāts no tevis nelasītā raksta
“Latvijā visaktīvāk gredzenam piesakās klienti vecuma grupā no 30 līdz 39”

Roberts
08.10.2021 13:19
Reply to  digitalk

Nu bet pusmuza krizes skartam virietim vai milfai vajag 19 gadigu modeli vai chipendeili

digitalk(@ciparnieks)
08.10.2021 13:23
Reply to  Roberts

diezgan izplatīts mīts, imho.

Roberts
08.10.2021 13:46
Reply to  digitalk

Nu labi milfai vajag 19 gadigu modeli ari tagad jau visas milfas ir bisex :D

Roberts
08.10.2021 12:22

Gribeju pieteikties tam nfc gredzenam speciali aizgaju uz Juvelieru veikalu lai noskaidrotu kads izmers man ir vajadzigs. Operators pirms tam teica ka lai dabutu jabut x rewards punkti 1800 sakratiem. Ok tas man ir. skatos majas lapa esot caur xrewards japiesakas. xrewards gredzena nav. tagad piezvanu operatoram. operators saka ka izradas gredzeni esot beigusies un nav info kad vini bus atpakal stocka. Prasu kadel citadeles majas lapa nav info ka gredzeni beigusies un vai citadele publice tikai pozitivas zinas. iestajas loti ilgs klusums no operatora puses. Jautaju vai var gredzenu ieprieks pasutit un iestaties rinda. Atbilde ka ne nevarot :D… Read more »

digitalk(@ciparnieks)
08.10.2021 13:27
Reply to  Roberts

bizness “po amerikanski”, kā jau amerikāņu noreiderotai bankai. daudz runāt, maz darīt, paņemt naudu, vārīties uz procentiem.

Roberts
08.10.2021 13:45
Reply to  digitalk

Nu apmeram es ceru ka @Kristaps Skutelis vismaz dabuja bezmaksas gredzenu par so vinu biznesa reklamu. Jo serviss pilnigi garam ja ir sitik debili ka publice tikai pozitivas zinas.

Kursors.lv
Kristaps Skutelis(@krizdabz)
08.10.2021 13:46
Reply to  Roberts

Robert, kas ar tevi šodien notiek? Kāpēc tik daudz indes komentāros? :)

Roberts
08.10.2021 13:47

Kur tu redzi indi ? Es reali gribeju uzdavinat citadele 3 eur abonesanas maksu par to keramikas gredzenu :D

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: