Reklāma

“PayPal” apsver piedāvāt akciju tirdzniecības pakalpojumus

Jaunākie raksti

“Snapchat” jaunais uzraudzības rīks ļauj vecākiem redzēt, ar ko viņu bērns sarakstās lietotnē

Domājot par jaunāko lietotāju drošību internetā, kā arī veicinātu uzticēšanos starp vecākiem un viņu bērniem, saziņas lietotne "Snapchat" nākusi...

Samsung iepazīstina ar jaunajiem produktiem (tiešraide)

Jau šodien Galaxy Unpacked pasākumā Samsung prezentēs ilgi gaidītos jaunos produktus un inovatīvos tehnoloģiju risinājumus. Izmanto iespēju - pievienojies...

BMW pārliecināti, ka klienti laika gaitā pieradīs pie funkciju abonēšanas

Pirms kāda laika vācu autoražotāja BMW solis ieviest abonēšanas maksu par tādām papildus funkcijām kā apsildāmie sēdekļi izraisīja milzīgu...

Ford cenšas drastiski samazināt pieejamo papildopciju klāstu mašīnās

Ford jau ilgāku laiku runā, ka mašīnu ražošanu nepieciešams vienkāršot, lai samazinātu arvien pieaugošās izmaksas, kas neizbēgami rezultējas lielākā...

Intel izziņo Arc Pro videokartes profesionāļiem

Intel videokartes ir sava veida jaunums tirgū, bet te ir jānorāda, ka tās vēl īsti ārpus Ķīnas nav nopērkamas....

Šī gada pavasarī finanšu pakalpojumu sniedzējs “PayPal” saviem lietotājiem ASV sāka piedāvāt iespēju veikt darījumus ar kriptovalūtām, augusta beigās izvēršot šo funkciju ārpus šīs valsts – Lielbritānijā. Turpinot attīstīt savu servisu “PayPal” pašreiz apsver iespēju ļaut veikt darījumus ar uzņēmumu akcijām.

“PayPal” plāni ienākt šajā lauciņā tiek kalti laikā, kad cilvēku vēlme pēc investēšanas uzņēmumu akcijās ir palielinājusies, kas īpaši novērojams ASV iedzīvotāju vidū. To veicinājusi gan pandēmija, gan papildus ienākumi, ko iedzīvotājiem nodrošinājusi ASV valdība, lai pasargātu valsti no finanšu krīzes. Tas ir viens no iemesliem, kāpēc akciju tirdzniecības iespēja, ja “Paypal” to palaidīs, vispirms nonāks pie ASV klientiem.

“PayPal” konkurents – “Twitter” CEO Džeka Dorsija vadītais uzņēmums “Square” jau šobrīd piedāvā klientiem akciju un kriptovalūtu tirdzniecību, izmantojot savu mobilo maksājumu pakalpojumu “Cash App”. Arī citi konkurenti, piemēram, “Robinhood” un “SoFi”, jau piedāvā abas šīs investēšanas opcijas. Tomēr “PayPal” priekšrocība šajā visā ir apjomīgā lietotāju bāze, kas pašreiz sasniedz 400 miljonu klientu visā pasaulē, kas būtu labs starts, lai uzsāktu jauno pakalpojumu.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma