Web Analytics
More
    Reklāma

    “Tele2”: Covid-19 laikā uz pusi samazinājies viedierīču zādzību skaits

    Jaunākie raksti

    Mobilo sakaru operatora “Tele2” dati liecina, ka pēdējā gada laikā, salīdzinot ar laiku pirms Covid-19 izraisītās pandēmijas, ir par 15 % samazinājies apdrošināšanas pieteikumu biežums par bojātām viedierīcēm. Uzņēmumā gan prognozē, ka šādu pieteikumu biežums palielināsies līdz ar mācību procesa atsākšanos klātienē, kā arī aktīvāku cilvēku kustību ārpus mājām. Vairāk nekā uz pusi ir arī samazinājies viedierīču zādzību skaits.

    Kā atzīst uzņēmumā, tad šie dati skaidrojami ar to, ka pandēmijas laikā cilvēki vairāk uzturas mājās un mazāk nododas aktīvai izklaidei un atpūtai, kas bieži vien ir galvenie iemesli, kādēļ tiek sabojātas viedierīces vai notiek kādi citi nepatīkami atgadījumi, piemēram, zādzības.

    Reklāma

    “Cilvēki, dodoties uz koncertiem, ballītēm un ceļojumos, telefonu izmantoja, lai iemūžinātu skaistākos un jautrākos mirkļus. Taču šādos brīžos bieži vien gadās arī dažādas ķibeles, piemēram, telefons nokrīt un tiek sasists ekrāns, telefons iekrīt baseinā vai ceļojuma laikā tas tiek nozagts,” stāsta “Tele2” apdrošināšanas produktu vadītājs Zemgus Eglītis. “Vēl viens būtisks iemesls bojājumu skaita samazinājumam noteikti bija arī tas, ka skolēni mācījās attālināti, jo pirms tam jauniešiem, esot ļoti aktīviem, bieži gadījās dažādas ķibeles ar telefoniem. Pandēmijas laikā jauniešu vidū pieteikumu skaits par bojātajām viedierīcēm samazinājās par 16 %. Tagad, atsākoties skolas laikam klātienē, prognozējam, ka pieteikumu skaits par bojātām viedierīcēm noteikti palielināsies.”

    “Tele2” viedierīču apdrošināšana ir klientu īpaši novērtēts pakalpojums jau septiņus gadus. Paplašinot savu darbību apdrošināšanas tirgū, “Tele2” no 2019. gada piedāvā arī KASKO apdrošināšanu, bet kopš šī gada jūnija – auto tehniskās palīdzības jeb SOS apdrošināšanu. Saskaņā ar FKTK publicēto informāciju un aprēķiniem “Tele2” ir astotais lielākais fizisko personu īpašumu apdrošināšanas pārdevējs pēc parakstīto prēmiju apjoma 2020.gadā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    6 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    vitaly
    27.08.2021 17:47

    …No otras puses palielinājas krāpšanu skaits.

    Objektīvi skatoties ss.lv konkrētas nodaļas ir liels preču skaits, ko pārdod kā slavēnu brendu ierīces, bet īstenība tas ir ķinēšu throwable, jeb pat ne pakaļdarinājums un neviens neliekas ne ziņas. Papildus tam tai paša ss.lv uzrādījas krāpnieki-pircēji, kuri mēģina izkrāpt kreditkāršu datus un atkal neviens neliekas ne ziņas.
    Kur it iesaistīto pušu jeb servisu sniedzēju brīdīnājums par šādiem notikumiem un par to ka viņu servisu izmanto krāpnieki? PTAC klusi pārvirza uz VP, kuri savukārt nodarbojas nevis ar noziegumu brīdīnājumu, bet jau ar faktiska nozieguma faktu izmeklēšanu…

    Un kur ir Tele2 dati par krāpnieku zvanu palielināšanos viņu tīklā un paziņojumi kā viņi cinas ar to?

    Elektriķis
    28.08.2021 12:23

    Atkal jau : “Na polovinu”… sērga laikam ir pārāk plaši izplatīta :(

    digitalk
    28.08.2021 17:04
    Reply to  Elektriķis

    nevajag izdomāt problēmu, kur tās īsti nav. kā tu dali — uz pusēm vai kā savādāk?

    Elektriķis
    28.08.2021 17:30
    Reply to  digitalk

    Es dalu “uz pusēm” (jo tās ir divas puses) bet samazinu vai palielinu divas reizes, nevis “uz pusi mazāk”, “uz pusi vairāk” (kas rezultātā ir x1,5?)
    Varētu būt arī latvisks vārdu salikums “par pusi”.

    Aigars Axx
    29.08.2021 00:33
    Reply to  Elektriķis

    Uz pusi mazāk, tas būtu saprotams, bet uz pusi vairāk gan nē. Pie tam, parasti ļaudis tā saka, ja domā 2x, kas tomēr nav uz pusi…

    Elektriķis
    29.08.2021 09:17
    Reply to  Aigars Axx

    Saprotams tādēļ ka ļoti daudzi sākuši lietot, it īpaši žurnālisti.
    Darbā ir krievu kolēģis, kurš runā un raksta latviski gandrīz perfekti, bet kaut ko viņš samazina “uz 9%”. Doma ir, ka rezultāts ir 91%, bet latvietis varētu saprast ka notiek pāreja no 100% uz 9%.
    Sitiet mani nost, bet šie te “uz pusi” nāk no krievu valodas vārda “na” nepareiza tiešā tulkojuma.

    Reklāma