Reklāma

“Tele2”: Covid-19 laikā uz pusi samazinājies viedierīču zādzību skaits

Jaunākie raksti

Kas notiek otrā pusē, kad sazināmies ar banku? Saruna ar klientu apkalpošanas vadītāju

Katram, visdrīzāk, ir bijusi situācija, kad bez zvanīšanas vai jebkādas citas saziņas ar savu banku nevar iztikt. Protams, var...

MKBHD parodē jaunāko Intel reklāmu, kas aicina boikotēt Apple datorus

Oktobra sākumā uzņēmums Intel izlaida visai neviennozīmīgi vērtējamu video, mēģinot pārliecināt esošus Apple datoru lietotājus par to, ka viņiem...

Volkswagen noliedz runas, ka ražotājam, iespējams, nāksies atlaist 30 tūkstošus darbinieku

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen noraidīja iepriekš izskanējušo informāciju, ka tam varētu nākties likvidēt līdz pat 30 000 darbavietu, ja...

Sony papildina savu bezvadu austiņu klāstu ar WF-C500 un WH-XB910N

Sony laiž klajā divus jaunus bezvadu austiņu modeļus WF-C500 un WH-XB910N, lai mūzikas klausīšanās būtu vēl patīkamāka un ērtāka....

Klajā nākusi Garmin DriveSmart – navigācija drošākai un ērtākai braukšanai

Garmin nācis klajā ar jaunu, portatīvo GPS satelīta navigācijas sistēmu Garmin DriveSmart, kas autovadītājiem brauciena laikā sniedz vēl nebijušu...

Mobilo sakaru operatora “Tele2” dati liecina, ka pēdējā gada laikā, salīdzinot ar laiku pirms Covid-19 izraisītās pandēmijas, ir par 15 % samazinājies apdrošināšanas pieteikumu biežums par bojātām viedierīcēm. Uzņēmumā gan prognozē, ka šādu pieteikumu biežums palielināsies līdz ar mācību procesa atsākšanos klātienē, kā arī aktīvāku cilvēku kustību ārpus mājām. Vairāk nekā uz pusi ir arī samazinājies viedierīču zādzību skaits.

Kā atzīst uzņēmumā, tad šie dati skaidrojami ar to, ka pandēmijas laikā cilvēki vairāk uzturas mājās un mazāk nododas aktīvai izklaidei un atpūtai, kas bieži vien ir galvenie iemesli, kādēļ tiek sabojātas viedierīces vai notiek kādi citi nepatīkami atgadījumi, piemēram, zādzības.

“Cilvēki, dodoties uz koncertiem, ballītēm un ceļojumos, telefonu izmantoja, lai iemūžinātu skaistākos un jautrākos mirkļus. Taču šādos brīžos bieži vien gadās arī dažādas ķibeles, piemēram, telefons nokrīt un tiek sasists ekrāns, telefons iekrīt baseinā vai ceļojuma laikā tas tiek nozagts,” stāsta “Tele2” apdrošināšanas produktu vadītājs Zemgus Eglītis. “Vēl viens būtisks iemesls bojājumu skaita samazinājumam noteikti bija arī tas, ka skolēni mācījās attālināti, jo pirms tam jauniešiem, esot ļoti aktīviem, bieži gadījās dažādas ķibeles ar telefoniem. Pandēmijas laikā jauniešu vidū pieteikumu skaits par bojātajām viedierīcēm samazinājās par 16 %. Tagad, atsākoties skolas laikam klātienē, prognozējam, ka pieteikumu skaits par bojātām viedierīcēm noteikti palielināsies.”

“Tele2” viedierīču apdrošināšana ir klientu īpaši novērtēts pakalpojums jau septiņus gadus. Paplašinot savu darbību apdrošināšanas tirgū, “Tele2” no 2019. gada piedāvā arī KASKO apdrošināšanu, bet kopš šī gada jūnija – auto tehniskās palīdzības jeb SOS apdrošināšanu. Saskaņā ar FKTK publicēto informāciju un aprēķiniem “Tele2” ir astotais lielākais fizisko personu īpašumu apdrošināšanas pārdevējs pēc parakstīto prēmiju apjoma 2020.gadā.

Reklāma

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
6 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

…No otras puses palielinājas krāpšanu skaits. Objektīvi skatoties ss.lv konkrētas nodaļas ir liels preču skaits, ko pārdod kā slavēnu brendu ierīces, bet īstenība tas ir ķinēšu throwable, jeb pat ne pakaļdarinājums un neviens neliekas ne ziņas. Papildus tam tai paša ss.lv uzrādījas krāpnieki-pircēji, kuri mēģina izkrāpt kreditkāršu datus un atkal neviens neliekas ne ziņas. Kur it iesaistīto pušu jeb servisu sniedzēju brīdīnājums par šādiem notikumiem un par to ka viņu servisu izmanto krāpnieki? PTAC klusi pārvirza uz VP, kuri savukārt nodarbojas nevis ar noziegumu brīdīnājumu, bet jau ar faktiska nozieguma faktu izmeklēšanu… Un kur ir Tele2 dati par krāpnieku zvanu… Read more »

Atkal jau : “Na polovinu”… sērga laikam ir pārāk plaši izplatīta :(

nevajag izdomāt problēmu, kur tās īsti nav. kā tu dali — uz pusēm vai kā savādāk?

Es dalu “uz pusēm” (jo tās ir divas puses) bet samazinu vai palielinu divas reizes, nevis “uz pusi mazāk”, “uz pusi vairāk” (kas rezultātā ir x1,5?)
Varētu būt arī latvisks vārdu salikums “par pusi”.

Uz pusi mazāk, tas būtu saprotams, bet uz pusi vairāk gan nē. Pie tam, parasti ļaudis tā saka, ja domā 2x, kas tomēr nav uz pusi…

Saprotams tādēļ ka ļoti daudzi sākuši lietot, it īpaši žurnālisti.
Darbā ir krievu kolēģis, kurš runā un raksta latviski gandrīz perfekti, bet kaut ko viņš samazina “uz 9%”. Doma ir, ka rezultāts ir 91%, bet latvietis varētu saprast ka notiek pāreja no 100% uz 9%.
Sitiet mani nost, bet šie te “uz pusi” nāk no krievu valodas vārda “na” nepareiza tiešā tulkojuma.

Reklāma
Reklāma
Reklāma