Reklāma

Ferrari jaunais krosovers “Purosangue”, iespējams, ieradīsies ar jauniem klimatkontroles risinājumiem

Jaunākie raksti

Piedalies konkursā un laimē QNAP TS-130 NAS

Tikko noslēdzām iepriekšējo konkursu un jau klāt nākamais! Šoreiz balvā mājas lietotājiem piemērotais QNAP TS-130 NAS. Tā ir klusa...

Baumo, ka Apple joprojām ir plāni bezvadu uzlādes risinājumiem

Apple par savu bezvadu lādētāju runas sāka jau 2017. gadā, tomēr paredzētā realizācija 2019. gadā tika atcelta. Kas bija...

Toyota sadarbosies ar BYD, lai radītu plašākām masām pieejamu elektroauto

Japāņu autoražotājs Toyota uzsācis sadarbību ar ķīniešu uzņēmumu BYD, lai radītu plašākām masām pieejamu elektroauto. Kā vēsta ziņu aģentūra Reuters,...

74% Latvijas autovadītāju sociālo mediju lietošanu pie stūres uztver kā vislielāko risku

Latvijā vairums jeb 74% autovadītāju ir pārliecināti, ka riskantākā rīcība, vadot automašīnu, ir sociālo mediju patēriņš. Savukārt gandrīz puse...

Huawei nākamgad sola Eiropā piedāvāt HarmonyOS ar Mate un Mate X viedtālruņiem

Huawei paziņojis, ka jau 2022. gadā pie klientiem Eiropā nonāks Mate un Mate X viedtālruņi ar uzstādītu HarmonyOS. Mate...

Ferrari un krosovers izklausās pēc ļauna murga, taču Lamborghini ar “Urus” šo auto tipu sekmīgi integrējis savā piedāvājumā, tagad pie krosovera strādājot arī Ferrari. Mašīna ar nosaukumu “Purosangue” pagaidām ir attīstības stadijā, savukārt nesen pamanīts patenta pieteikums liecina, ka ražotāja inženieri sagatavojuši interesantu klimatkontroles inovāciju, ko varētu pirmoreiz varētu ieraudzīt tieši šajā modelī.

Ferrari iesniedzis patenta pieteikumu Eiropas patentu birojā ar jaunu klimatkontroles risinājumu. Tas paredz, ka sistēma izmanto termokameras, lai fiksētu temperatūru auto salonā, kā arī sekotu vadītāja un pasažieru ķermeņa temperatūrai. Sistēma ņem vērā cilvēku dzimumu, ķermeņa uzbūvi un apģērbu. Šie dati tiek izmantoti, lai sistēmas vadība nodrošinātu optimālu gaisa plūsmu, temperatūru un komfortu katram no mašīnā sēdošajiem cilvēkiem.

Pagaidām gan nav oficiāli izziņots, kur ražotājs plāno izmantot šādu tehnoloģiju vai arī kad tā varētu nonākt sērijveida ražošanā. Tomēr patenta zīmējumā norādītais auto ir ar divām sēdekļu rindām, kas aizdomu ēnu par plānoto pielietojumu met tieši uz topošo krosoveru. Līdz šim Ferrari piedāvājumā vienīgais auto ar divām sēdekļu rindām bijis “GTC4Lusso”, bet nākamais Ferrari rindas kārtībā ar divām sēdekļu rindām ir tieši “Purosangue”. Klimatkontrole, kura pati spēj izskaitļot un nodrošināt ideālo temperatūru mašīnā sēdošajiem šajā segmentā, protams, būtu loģiska un jēgpilna inovācija, taču pagaidām neatliek nekas cits, kā vien gaidīt un vērot vai šī tehnoloģija tiešām nonāks ražošanā.

AvotsCarBuzz
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: