Mākoņskaitļošanas gigants “Salesforce” paziņojis, ka oficiāli noslēdz biznesa komunikācijas lietotnes “Slack” iegādi. Darījuma, par ko tika paziņots pērnā gada decembrī, vērtība sasniedz 27,7 miljardus ASV dolāru. “Salesforce” norāda, ka apvienošanās dos iespēju krietni uzlabot vienoto, digitālo platformu ērtākai un pārskatāmākai uzņēmumu komunikācijai un sadarbībai.
You may have heard there would come a day when Slack became a part of @salesforce, and it turns out that day is today!
Reklāma What does this mean? We’re still the Slack you know and love—just a little better. 🎉 https://t.co/Ak8bKx8wRl
— Slack (@SlackHQ) July 21, 2021
Uzņēmumu apvienošanas rezultātā plānots radīt mākonī bāzēto risinājumu “Slack-First Customer 360” – platformu, kas palīdzēs uzņēmumiem, organizācijām atvieglot sadarbību ar klientiem, darbiniekiem un partneriem, veidojot datos un lietojumprogrammās balstītu savienojumu ar tiem. Šī risinājuma pamati ir “Salesforce” radīti, ar kura palīdzību pašreiz var pievienot un piekļūt uzņēmuma lietotnēm.
Lai arī “Slack” turpmāk būs daļa no “Salesforce”, tas joprojām saglabās savu identitāti. Tāpat kā līdz šim pie vadības grožiem būs uzņēmuma dibinātājs un izpilddirektors Stjuarts Baterfīlds (Stewart Butterfield).
Jāpiezīmē, ka “Slack” pagājušais gads nav bijis visai rožains – sākoties pandēmijai, “Microsoft” prezentēja savu “Teams” lietotni kā konkurējošo rīku. Toreiz “Slack” pat iesniedza pretmonopola sūdzību Eiropas Komisijā pret “Microsoft” par “Teams” apvienošanu ar “Office”. Pēc pusgada “Salesforce” nāca klajā ar savu piedāvājumu “Slack” situācijas uzlabošanai.