Reklāma

“Mercedes” drīzumā varētu prezentēt elektriskas G-klases konceptu

Jaunākie raksti

Canyon Puncher GM-20 spēlēm paredzētās datorpeles apskats

Vai datorspēlēm paredzētiem aksesuāriem jābūt dārgiem? Ne obligāti, jo šoreiz izmēģināšanai atbraukusi pagaidām lētākā spēlēm paredzētā datorpele, kādu esam...

Ukrainas centrālā banka tagad oficiāli var emitēt digitālo valūtu

Arī Ukraina gluži kā dažas citas valstis sper pirmos soļus centralizētas digitālas valūtas ieviešanā. Par to liecina fakts, ka...

ASUS izziņo ROG Desk Mount Kit monitoru stiprināšanai pie galda

ASUS izziņojis ROG Desk Mount Kit, kas apredzēts ROG spēļu monitoru stiprināšanai pie galda virsmas. ROG Desk Mount Kit...

Apple no App Store izņem lietotni Unjected, kas veicina antivakseru iepazīšanos

Apple no sava lietotņu veikala App Store ir izņēmis lietotni Unjected, kas veicinājusi to cilvēku iepazīšanos un informācijas izplatīšanu...

ES privātuma regulators “Amazon” uzlicis 888 miljonu dolāru lielu soda naudu

Luksemburgas datu aizsardzības komisija paziņojusi, ka tehnoloģiju gigantam "Amazon" piespriež 888 miljonu ASV dolāru lielu sodu par GDPR noteikumu...

Kā ziņo Vācijas mediji, “Mercedes” gaidāmajā Minhenes autoizstādē demonstrēs, kā autoražotājs iecerējis elektrificēt G-klasi, to pievienojot savam augošajam elektroauto piedāvājumam. Tiek vēstīts, ka “Mercedes” plāno prezentēt konceptu ar nosaukumu “EQG”, kas būs gana tuvu ražošanas versijai.

Lai arī plašāku detaļu par šo modeli īsti nav, tiek uzskatīts, ka vismaz daļa detaļu un arī vizuālā noformējuma būs ļoti līdzīgas vai pat faktiski identiskas parastajai G-klasei. Tiek norādīts, ka auto nezaudēs sev raksturīgās spējas bezceļu apstākļos arī pēc pārejas uz elektrību.

Mašīnas jaudu, visticamāk, nodrošinās divi elektriskie motori, katram no tiem atrodoties uz savas ass, kopā nodrošinot apmēram 500 zirgspēku jaudu. Ņemot vērā, ko “Mercedes” prezentējuši līdz šim, varam sagaidīt, ka baterijas ietilpība pārsniegs 100kW, ar vienu uzlādi ļaujot nobraukt ap 500 kilometriem. “Mercedes” pagaidām atteicies komentēt izskanējušās runas un ražotājs arī nav precizējis, ko tad tas gatavojas demonstrēt Minhenē. Tiesa, runas par elektrisku G-klasi aizsākās jau pirms pāris gadiem, toreiz ražotājam norādot, ka šāds modelis tiešām ietilpst plānos, taču līdz tā ražošanai ir vairāki gadi.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma