Web Analytics
More
    Reklāma

    Jaunais Audi RS 3 – nepārspējams sportiskums ikdienas braukšanai

    Jaunākie raksti

    Ar spēju ieskrieties no 0 līdz 100 km/h 3,8 sekundēs un sasniegt līdz pat 290 km/h maksimālo ātrumu, RS griezes momenta sadali, semi slick sporta riepām un īpašiem RS braukšanas režīmiem jaunais Audi RS 3 piedāvā augstākā līmeņa braukšanas dinamiku un labākos rādītājus savā segmentā. Augstas veiktspējas piecu cilindru dzinējs ar 294 kW (400 ZS) jaudu nodrošina strauju paātrināšanos ar izteiktu, sportisku skaņu, savukārt dzinējs, radot 500 Nm griezes momentu, nodrošina izcilu reakciju. Savu sportisko DNS RS 3 demonstrē ar platāku virsbūvi, RS sporta izplūdes sistēmu un salona displejiem, kas līdzinās sacīkšu automašīnās redzamajiem.

    „Ar trešās paaudzes Audi RS 3 Sportback un otrās paaudzes Audi RS 3 Limousine mēs piedāvājam sportiskus premium automobiļus, kas piemēroti lietošanai ikdienā un sniedz līdzvērtīgi aizraujošu braukšanu kā uz lielceļa, tā sacīkšu trasēs,” norāda Audi Sport GmbH izpilddirektors Sebastiāns Grams (Sebastian Gram).

    Reklāma

    Nepārspējama ieskriešanās un maksimālais ātrums: 2,5 TFSI

    Ar tā piecu cilindru augstas veiktspējas dzinēju Audi RS 3 savā segmentā ir unikāls.  Tā 2,5 TFSI dzinējs jau deviņas reizes pēc kārtas ir ieguvis starptautisko labākā dzinēja apbalvojumu – International Engine of the Year. Jaunākajā kompaktā sporta auto paaudzē šis dzinējs tagad ir jaudīgāks kā līdz šim. Jaunie RS 3 modeļi no 0 līdz 100 km/h ieskrienas vien 3,8 sekundēs. To maksimālais ātrums ir ierobežots pie 250 km/h, bet papildu aprīkojumā pieejami ar maksimālo ātrumu līdz pat 280 km/h. RS Dynamic versijā un ar keramiskajām bremzēm tie var sasniegt pat 290 km/h maksimālo ātrumu. Tādējādi Audi RS 3 ir līderis savā klasē paātrināšanās un maksimālā ātruma ziņā. Tas galvenokārt skaidrojams ar griezes momenta palielināšanu līdz 500 Nm, kas pieejams diapazonā no 2250 līdz 5600 apgriezieniem minūtē. Tas ir par 20 Nm vairāk salīdzinājumā ar tā priekšgājēju, līdz ar to Audi RS 3 paātrinās vēl straujāk pie zemiem apgriezieniem. Dzinēja 294 kW (400 ZS) maksimālo jaudu iespējams sasniegt jau pie 5600 apgriezieniem minūtē un tā sniedzas līdz pat 7000 apgriezieniem minūtē. Arī jaunais dzinēja kontroles bloks palielina automobiļa ātrumu.

    Piecu cilindru dzinēja jaudu ceļam novirza septiņu pārnesumu divsajūgu ātrumkārba – ar straujāku pārnesumu pārslēgšanu un sportiskāku pārnesumu attiecību. Dzinēja unikālā 1‑2‑4‑5-3 aizdedzes secība un tā radītā īpašā skaņa nodrošina krietni aizraujošāku braukšanas pieredzi. Pirmo reizi izplūdes sistēmai ir pilnībā pielāgojama vārsta kontroles sistēma, kas atbalsta vidēja uzstādījuma pozīcijas, tādējādi vēl vairāk paplašinot skaņas īpašības. To iespējams pielāgot ar braukšanas dinamikas sistēmu Audi Drive Select. Piemēram, Dynamic un RS Performance režīmos vārsti atveras krietni agrāk, līdz ar to skaņas elementi ir vēl izteiktāki. Turklāt piecu cilindru dzinēja nepārprotamo skaņu vēl vairāk uzlabo papildu aprīkojumā pieejamā RS sporta izplūdes sistēma.

    Maksimāla izveicība: RS griezes sadale un īpašie RS 3 režīmi

    Jaunais Audi RS 3 ir pirmais Audi modelis, kas standarta komplektācijā aprīkots ar griezes sadalītāju. Tas aizstāj aizmugurējās ass diferenciāli un iepriekšējo vairāku disku sajūga sistēmu aizmugurējā asī. Tagad elektroniski kontrolēts vairāku disku sajūgs tiek izmantots katrai piedziņas vārpstai. Tas nodrošina, ka vajadzīgā grieze tiek optimāli sadalīta starp aizmugurējo asi. Dinamiskākas braukšanas apstākļos griezes sadalītājs palielina piedziņas griezes momentu attiecīgajam ārējam ritenim ar augstāku riteņa noslodzi. Kreisajos līkumos tas nodod piedziņas griezi labajam aizmugurējam ritenim, savukārt labajos – kreisajam aizmugurējam ritenim, bet, braucot taisnā virzienā, abiem riteņiem. Jaunā tehnoloģija sniedz iespēju veikt arī kontrolētas sānslīdes slēgtās trasēs.

    Izteiksmīgs un nepārprotams: eksterjers un apgaismojums

    Jaunā Audi RS 3 dizains ir vēl dinamiskāks un jaudīgāks, nekā tā priekšgājējiem. RS 3 jau standarta komplektācijā ir aprīkots ar plakaniem ķīļveida LED priekšējiem lukturiem un LED aizmugurējiem lukturiem, tostarp ar dinamiskajiem pagrieziena signāliem. Matrix LED priekšējie lukturi pieejami papildu aprīkojumā ar aptumšotiem rāmjiem. Ar 3×5 LED segmentu pikseļu laukumu digitālajās dienas gaismās tiek nodrošināts neatvairāms izskats – atslēdzot vai aizslēdzot auto, kā sasveicinoties, kreisajā priekšējā lukturī parādās “rūtains karogs” – dinamisks apgaismojuma paraksts, savukārt autovadītāja pusē parādās RS 3 uzraksts. Braucot, “rūtainais karogs” izgaismojas abās pusēs.

    RS 3 standarta aprīkojumā ir aprīkots ar 19 collu diskiem 10 Y spieķu dizainā. Patiesu sacīkšu dizainu izsaka papildu aprīkojumā pieejamais 5 Y spieķu dizains ar RS uzrakstiem. Pēc klientu vēlmes Audi pirmo reizi uzstādīs arī Pirelli P Zero Trofeo R pussliku sporta riepas. Starp autosporta iedvesmotiem elementiem ir arī pārveidots RS aizmugurējais bampers ar iestrādātu gaisa izkliedētāju un RS izplūdes sistēma ar diviem lieliem ovāliem uzgaļiem.

    Kontrole: stūre ar atpazīšanās zīmi un RS Mode pogu

    RS 3 standarta aprīkojumā ir aprīkots ar trīs spieķu RS Sport daudzfunkciju ādas stūri ar plakanu apakšu. Tajā iestrādātas augstas kvalitātes lietā cinka ātrumu pārslēgšanas lāpstiņas. Tie, kuri izvēlas Design versiju, papildus RS zīmei iegūst arī stūres centrā izvietotu kontrastējošu zīmi, lai dinamiskas braukšanas apstākļos spētu ātrāk noteikt stūres pozīciju. Kā alternatīva pieejama arī pilnībā apaļa RS stūre ar skāriena noteikšanu asistētām stūrēšanas funkcijām. Abām stūrēm ir jaunā RS Mode poga, kas izvietota uz labās puses spieķa.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    7 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Alfons
    20.07.2021 15:44

    Цык максай?

    Muah
    20.07.2021 16:09

    var kāds paskaidrot priekš kam ikdienas braukšanā vajadzīgi 290km/h?

    NoNeims
    20.07.2021 16:49
    Reply to  Muah

    Nu jau mūsdienu tupeņu, geju, dārzeņu un nemākuļu laikmetā ir tā švaki. Latvijā protams nekad tas nav bijis vajadzīgs, taču neaizmirsti, ka auto ražotājiem arī tādas Latvijas ir pilnīgi pie vienas vietas. Atsevišķās valstīs tiri normāli brauc mājās no darba/veikala un atvelc uz max, bet drīz jau vairs nekur…
    Drīz pat ar seksu aizliegs nodarboties, jo tas būs pārāk bīstami, iespējamība pārāk straujam populācijas pieaugumam, tadēļ ar to nodarboties drīkstēs tikai viena dzimuma pārstāvji…🤢

    Muah
    21.07.2021 09:24
    Reply to  NoNeims

    tu labi parunājies, bet neko nepateici. Ziņu latviski tulkoja uzņēmums pats, ne jau kursors. Ir vēl kādam versijas?

    Čiekurs
    21.07.2021 10:09
    Reply to  Muah

    To vienkārši uzsver, lai auto pārdotu attiecīgajiem cilvēkiem, kuri ierauga šādu auto un nodomā- o, jā, šis man dzīvē aizpildīs visas tukšās vietas! Preses relīzēs tak raksta visādas muļķības.
    Īstenībā to tiešām ikdienā nevienam nafig nevajag.
    Tā perversija, ko apraksta NoNeims ir iespējama uz cik ceļiem Eiropā, 0.01%?

    1250
    21.07.2021 09:33
    Reply to  Muah

    diez vai kādam 290 ir ikdienas ātrums pat valstīs kur tas būtu atļauts.
    cilvēki, kas jūt vajadzību atvilkt, parasti mēdz braukt uz trasi.
    duraki, nabagi un skopuļi dara to uz koplietošanas ceļiem.

    Ivars
    21.07.2021 10:07
    Reply to  Muah

    290km/h ir blakusefekts jaudai, kas nepieciešama, lai ikdienā varētu droši apdzīt. Un, ja reiz ir šāds blakusefekts, kāpēc to nepieminēt reklāmas materiālos? :)

    Reklāma