Web Analytics
More
    Reklāma

    TikTok konkurents YouTube Shorts tagad ir pieejams vairāk nekā 100 valstīs

    Jaunākie raksti

    Iepriekšējā gada septembrī YouTube savu lietotnes TikTok konkurentu Shorts sāka piedāvāt Indijā. Pēc tam tas šī gada sākumā testa režīmā parādījās ASV, bet tagad ir oficiāli pieejams vairāk nekā 100 valstīs, nozīmējot to, ka krietni plašākam YouTube lietotāju lokam ir iespēja veidot īsa veida video platformā.

    Jau iepriekš ikvienam no mums bija iespējams skatīties Shorts, kā arī salīdzinoši nesen sāku pamanīt, ka mani iecienītie satura veidotāji sāk paplašināt savu piedāvājumu tieši ar Shorts kanālu, taču pašiem satura veidotājiem bija ierobežotas iespējas tos pārvaldīt un rediģēt. Tagad situācija ir mainījusies, jo pilna funkcionalitāte pēc testu veikšanas ir pieejama vairāk nekā 100 valstīs. Neizdevās gan atrast precīzu valstu sarakstu, kurā būtu minēta arī Latvija.

    Reklāma

    Shorts ir vēl viens veids, kā satura veidotājiem izklaidēt un informēt savus skatītājus, papildu nopelnot naudu, ko jau YouTube spēj paveikt lielā apmērā. Ja parasti video ir vairāku minūšu un pat desmitiem minūšu gari, tad Shorts nosaukums jau sevī slēpj domu, ka tie ir īsi 15 sekunžu video, kuros publiskot kādu aicinājumu, ziņu vai joku. Līdzīgi kā konkurentā TikTok, kurš jau grasās piedāvāt līdz pat trim minūtēm garus video.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma