Reklāma

TikTok konkurents YouTube Shorts tagad ir pieejams vairāk nekā 100 valstīs

Jaunākie raksti

Latviešu 3D fotonikas un optisko risinājumu uzņēmums “Lightspace Technologies” piesaistījis 800 000 eiro

Latviešu uzņēmumi jau daudzkārt pierādījuši, ka, ja ir vēlme, pacietība un labvēlīgi apstākļi, iespējams izlolot patiesi veiksmīgus uzņēmumus, arī...

Apple iPhone 13 apskats – nekas īsti jau nav mainījies, bet tomēr…

Vēl viens gads riņķī, un Apple atkal ir izlaidis atjauninātu un uzlabotu uzņēmuma galveno produktu - iPhone viedtālruni. Apple...

“Tele2” pieslēgumu skaits pārsniedzis 1 miljonu

Mobilo sakaru operatora “Tele2” apgrozījums šī gada deviņos mēnešos palielinājies par 8,7%, salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo laika periodu,...

Kopējais Tet grupas apgrozījums šogad audzis par 7%, eksports – par 37%

Šī gada deviņos mēnešos Tet grupas kopējais apgrozījums sasniedzis 174,6 miljonus eiro, augot par 7%, salīdzinot ar attiecīgo periodu...

Luminor uzņēmumiem turpmāk atvērs norēķinu kontus attālināti

Turpinot bankas pakalpojumu digitalizāciju un pielāgošanos ārkārtējās situācijas apstākļiem, sākot ar šī gada oktobri uzņēmēji varēs atvērt Luminor jaunu...

Iepriekšējā gada septembrī YouTube savu lietotnes TikTok konkurentu Shorts sāka piedāvāt Indijā. Pēc tam tas šī gada sākumā testa režīmā parādījās ASV, bet tagad ir oficiāli pieejams vairāk nekā 100 valstīs, nozīmējot to, ka krietni plašākam YouTube lietotāju lokam ir iespēja veidot īsa veida video platformā.

Jau iepriekš ikvienam no mums bija iespējams skatīties Shorts, kā arī salīdzinoši nesen sāku pamanīt, ka mani iecienītie satura veidotāji sāk paplašināt savu piedāvājumu tieši ar Shorts kanālu, taču pašiem satura veidotājiem bija ierobežotas iespējas tos pārvaldīt un rediģēt. Tagad situācija ir mainījusies, jo pilna funkcionalitāte pēc testu veikšanas ir pieejama vairāk nekā 100 valstīs. Neizdevās gan atrast precīzu valstu sarakstu, kurā būtu minēta arī Latvija.

Shorts ir vēl viens veids, kā satura veidotājiem izklaidēt un informēt savus skatītājus, papildu nopelnot naudu, ko jau YouTube spēj paveikt lielā apmērā. Ja parasti video ir vairāku minūšu un pat desmitiem minūšu gari, tad Shorts nosaukums jau sevī slēpj domu, ka tie ir īsi 15 sekunžu video, kuros publiskot kādu aicinājumu, ziņu vai joku. Līdzīgi kā konkurentā TikTok, kurš jau grasās piedāvāt līdz pat trim minūtēm garus video.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma