Reklāma

Jaunās paaudzes “Nissan GT-R” nebūs elektrificēts

Jaunākie raksti

Mercedes sadarbosies ar Stellantis bateriju ražošanā elektroauto

Vācu autoražotājs Mercedes paziņojis, ka tas kļūs par Stellantis koncerna un "Total Energies" partneri uzņēmumā "Automotive Cells Company", kas...

Bitkoinu ieguve ik gadu rada ap 37 000 tonnu e-atkritumu

Nav nekāds noslēpums, ka kriptovalūtu ieguve nodara būtisku kaitējumu videi. Patērētais elektroenerģijas apjoms aiziet kosmiskos ciparos, radot ievērojamu siltumnīcefekta...

YouTube Premium lietotāji var lejuplādēt video

YouTube testa režīmā palaidis iespēju lejupielādēt video no interneta pārlūkprogrammas, kas līdz šim bija pieejams tikai mobilajā lietotnē, taču...

Amazon atļauj pieteikties darbā tiem cilvēkiem, kuri to zaudēja marihuānas lietošanas dēļ

Uzņēmums Amazon ir oficiāli paziņojis, ka atļaus atkal pieteikties darbā tiem darbiniekiem, kuri to iepriekš zaudējuši narkotiku testu pārbaudes...

Fitbit Versa 3 viedpulksteņa apskats

Šī gada sākumā Google pabeidza Fitbit iegādi, kas bija sava veida signāls tam, ka Google sāks daudz nopietnāk piedomāt...

Populārais japāņu superauto “Nissan GT-R” pamazām tuvojas savai jaunajai paaudzei, tikmēr ziņas no Japānas liecina, ka topošais jaunās paaudzes modelis izmantos tikai iekšdedzes dzinēja sniegto jaudu, neizmantojot hibrīd tehnoloģijas. Tas ir samērā negaidīti, jo ilgstoši tika uzskatīts, ka R35 paaudzes pēctecis būs elektrificēts vismaz hibrīda formā.

Kā liecina Japānas automedija Best Car rīcībā esošā informācija, jaunās paaudzes “GT-R” būs pamatīgi pārstrādāts esošās paaudzes modelis. Iepriekš tika vēstīts, ka tiek izstrādāta “GT-R” mild hybrid versija, taču projekta galvenais inženieris Kazutoši Mizuno atstāja “Nissan”, līdz ar to iekavējās šīs versijas attīstības darbi.

Šobrīd plānots, ka esošas “GT-R” paaudzes jeb R35 ražošanas beigu termiņš ir nākamais gads un tas ir stingri nosprausts. Japānas mediji gan vēsta, ka jaunu “GT-R” pārdošanā pauze nav gaidāma un jau 2023. gadā klienti varēs nopirkt jaunās paaudzes modeli, kas izmantos tikai un vienīgi iekšdedzes dzinēju. Tas gan nenozīmē, ka jaunās paaudzes mašīna ilgstoši izmantos tikai iekšdedzes dzinējus – ņemot vērā “Nissan” iepriekšējo pieredzi un attīstības projektus “R35” paaudzes mašīnai, nebūtu jābrīnās, ka pāris gadus pēc debijas jaunais “GT-R” kaut kādā veidā tiks elektrificēts.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

R35 reiz bija ļoti iespaidīgs, un gadu no gada to uzlaboja, padarīja vēl ātrāku. Visi auto žurnālisti apbēra ar sajūsmu. Pat palamu iedeva – Godzilla! Tad nāca hibrīdi un tad nāca elektriskie auto. Un R35 vairs nebija nedz ātrākais līdz 100tam, nedz ātrākais par lētāko naudu. Un Nissan no tā ir secinājis, ka laikam vajag jaunu iekšdedzes dzinēju.

Laikam iedomājās par faniem, kuriem auto galvenais ir brrrr….bububu…pššš’.

Reklāma
Reklāma
Reklāma