Populārais japāņu superauto “Nissan GT-R” pamazām tuvojas savai jaunajai paaudzei, tikmēr ziņas no Japānas liecina, ka topošais jaunās paaudzes modelis izmantos tikai iekšdedzes dzinēja sniegto jaudu, neizmantojot hibrīd tehnoloģijas. Tas ir samērā negaidīti, jo ilgstoši tika uzskatīts, ka R35 paaudzes pēctecis būs elektrificēts vismaz hibrīda formā.
Kā liecina Japānas automedija Best Car rīcībā esošā informācija, jaunās paaudzes “GT-R” būs pamatīgi pārstrādāts esošās paaudzes modelis. Iepriekš tika vēstīts, ka tiek izstrādāta “GT-R” mild hybrid versija, taču projekta galvenais inženieris Kazutoši Mizuno atstāja “Nissan”, līdz ar to iekavējās šīs versijas attīstības darbi.
Šobrīd plānots, ka esošas “GT-R” paaudzes jeb R35 ražošanas beigu termiņš ir nākamais gads un tas ir stingri nosprausts. Japānas mediji gan vēsta, ka jaunu “GT-R” pārdošanā pauze nav gaidāma un jau 2023. gadā klienti varēs nopirkt jaunās paaudzes modeli, kas izmantos tikai un vienīgi iekšdedzes dzinēju. Tas gan nenozīmē, ka jaunās paaudzes mašīna ilgstoši izmantos tikai iekšdedzes dzinējus – ņemot vērā “Nissan” iepriekšējo pieredzi un attīstības projektus “R35” paaudzes mašīnai, nebūtu jābrīnās, ka pāris gadus pēc debijas jaunais “GT-R” kaut kādā veidā tiks elektrificēts.
R35 reiz bija ļoti iespaidīgs, un gadu no gada to uzlaboja, padarīja vēl ātrāku. Visi auto žurnālisti apbēra ar sajūsmu. Pat palamu iedeva – Godzilla! Tad nāca hibrīdi un tad nāca elektriskie auto. Un R35 vairs nebija nedz ātrākais līdz 100tam, nedz ātrākais par lētāko naudu. Un Nissan no tā ir secinājis, ka laikam vajag jaunu iekšdedzes dzinēju.
Laikam iedomājās par faniem, kuriem auto galvenais ir brrrr….bububu…pššš’.