Web Analytics
More
    Reklāma

    “Instagram”, iespējams, strādā pie maksas īsajiem stāstiem jeb storijiem

    Jaunākie raksti

    Ekskluzīvs, atsevišķiem lietotājiem domāts saturs ir tendence, kas aizvien vairāk ienāk sociālajos medijos. Piemēram, “Twitter” piedāvā virkni iespēju maksājošiem lietotājiem, kā “Super Follows”, maksas virtuālās audio saziņas istabas “Twitter Spaces“, “Tip Jar“. Pagaidām tas vēl ir vēl baumu līmenī, bet pāris pierādījumi liecina, ka arī “Instagram” strādā pie ekskluzīva satura iespējas – maksas “storijiem” jeb īsajiem stāstiem.

    Tā sauktie “ekskluzīvie stāsti” ir iespēja, ko “Instagram” tuvākā vai nedaudz tālākā nākotnē varētu piedāvāt tikai abonentiem jeb tiem, kuri samaksājuši par pieeju lietotāja “storijiem”. Pagaidām runa ir par piekļuvi tikai šiem īsajiem stāstiem, nevis cita veida saturam.

    Reklāma

    Pamatojoties uz ekrānuzņēmumiem, kurus izdevies iegūt izstrādātājam Alesandro Paluci – ekskluzīvos stāstus no pārējiem storijiem varēs atšķirt pēc aplīša kontūras, kas būs violetā krāsā, nevis oranžīgā, kā pierasts redzēt. Mēģinot noskatīties ekskluzīvo stāstu, lietotājam, kurš nav abonējis konkrētā profila storijus, tiks parādīts paziņojums, ka to noskatīties var tikai fani.

    Pašreiz šī funkcija, šķiet, ir ļoti agrīnā stadijā, un “Instagram” pagaidām atsakās dalīties ar kādu papildus informāciju. Vienīgi apstiprināts, ka šie ekrānuzņēmumi ir no funkcijas iekšējā prototipa un pašreiz nekas netiek testēts. Tomēr šķiet, ka agrāk vai vēlāk līdzīga iespēja tomēr varētu tikt ieviesta. Bez tam, lietotnes izpilddirektors Adams Mosseri izteicies, ka tiek pētīta abonamentu ieviešana platformā.

    AvotsVerge
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma