Reklāma

Baltijā uzsākta Toyota RAV4 Hybrid – Plug-in versijas iepriekšpārdošana

Jaunākie raksti

Sony SRN-NS7 kakla skaļruņu apskats

Ikgadējā Kursora lasītāju aptaujā daļa norādīja, ka papildu tādām klasiskām ierīcēm, kā viedtālruņi un datori, lasītāji gribētu redzēt arī...

YouTube pārtrauks savu YouTube Originals programmu

Video straumēšanas platforma paziņojusi par plāniem mainīt savu stratēģiju ar speciāla satura veidošanu, kas nozīmē, ka tiks pārtraukta YouTube...

Iespējams, drīzā nākotnē ar sejas maskām varēsim izmērīt savu sirdsdarbību

Nu jau divi gadi būs pagājuši, kopš mūsu ikdienas neatņemama sastāvdaļa ir sejas maskas. Pa šo laiku pētniekiem jau...

Volkswagen un Bosch plāno sadarbību elektroauto bateriju ražošanā

Divi no Vācijas lielākajiem ražojošajiem uzņēmumiem Volkswagen un Bosch parakstījuši sadarbības memorandu, lai izveidotu kopuzņēmumu un ievērojami palielinātu elektroauto...

Apple 2021. gada nogalē atkal bija lielākais viedtālruņu piegādātājs

Pēc salīdzinoši pieticīga viedtālruņu pārdošanas gada, Apple atguvis savas ierastās līderpozīcijas pagājušā gada pēdējā ceturksnī. Analītikas uzņēmums Canalys dalījies ar...

Baltijas tirgū populārākajam pilsētas SUV – RAV4 Hybrid – Toyota modeļu piedāvājumā ir pievienojusies uzlādējamā hibrīda jeb “plug-in” versija, un ir uzsākta tās iepriekšpārdošana. Jaunais spraudņa hibrīds ir apveltīts veiktspēju, kas ir par 38% labāka nekā pašuzlādes hibrīdam RAV4 Hybrid, ļaujot no 0 līdz 100 km/h paātrināties 6 sekundēs.

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid ir balstīts Toyota hibrīda tehnoloģiju inženiertehniskajā pieredzē un apvieno abu pasauļu labākās īpašības – elektromobiļa efektivitāti un pilnvērtīgu Toyota hibrīda tehnoloģiju. Tas nozīmē, ka jaunais RAV4 Plug-in Hybrid spēj nobraukt aptuveni 75 km tikai un vienīgi ar elektroenerģiju (WLTP ciklā), savukārt pilsētas satiksmē tā elektriskā sniedzamība ir līdz pat 98 km (WLTP pilsētas ciklā). Kad hibrīda sistēma nosaka, ka nepieciešams benzīna dzinējs, automobilis darbojas kā labi pazīstamie Toyota hibrīdi, un brauciens var netraucēti turpināties.

Jaunais un jaudīgais Toyota RAV4 Plug-in Hybrid iemieso Toyota pieredzi, kas uzkrāta divu paaudžu Prius Plug-in modeļu izstrādē, automobiļa tehnoloģijai demonstrējot segmentā labāko veiktspēju elektriskās sniedzamības un CO2 emisijas (22 g/km) ziņā, gan ar degvielas patēriņu, kas ir tikai 1,0 l/100 km (kombinētajā WLTP ciklā).

RAV4 Plug-in Hybrid ir aprīkots ar jaudīgu un progresīvu ceturtās paaudzes hibrīda tehnoloģiju, tai ietverot vieglākus un kompaktākus komponentus. Papildus tam automobilī ir uzstādīta jaunāko tehnoloģiju litija jonu baterija. Hibrīda sistēma ar 2,5 litru Dynamic Force benzīna dzinēju kopā attīsta 306 ZS (225 kW).

RAV4 Plug-in Hybrid dinamiskais raksturs ir balstīts GA-K platformas priekšrocībās, vēl vairāk pazeminot smaguma centru. Šī platforma jau bija pazīstama, zemu smaguma centru nodrošinot RAV4 Hybrid versijai, tomēr, pateicoties spēka agregātu un transmisijas izvietojumam, kā arī augstsprieguma baterijas izvietošanai zem grīdas, Plug-in versijas smaguma centrs ir pazemināts vēl vairāk. Tas uzlabojis automobiļa vadāmību un stabilitāti, sniedzot vēl lielāku braukšanas prieku.

Visas RAV4 Plug-in Hybrid versijas ir ar AWD-i – Toyota viedo elektrisko visu riteņu piedziņas sistēmu. Būdama kompakta un viegla, tā īsteno efektīvu pilnpiedziņas automobiļa darbību, vienlaikus nodrošinot iespējami zemu degvielas patēriņu.

Viegla un ērta uzlāde ir būtisks kritērijs katram elektromobilim. Toyota RAV4 Plug-in Hybrid piedāvā drošus un efektīvus veidus, kas ļauj bateriju uzlādēt tikai divarpus stundās. Automobilis ir aprīkots ar ātrās uzlādes iekārtu, kas atbalsta 6,6 kW jaudu un neatstāj negatīvu iespaidu uz baterijas ilgmūžību. Standarta aprīkojumā ir iekļauts 7,5 metrus garš kabelis (Type 2 Mode 2) savienošanai ar 10 ampēru mājsaimniecības elektroligzdu, kas pilnu uzlādi nodrošinās 7,5 stundās.

RAV4 Plug-in Hybrid ir pirmais Toyota modelis, kas autovadītājam nodrošina dažādu funkciju, tostarp gaisa kondicionēšanas sistēmas tālvadību, izmantojot mobilo lietotni MyT. Šī lietotne ļauj īpašniekam pārbaudīt arī automobiļa baterijas statusu, atlikušo sniedzamību un atlikušo laiku līdz baterijas pilnai uzlādei – šāda informācija ir īpaši noderīga, kad automobilis ir pieslēgts publiskajam uzlādes punktam.

RAV4 Plug-in Hybrid standarta aprīkojums ietver jaunākās paaudzes Toyota Safety Sense aktīvās drošības un autovadītāja asistentu sistēmu. Papildus priekšā braucošo automobiļu noteikšanai sadursmes novēršanas sistēma (PCS) spēj atpazīst gājējus gan dienā, gan naktī, turklāt diennakts gaišajā laikā tā atpazīst arī velobraucējus. Dinamiskā radara kruīza kontrole (DRCC) ir ieguvusi pilnveidotus algoritmus un darbojas tandēmā ar ceļa zīmju atpazīšanas asistentu (RSA), lai automātiski pielāgotu automobiļa braukšanas ātrumu saskaņā ar atļautā braukšanas ātruma ierobežojumu attiecīgajā ceļa posmā.

RAV4 Plug-in Hybrid cena ir no 49 300 eiro.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
AC/DC
29.06.2021 08:42

Kārtējie nebaudāmie toyota marketologu murgi. Beterijas lielumu, protams, bija slinkums norādīt…

Skābene
29.06.2021 09:29

50k par lādējamu hibrīdu, nevis 100% EV? Es laikam tomēr izvēlētos parasto hibrīdu, jo 20k ietaupījums ir 20k ietaupījums.

Jānis
29.06.2021 09:47

Naudas ekonomijas ziņā noteikti šis nav izdevīgs risinājums, jo kā skābene minēja 30k (hev) vs 50k (phev), 20k pa 5 gadiem parastam cilvēkam Latvijā ir diezgan nereāli iztērēt benzīnā.

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: