Reklāma

Sony atklāj, ka šobrīd 41% no spēļu konsoļu lietotājiem ir sievietes

Jaunākie raksti

“Virgin Galactic” atliek kosmosa tūrisma uzsākšanu līdz 2022. gada beigām

Miljardiera Ričarda Brensona kompānija "Virgin Galactic" nākusi klajā ar sliktām ziņām attiecībā uz kosmosa tūrisma uzsākšanu. Uzņēmums ceturtdien, 14....

Tile Ultra būs izsekošanas piekariņš, kas ļoti līdzināsies Apple AirTag un Samsung SmartTag+

Šajā nedēļā uzņēmums Tile paziņojis gan par jauniem, gan atjaunotiem produktiem savā izsekošanas piekariņu piedāvājumā, ļoti līdzinoties tam, ko...

Vīrietis Anglijā nozadzis elektrību 33 000 mārciņu vērtībā, lai “raktu” kriptovalūtas

Tapis zināms, ka 40 gadus vecam vīrietim Sendžajam Singam (Sanjay Singh) Anglijā piespriests vairāk nekā gadu ilgs cietumsods par...

“Facebook” pēta mākslīgā intelekta sistēmas, kas redz, dzird un atceras visu, ko dari

"Facebook" šobrīd sācis darbu pie visai apjomīga pētniecības projekta "Ego4D", ko vada uzņēmuma mākslīgā intelekta (Artificial intelligence - AI)...

Līdz šī gada beigām Ķīnā vairs nebūs pieejams sociālais tīkls “Linkedin”

"Microsoft" vakar, 14. oktobrī, nāca klajā ar vēsti, ka līdz šī gada beigām slēgs sev piederošā profesionālā sociālā tīkla...

Pēdējā investoru sapulcē, kur Sony dalījies dažādiem datiem par to, kā veicies ar biznesu, tika atklāts, ka pēdējo divu paaudžu PlayStation spēļu konsoļu lietotāju vidū 41% ir tieši sievietes.

Kaut arī parasti spēļu konsoles un videospēļu joma asociējas kā vīriešu izklaide, tomēr mūsdienās diversifikācija ir krietni lielāka, lietotāju skaitu sadalot gandrīz līdzvērtīgi. Tātad 41% no PlayStation 4 un PlayStation 5 spēļu konsoļu lietotājām ir sievietes. Salīdzinājumā ar pirmās paaudzes PlayStation, kad to skaits bija nieka 18%. Kā redzams, tad dzimumu sadalījums vairāku gadu garumā ir spējis tuvoties līdzvērtīgai proporcijai.

Netika runāts par tiešajiem iemesliem, tomēr kā viens no tiem tiek minēts mūsdienu spēļu piedāvājums, ļaujot daudzās pirmo un trešo personu spēles izvēlēties sieviešu kārtas varones. Tādējādi spēļu vidē parādot savu varēšanu un stāšanos pretī it kā fiziski spēcīgākiem vīriešiem, protams, šis ir tikai viens no apgalvojumiem. Noteikti tā arī ir dabīga interese par videospēlēm un nozari kā tādu. Pagājušajā gadā par lielu pārsteiguma kļuva arī Latvijā dzīvojošā kibersportiste Dana Dima (DanucD), kura ir iekarojusi popularitāti kibersporta jomā.

AvotsKitguru
Reklāma

7 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
7 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Tātad šobrīd 59% no spēļu konsoļu LIETOTĀJĀM ir vīrieši?

Kādu laiku jau vairs nespēlēju spēles(baigi daudz laika tas paņem) bet vai par personāža izvēli nav gluži otrādāk? Trešās personas spēlē es labprātāk spēlētu ar sieviešu kārtas varoni nekā vīriešu…

Izliekas, par sievietēm nevis ir sievietes ;)

+++

Parasti ir kā tajā hohmas bildē, kur “sieviete” otrā vada galā patiesībā ir resns bārdains onkulis.

Mammas sīčiem kontus veidojušas?

Reklāma
Reklāma
Reklāma