Reklāma

“Twitter” strādā pie trim jaunām dezinformācijas brīdinājuma birkām

Jaunākie raksti

Fintech uzņēmums “Wise” (“TransferWise”) plāno kļūt par publisku kompāniju

Finanšu tehnoloģiju uzņēmums "Wise", kas agrāk bija pazīstams kā "TransferWise", nācis klajā ar paziņojumu, ka vēlas kļūt par publisku...

“Facebook” sākot ar 22. jūniju piedāvās publicēt arī podkāstus

Podkāsti jeb aplādes, jeb raidieraksti - kā katram tos labāk patīk saukt, īpaši pandēmijas laikā guvuši popularitāti klausītāju vidū....

“Canon” savos Ķīnas birojos izmanto kameras, kas ļauj ienākt tikai smaidīgiem darbiniekiem

Ir tāds teiciens, ka smaids rada smaidu, un šķiet, ka tehnoloģiju uzņēmums "Canon" tam ir pieķēries pārāk cieši. Kompānija...

“SpaceX” raķešu sistēmas “Starship” pirmais orbitālais lidojums tiks atlikts

Lai arī sākotnēji "SpaceX" savas "Starship" raķešu sistēmas, kurā ietilpst kosmosa kuģis “Starship” (upper stage) un pirmā posma raķete...

“Spotify” piesaka karu “Apple Podcasts” – iegādājas AI uzņēmumu “Podz”

Tieši pirms pāris dienām, 15. jūnijā, "Apple" oficiāli izlaida savu podkāstu abonēšanas platformu, sastādot nopietnu konkurenci "Spotify". "Spotify", jūtot,...

Mikroblogošanas vietne “Twitter” pēdējā laikā nākusi klajā ar virkni dažādu funkciju, kas primāri attiecas uz saturu un lietotāja pieredzes uzlabošanu. Saskaņā ar “Twitter” pētnieci Džeinu Mančunu Vongu – uzņēmums nav atstājis novārtā arī dezinformācijas jautājumus un pašreiz strādā pie trim jaunām birkām, kas ļaus izvairīties no viltus ziņām.

Šīs trīs brīdinājuma birkas ir sadalītas trīs līmeņos:

  1. Iegūsti jaunāko informāciju;
  2. Paliec informēts;
  3. Maldināšana.

Pēc Vongas teiktā, atkarībā no tvīta satura pie ieraksta tiks piestiprināta viena no šīm birkām. Protams, tas neattieksies uz visām ziņām, bet tikai tām, kuras atbilst vienai no šīm birkām. Pašlaik gan nav skaidrs, kad šī funkcija tiks palaista, un kādas būs maldinošas informācijas izplatīšanas sekas.

“Twitter” nav vienīgais sociālais tīkls, kas cenšas iestāties par patiesu un drošticamu saturu. Arī, piemēram, “Facebook” ir radījis un aktīvi meklē dažādas pieejas un risinājumus. Viens no jaunākajiem paredz, ka aktīvākie viltus ziņu izplatītāji līdz ar šādu saturu arī paši “pazudīs” no sociālā tīkla – visi viņu ieraksti automātiski tiks izvietoti ziņu joslas pašā apakšā un tādējādi tos praktiski nevienam nebūs iespēja redzēt.

Avots9to5mac
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma