Web Analytics
More
    Reklāma

    “Twitter” strādā pie trim jaunām dezinformācijas brīdinājuma birkām

    Jaunākie raksti

    Mikroblogošanas vietne “Twitter” pēdējā laikā nākusi klajā ar virkni dažādu funkciju, kas primāri attiecas uz saturu un lietotāja pieredzes uzlabošanu. Saskaņā ar “Twitter” pētnieci Džeinu Mančunu Vongu – uzņēmums nav atstājis novārtā arī dezinformācijas jautājumus un pašreiz strādā pie trim jaunām birkām, kas ļaus izvairīties no viltus ziņām.

    Šīs trīs brīdinājuma birkas ir sadalītas trīs līmeņos:

    Reklāma

    1. Iegūsti jaunāko informāciju;
    2. Paliec informēts;
    3. Maldināšana.

    Pēc Vongas teiktā, atkarībā no tvīta satura pie ieraksta tiks piestiprināta viena no šīm birkām. Protams, tas neattieksies uz visām ziņām, bet tikai tām, kuras atbilst vienai no šīm birkām. Pašlaik gan nav skaidrs, kad šī funkcija tiks palaista, un kādas būs maldinošas informācijas izplatīšanas sekas.

    “Twitter” nav vienīgais sociālais tīkls, kas cenšas iestāties par patiesu un drošticamu saturu. Arī, piemēram, “Facebook” ir radījis un aktīvi meklē dažādas pieejas un risinājumus. Viens no jaunākajiem paredz, ka aktīvākie viltus ziņu izplatītāji līdz ar šādu saturu arī paši “pazudīs” no sociālā tīkla – visi viņu ieraksti automātiski tiks izvietoti ziņu joslas pašā apakšā un tādējādi tos praktiski nevienam nebūs iespēja redzēt.

    Avots9to5mac
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma