Reklāma

“Twitter” strādā pie trim jaunām dezinformācijas brīdinājuma birkām

Jaunākie raksti

Microsoft izziņo, ka klasiskā Office 2021 versija būs pieejama sākot no 5. oktobra

Jau februāra sākumā Microsoft informēja, ka jaunākā Microsoft Office 2021 versija būs pieejama vēlāk šī gada laika, un pēc...

Apple iPhone 13 Pro modeļa grafiskā apstrādes jauda būs par 55% labāka nekā iPhone 12 Pro

Šajā nedēļā Apple beidzot izziņoja atjaunotus četrus iPhone 13 modeļus. Kaut arī tie vēl nav oficiāli nonākuši pie gala...

Xiaomi Eiropai izziņo Pad 5 planšetdatoru par €349

Xiaomi Pad 5 planšetdators būs pieejams pircējiem Eiropā, tā cena būs no 349 eiro. Xiaomi Pad 5 būs 11...

AGON PRO e-sporta monitoru klāstu papildina divi jauni modeļi

AGON by AOC nesen laidis klajā jaunu produktu kategoriju visprasīgākajiem un konkurētspējīgākajiem spēlētājiem un esportistiem: AGON PRO. Tagad klāstu papildina divi...

“General Motors” rekomendē “Chevy Bolt” elektroauto novietot 15 metru attālumā no citām mašīnām

"General Motors" koncerna paspārnē esošā "Chevrolet" zīmola elektroauto "Bolt" mediju virsrakstos pēdējā laikā nonācis ne to labāko iemeslu dēļ...

Mikroblogošanas vietne “Twitter” pēdējā laikā nākusi klajā ar virkni dažādu funkciju, kas primāri attiecas uz saturu un lietotāja pieredzes uzlabošanu. Saskaņā ar “Twitter” pētnieci Džeinu Mančunu Vongu – uzņēmums nav atstājis novārtā arī dezinformācijas jautājumus un pašreiz strādā pie trim jaunām birkām, kas ļaus izvairīties no viltus ziņām.

Šīs trīs brīdinājuma birkas ir sadalītas trīs līmeņos:

  1. Iegūsti jaunāko informāciju;
  2. Paliec informēts;
  3. Maldināšana.

Pēc Vongas teiktā, atkarībā no tvīta satura pie ieraksta tiks piestiprināta viena no šīm birkām. Protams, tas neattieksies uz visām ziņām, bet tikai tām, kuras atbilst vienai no šīm birkām. Pašlaik gan nav skaidrs, kad šī funkcija tiks palaista, un kādas būs maldinošas informācijas izplatīšanas sekas.

“Twitter” nav vienīgais sociālais tīkls, kas cenšas iestāties par patiesu un drošticamu saturu. Arī, piemēram, “Facebook” ir radījis un aktīvi meklē dažādas pieejas un risinājumus. Viens no jaunākajiem paredz, ka aktīvākie viltus ziņu izplatītāji līdz ar šādu saturu arī paši “pazudīs” no sociālā tīkla – visi viņu ieraksti automātiski tiks izvietoti ziņu joslas pašā apakšā un tādējādi tos praktiski nevienam nebūs iespēja redzēt.

Avots9to5mac
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma