Reklāma

“Twitter” strādā pie trim jaunām dezinformācijas brīdinājuma birkām

Jaunākie raksti

Paziņotas šogad ASV lejupielādētākās App Store lietotnes un spēles

Dažas dienas iepriekš ar līdzīgu topu dalījās Google, publiskojot populārākās lietotnes un spēles 2021. gadā Android viedierīču lietotājiem. Tagad...

Izziņota Honor 60 sērija ar vloginga iespējām un žestu vadību

Ķīnā tikko izziņots Honor 60 viedtālrunis, kas izskata ziņā ir ļoti līdzīgs Honor 50 modelim, bet jaunais Honor 60...

Izziņotas jaunā Dacia Jogger cenas Latvijā

Jaunā Dacia Jogger pie dīleriem Latvijā ieradīsies nākamā gada pavasarī, bet jau izziņotas jaunā modeļa cenas. Piecvietīgajai Dacia Jogger...

“Porsche” pamatdarbības peļņa 2021. gada trīs ceturkšņos pieaug par 78,4%

“Porsche“ 2021. gada trešā ceturkšņa beigās sasniedzis peļņu no pārdošanas 15,5% apmērā. Šis rezultāts atkārtoti pārsniedz 15% references līmeni,...

9. decembrī notiks tiešsaistes diskusija “Latvija – mītne globāliem FinTech uzņēmumiem”

Finanšu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) kopā ar FinTech nozares partneriem 9. decembrī no plkst. 11 līdz 13 rīko...

Mikroblogošanas vietne “Twitter” pēdējā laikā nākusi klajā ar virkni dažādu funkciju, kas primāri attiecas uz saturu un lietotāja pieredzes uzlabošanu. Saskaņā ar “Twitter” pētnieci Džeinu Mančunu Vongu – uzņēmums nav atstājis novārtā arī dezinformācijas jautājumus un pašreiz strādā pie trim jaunām birkām, kas ļaus izvairīties no viltus ziņām.

Šīs trīs brīdinājuma birkas ir sadalītas trīs līmeņos:

  1. Iegūsti jaunāko informāciju;
  2. Paliec informēts;
  3. Maldināšana.

Pēc Vongas teiktā, atkarībā no tvīta satura pie ieraksta tiks piestiprināta viena no šīm birkām. Protams, tas neattieksies uz visām ziņām, bet tikai tām, kuras atbilst vienai no šīm birkām. Pašlaik gan nav skaidrs, kad šī funkcija tiks palaista, un kādas būs maldinošas informācijas izplatīšanas sekas.

“Twitter” nav vienīgais sociālais tīkls, kas cenšas iestāties par patiesu un drošticamu saturu. Arī, piemēram, “Facebook” ir radījis un aktīvi meklē dažādas pieejas un risinājumus. Viens no jaunākajiem paredz, ka aktīvākie viltus ziņu izplatītāji līdz ar šādu saturu arī paši “pazudīs” no sociālā tīkla – visi viņu ieraksti automātiski tiks izvietoti ziņu joslas pašā apakšā un tādējādi tos praktiski nevienam nebūs iespēja redzēt.

Avots9to5mac
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: