Reklāma

Google saņēmusi 100 miljonu eiro sodu no Itālijas par lietotnes neiekļaušanu Android Auto platformā

Jaunākie raksti

Fintech uzņēmums “Wise” (“TransferWise”) plāno kļūt par publisku kompāniju

Finanšu tehnoloģiju uzņēmums "Wise", kas agrāk bija pazīstams kā "TransferWise", nācis klajā ar paziņojumu, ka vēlas kļūt par publisku...

“Facebook” sākot ar 22. jūniju piedāvās publicēt arī podkāstus

Podkāsti jeb aplādes, jeb raidieraksti - kā katram tos labāk patīk saukt, īpaši pandēmijas laikā guvuši popularitāti klausītāju vidū....

“Canon” savos Ķīnas birojos izmanto kameras, kas ļauj ienākt tikai smaidīgiem darbiniekiem

Ir tāds teiciens, ka smaids rada smaidu, un šķiet, ka tehnoloģiju uzņēmums "Canon" tam ir pieķēries pārāk cieši. Kompānija...

“SpaceX” raķešu sistēmas “Starship” pirmais orbitālais lidojums tiks atlikts

Lai arī sākotnēji "SpaceX" savas "Starship" raķešu sistēmas, kurā ietilpst kosmosa kuģis “Starship” (upper stage) un pirmā posma raķete...

“Spotify” piesaka karu “Apple Podcasts” – iegādājas AI uzņēmumu “Podz”

Tieši pirms pāris dienām, 15. jūnijā, "Apple" oficiāli izlaida savu podkāstu abonēšanas platformu, sastādot nopietnu konkurenci "Spotify". "Spotify", jūtot,...

Itālijas konkurences padome ir piemērojusi 100 miljonu eiro sodu Google radītajai Android Auto platformai, kura nav ļāvusi vietējam uzņēmumam Enel X pielāgot un palaist īpašo JuicePass lietotni, kas ļauj atrast elektroauto uzlādes stacijas un veikt apmaksu.

Izmeklēšanā atklājies, ka šīs lietotnes izstrāde un piekļūšana Android Auto no Google puses ir tikusi liegta jau divu gadu garumā. Tas nozīmē to, ka izstrādātājam ir tikusi liegta reāla iespēja izveidot savu klientu bāzi, kuriem varētu interesēt šāds serviss. Šo vietu, iespējams, vēlas ieņemt Google Maps karšu lietotne, tomēr eksperti norāda, ka tā joprojām nesniedz iespēju rezervēt un apmaksāt uzlādes punktus. Konkurences padome šobrīd gaida komentārus no Google, paskaidrojot kā tiks mazināta šī ierobežojošā konkurence Enel X Italia uzņēmumam, kā arī kopumā citiem izstrādātājiem Android Auto platformai.

Vismaz pagaidām Google nav sniegusi oficiālu atbildi par šo situāciju, norādot vienīgi to, ka viņiem ir augstas drošības prasības pret to, kādām lietotnēm ir jāatrodas viņu platformās. Pārstāvji no Enel X cer, ka tomēr tiks sniegta vismaz kāda iespēja pielāgot JuicePass un citas elektroauto uzlādes tīklu lietotnes Android Auto servisam. Domāju, ka te tomēr jāņem vērā arī nacionālais aspekts, jo Enel X ir Itālijā bāzēts uzņēmums, un noteikti būtu jāsaņem oficiāls Google paziņojums. Izklausās, ka pēc kāda laika katrai Eiropas valstij būs sava prasība naudas izteiksmē pret Google.

Reklāma

14 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
14 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Parazitēšana – līdzīgs princips, kā bija ar Austrālijas ziņu servisiem, kur vēlējās piedzīt naudu par ziņu izplatīšanu no Google un Facebook.

Nē, tas nav līdzīgs princips. Nav labi parazitēt uz citu darba rēķina.

Tik pat labi to varētu teikt par krāvēju, kurš izrok no noliktavas dzīlēm tieši vajadzīgo un noliek pircējam uz galda. Tomēr viņu nesauc par parazītu, bet pat maksā algu.

Nē.

Jā. :-)

Jā, tas ir dīvaini, ka Vāze, kas ir Googles īpašumā, uzmācas ar degvielas cenām, bet uzlādes punktus nerāda. Vajadzētu būt iestatījumam: e-auto vai ICE auto.
e-mobi Ābola aplikācijā uzlādes stacijas rādās uz baltas lapas, kartes nav. Vai Google nedod piekļuvi?

Intereses pēc paskatījos, vai pie auto degvielas veidiem var norādīt EV. Diemžēl nav ne EV, ne ūdeņraža auto, bet ir uzradies LPG. :)

LPG auto ir daudz vairāk kā EV, vismaz šeit. Intertesanti, kas būs tad, kad vāzes izvēlē parādīsies EV, vai Teslas lādētāji arī būs iekšā, vai būs divas paralēlās pasaules?

Pie transportlīdzekļa tipa var izvēlēties “Elektriskais”.

Paldies! Kusora komentāri ir noderīgi :)
Vienīgi uzlādes stacijas joprojām nerāda…varbūt nestāstīs par degvielas cenām, kaut arī degvielas veidu jopojām var izvēlēties.

Auto tipa izvēle šķiet palīdz tikai navigācijas algoritmam, ļaujot braukt pa sabiedriskā joslām, vai neprasa caurlaidi, iebraucot Jūrmalā. Uzlādes vietas netiek uzrādītas. Žēl, kā reiz plānojas ārvalstīs nomāt auto un elektriskā zoja ir uz pusi lētāka par Benzīna radiniekiem un ir plans izmantot elektriskās uzlādes vietas kā bezmaksas stāvvietas pilsētas apskatei.

Kā nomas auto ar uzlādi? Vai jāčakarējās pašam ar daudzo operatoru džungļiem?
Chargemap aplikācija pagaidām izskatās vislabākā, lai atrastu uzlādes staciju kartē.

Auto nomas pakalpojuma sniedzēja lapā teikts, ka divas uzlādes kartes nāk komplektā ar auto. Sanāk ka nomas kompānijai ir līgums ar 2 uzlādes staciju tīkliem. Un uzlāde ir iekļauta auto nomas cenā, nekas papildus nav jāmaksā.

Izskatās jauki. Ja vien pietiks ar tiem diviem tīkliem.

Reklāma
Reklāma
Reklāma