Reklāma

Google pakāpeniski sāks pāriet uz obligātu divu faktoru autentifikāciju

Jaunākie raksti

Dizaina nozīme e-veikala izveidē un biežāk pieļautās kļūdas

Kopā ar mājaslapu izstrādes platformu “Mozello” esam jau labi pastrādājuši, iepazīstinot ar veiksmīgas e-komercijas pamatiem, kā arī mēģinājuši saprast,...

Apple Pay bezkontakta norēķini no šodienas pieejami arī Luminor klientiem

Luminor banka no šodienas saviem klientiem piedāvā norēķinus ar Apple Pay – drošu norēķinu veidu ar iPhone un Apple Watch,...

Tesla plāno arī Norvēģijā “Supercharger” uzlādi piedāvāt konkurentu elektroauto

Elektroauto ražotājs Tesla plāno paplašināt šogad aizsākto pilotprogrammu, kas paredz piedāvāt uzlādi "Supercharger" punktos jebkura ražotāja elektriskajai mašīnai. Kā...

Donalda Trampa sociālo mediju kompānija paziņo, ka piesaistījusi 1 miljardu dolāru

Oktobra otrajā pusē rakstījām par to, ka Donalds Tramps pēc neveiksmes ar savu blogu radījis jaunu sociālo mediju "TRUTH...

Rīgas pašvaldība atbalstīs “SimpleCharge” elektroauto uzlādes staciju testēšanu Ķīpsalā

Noslēdzoties projektu konkursam, Rīgas valstspilsētas pašvaldības programmas “Atbalsts tehnoloģiju uzstādīšanai Viedpilsētas tehnoloģiju pilotteritorijās” līdzfinansējumu inovatīvu tehnoloģiju uzstādīšanai un izmēģināšanai...

6. maijā tiek atzīmēta pasaules paroļu dienu, un Google paziņojis, ka pakāpeniski sāks pilnīgu pāreju uz divfaktoru autentifikāciju, lai lietotāji spētu piekļūt saviem Google kontiem.

Pieņemu, ka liela daļa ikdienas lietotāju, jau ir ieslēgusi šo papildu drošību, tomēr līdz šim tā nav bijusi obligāta un pilnībā ieviesta no Google puses. Tāpēc tagad situācija sāks mainīties, un visu lietotāju konti, kuri atbildīs noteiktajiem drošības soļiem (atgriešanas e-pasts, pieslēgtās ierīces un kopējā drošība) turpmāk pieprasīs papildu apstiprināšanu, kad tiks ievadīts lietotājvārds un parole. Visdrīzāk tas būs paziņojums telefonā, bet varēs izmantot arī ārēji pieslēdzamās drošības atslēgas, kā piemēram, YubiKey vai Titan.

Avots: Google

Kā norāda Google, tad 66% amerikāņu ir atzinuši, ka ikdienā izmanto vienu paroli visiem servisiem, kas nozīmē, ja kāds no kontiem tiek uzlauzts un šī informācija noplūst, tad tiek radīts ļoti liels risks pārējai informācijai. Uzņēmuma mērķis ir radīt tādu pieslēgšanās veidu, kurš vairāk neprasa ievadīt paroli, bet identificēšanās notiktu tieši caur mobilajām vai citām drošības ierīcēm.

AvotsGoogle
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: