Reklāma

2021. gada 1. ceturksnī “Tele2” klientu skaits pieauga par 38 000, bet apgrozījums – par aptuveni 10%

Jaunākie raksti

“General Motors” rekomendē “Chevy Bolt” elektroauto novietot 15 metru attālumā no citām mašīnām

"General Motors" koncerna paspārnē esošā "Chevrolet" zīmola elektroauto "Bolt" mediju virsrakstos pēdējā laikā nonācis ne to labāko iemeslu dēļ...

Latviešu radītais e-velo amfībija–kemperis “Z-TRITON” piesaista 150 000 eiro un dosies sevi parādīt Eiropai

Nevarētu teikt, ka latvietim trūkst inovatīva un radoša domāšana. Patiesībā inovācijas un unikāli risinājumi atrodami itin bieži. Viens no...

Nodarbinātības valsts aģentūra darba meklētājiem un nodarbinātajiem apmaksās tiešsaistes apmācības

Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) uzsākusi jaunu mācību pilotprojektu "Nākotnes prasmju iniciatīva". Tā ir iespēja gan darba meklētājiem, gan nodarbinātajiem...

Fitbit jaunā viedpulksteņu iespēja cīnīsies pret krākšanu

Google paspārnē esošais Fitbit uzsācis cīņu pret mūžam svarīgo tēmu - krākšanu. Protams, tas jau nebūtu Fitbit, ja viss...

Dizaina veidošanas serviss Canva sasniedz 40 miljardu dolāru vērtību

Uzņēmums un digitālais serviss Canva piesaistījis jaunas 200 miljonu dolāru lielas investīcijas, tādējādi sasniedzot 40 miljardu dolāru vērtību, kas...

Mobilo sakaru operatora “Tele2” kopējais apgrozījums 2021. gada pirmajā ceturksnī palielinājās par 9,7%, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, un sasniedza 34,9 milj. eiro. Turpināja augt arī uzņēmuma klientu skaits – pirmajos trīs mēnešos pieslēgumu skaits “Tele2” tīklā ir palielinājās par gandrīz 38 000, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni.

Pateicoties klientu skaitam pieaugumam, kā arī pārdomātai biznesa stratēģijai un augstai darbības efektivitātei, uzņēmuma EBITDA (peļņa pirms nodokļu maksājumiem) pirmajā ceturksnī sasniedz 13,3 milj. eiro, kas ir par 13,6% vairāk nekā aizvadītā gada attiecīgajā laika periodā.

“Šī gada pirmais ceturksnis “Tele2” ir bijis sekmīgs. Pateicoties realizētajai digitalizācijas stratēģijai, kā arī tirgus prasībām atbilstošiem piedāvājumiem, palielinājām gan klientu skaitu, gan arī būtiski kāpinājām viedierīču pārdošanas apjomus – to apgrozījums palielinājies pat par 36%. Turpinājām arī darbu pie biznesa procesu un infrastruktūras uzlabojumiem, lai klienti saņemtu labus pakalpojumus un teicamu apkalpošanu,” saka “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs. “Telekomunikāciju nozare ir starp tām, kuru pandēmijas radītie ierobežojumi ietekmē mazāk, un sakaru tehnoloģijas šobrīd ir kļuvušas par cilvēka pamatvajadzībām. Tas uzliek atbildību rūpēties par to, lai mūsu sniegtie pakalpojumi būtu labi, un tas mums izdodas – saskaņā ar jaunākajiem Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas mērījumiem jau piekto gadu pēc kārtas vidēji ātrāko mobilā interneta lejupielādes ātrumu Latvijā nodrošina tieši “Tele2”. Turpinot attīstību, šobrīd ir uzsākts darbs pie “Tele2” pamattīkla modernizācijas, kas ļaus nodrošināt izcilu datu pārraidi un balss zvanu kvalitāti 4G un 5G tīklā.”

Mobilo sakaru pamattīkla modernizācijā “Tele2” investēs aptuveni 10 milj. eiro, un tas ir pēdējā laikā vērienīgākais šāda veida projekts mobilo sakaru nozarē Latvijā.

Reklāma

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
6 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Interesants virsraksts “klientu skaits pieauga par 38 000” :D

Starp virsrakstu un tekstu ir nedaudz nesaskaņa , jo”klientu skaits pieauga par 38 000″ un “pieslēgumu skaits .. tīklā ir palielinājās par gandrīz 38 000” var nebūt viens un tas pats – tik pat labi vienam klientam var būt 38k IoT iekārtu.

Pēc nesen publiskotajiem rakstiem gan Tele2 gan LMT klientu skaits ir audzis. Uz kā rēķina? iedzīvotāji tak vairāk nav palikuši jebšu tie, kas Covida dēļ ir reemigrējušies? Bites? Vai skaita vienkārši sim kartes?

Vairāk interneta pieslēgumi, darbs no vasarnīcas/laukiem/u.t.t….

Pieslēgumu skaits pieaug uz mobilā interneta rēķina!

Hm,interesanti gan,vai tad cilvēki ir sākuši lietot vienlaicīgi vairāk telefona pieslēgumus,vai nu arī Latvijā ir pieaudzis iedzīvotāju skaits?-

Jā, man arī būtu interesanti uzzināt, kā divi lieli uzņēmumi abi spēj audzēt klientu skaitu. Jautājums no korienes šie klienti migrē? Hmh.

Reklāma
Reklāma
Reklāma