Reklāma

Volkswagen ID.4 saņem “Pasaules gada auto 2021” apbalvojumu

Jaunākie raksti

Mini Cooper SE ALL4 Countryman – elektrifikācijas izgāšanās?

Mini Countryman ir britu mēģinājums trāpīt krosoveru segmentā, bet mēģinot arī nepazaudēt pašu brenda šarmu. Šeit gan man ir...

TikTok ļaus jauniešiem veidot CV video formā

Lietotne TikTok testē jaunu funkcionalitāti, kas ļautu ar īso video palīdzību pieteikties darbā, lai nebūtu jāveido tikai izklaidējoša satura...

Volkswagen autonomie taksometri gaidāmi jau 2025. gadā

Volkswagen paziņojis par plāniem jau 2025. gadā piedāvāt ID.Buzz mikroautobusus aprīkot ar SAE Level 4 pašbraukšanas iespējām, lai tie...

MSI MPG Z590 Gaming Carbon WiFi sistēmplates apskats

MSI izstrādātās Intel Z590 čipseta sērijas sistēmplates veidotas tā, lai no jaunajiem šodien oficiāli izlaistajiem 11. paaudzes Intel Core...

Atsaucoties uz kaitējumu videi, “Tesla” automašīnu apmaksai vairs nepieņems “Bitcoin”

Lai arī sākotnēji šķita, ka "Tesla" ar Īlonu Masku priekšgalā pauž nepārprotamu atbalstu kriptovalūtām, īpaši "Dogecoin" un "Bitcoin", izskatās,...

Godalgoto Pasaules gada auto 2021 titulu ieguvis Volkswagen jaunais, pilnībā elektriskais ID.4. Pirmais zīmola pilnībā elektriskais apvidus auto ticis galā ar sīvo konkurenci starptautiskajā Pasaules gada auto konkursā, kur uzvarētāju nosaka vairāk nekā 90 starptautiski auto nozares žurnālisti no 24 valstīm, balsojot par labākajām inovācijām pasaules tirgū. Jaunais ID.4 Latvijā ir pieejams jau kopš marta vidus.

Volkswagen zīmola vadītājs Ralfs Brandsteters (Ralf Brandstätter) uzsver: “Mēs esam īpaši priecīgi, ka mūsu ID.4 ieguvis Pasaules gada auto titulu. Ne tikai tāpēc, ka tā ir viena no svarīgākajām auto nozares balvām pasaulē, bet arī tāpēc, ka žūrija atzinīgi novērtējusi lielisko ideju un mūsu lielisko komandu”.

Žūrija atzinīgi novērtējusi ID.4 vides draudzīgumu, jo auto nerada videi kaitīgos izmešus, kā arī automobiļa inovatīvās funkcijas. Piemēram, inovatīvais paplašinātās realitātes acs līmeņa displejs. Tas uz vējstikla spēj projicēt svarīgu informāciju, tostarp navigācijas sistēmas virziena bultas. Autovadītājs šo informāciju redz kā trīsdimensionālu attēlu, kas šķietami atrodas trīs līdz desmit metrus priekšā automobilim. Kad aktivizēta adaptīvā kruīza kontrole (ACC) vai Travel Assist, ID.4 priekšā braucošais automobilis acs līmeņa displejā tiek izgaismots pie noteikta ātruma, lai autovadītājs spētu ievērot nepieciešamo distanci.

ID.4 standartus nosaka arī digitalizācijas jomā. Automobilis spēj saņemt regulārus atjauninājumus un jaunas funkcijas tiešsaistē. Volkswagen ir pirmais uzņēmums masveida ražošanas segmentā, kas no vasaras piedāvās šādu iespēju.

70. Pasaules gada auto balvas pasniegšanā ID.4 turpina Volkswagen panākumus. Šo automobili pozitīvi novērtējuši ne tikai mediji, bet arī klienti. Volkswagen plāno šogad pasaulē piegādāt aptuveni 150 000 ID.4 automobiļu. Elektrifikācijas ofensīva ir Volkswagen ACCELERATE stratēģijas pamatelements. Uzņēmums plāno ik gadu tirgū laist vismaz vienu jaunu pilnībā elektrisku automašīnas modeli.

Pasaules gada auto balvas pasniegšanas ceremoniju iespējams vēlreiz noskatīties šeit:

Visas Volkswagen uzvaras Pasaules gada auto konkursā:

  • 2009. gads: Golf (Pasaules gada auto)
  • 2010. gads: Polo (Pasaules gada auto)
  • 2011. gads: up! (Pasaules gada auto)
  • 2013. gads: Golf (Pasaules gada auto)
  • 2021. gads: ID.4 (Pasaules gada auto)
Reklāma

36 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
36 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Reinis Mežulis

Pēdiņas abpus vārdu savienojumam “apvidus auto” kaut kur pazudušas. Lūgums atjaunot. Paldies!

0939

nu, kāpēc. cilvēkiem gados, kam kāpiens piektajā stāvā jau ir pārbaudījums, šis būs īsts apvidus auto. padomā, var braukt pa negreiderētu grants ceļu un nav jābaidās, ka uzsēdīsies.

Kartupelis3

nevajag jaukt apvidus auto ar trophy raid praktiski sagatavotiem auto. Tie pāris cm pret standarta auto jau dod diezgan priekšrocību braukājot pa LV apvidus stigām. Jā nebūs Land Cruisers vai Patrols, bet ir pietiekami daudz vietas, kur ar Clio jutīsies nekomfortabli, bet Kruziks joprojām nav vajadzīgs, jo reāli kruzika spējas nepieciešams, tikai tad, kad tiešām nav ceļa vairāk (un arī tad tikai pret kalnu).

0939

pāris cm klāt klīrensam nepadara auto par apvidus auto.
var taču rakstīt – ar palielinātu ceļspraugu) bez norādēm uz piederību apvidus auto klasei kur vinča, transmisijas īpatnības, zobainās riepas, apakšas aizsardzība un gaisa ievada pa augšu ir parasta lieta.

Kartupelis3

tādā gadījumā sanāk, ka pasaulē vispār netiek ražoti apvidus auto. Tam pašam Land Cruiseram nav neviena no nosauktajām lietām, viss ir papildus aprīkojums. Turklāt visas minētās lietas var uzmontēt arī Clio.

Reinis Mežulis

Tur jau tā lieta, ka viņam nav tā klīrensa, 160mm viņam ir. Nissan Juke ir 180. 🤣 Pilnpiedziņas arī pagaidām nav. Tas pat nav normāls SUV. Kāds vēl apvidus?

Nevajag iet galejībās ar kruzakiem un patroļiem, to neviens neprasa, bet davai nevajag saukt lietas pat ļoti nepareizos vārdos.

Kartupelis3

Njaa, Golfam 142mm. Laikam jāpiekrīt ka 18mm tiešam nav pietiekami būtiska atšķirība..

Elektriķis

Jocīgi, kur Tu ņēmi šo skaitli?
Meklējot “ID.4 Bodenfreiheit”, ieguvu 21 cm… ID.3 ir 15cm.

Elektriķis
Reinis Mežulis

Nu tā lapa, ko es iemetu, ir kaut kāda VW oficiālā, attiecīgi gribētos domāt, ka jātic drīzāk ir tai. Vw.lv un tur ievelkamajā bukletā šādas informācijas vispār nav. Interesanti, kāpēc. Acīmredzot, nav ar ko palielīties šajā segmentā.

Kartupelis3

Te izskatās vairāk uz 210mm https://www.youtube.com/watch?v=8Qph_wS1GTw

Značit tomēr apvidus auto – +6cm tomēr nav neievērojami :)

Tveršana.PNG
Reinis Mežulis

Apvidus ir tevis iepriekš minētie kruzaks un patruļa. ;) Šis tad varētu būt SUV. Protams, baigi prasītos tā piedziņa, jo citādi diez kas nav.

Kartupelis3

Kurzakam 220mm.. 1cm starpība
pilnpiedziņa jau tipa ir, tikai ne konkretajā pirmajā versijā.. Es vnk domāju kas obektīvi tev ļauj teikt, ka lūk Kruzaks ir apvidus un id4 nav apvidus?
Ir vienmēr tie skati, kur Patrols sēž dubļu vannā, bet atbrauc stock Jimmy un izpeld cauri.. tad jau sanāk, ka nekas nav apvidus.. Kruzaks jau ar pa lielam SUV..

Kartupelis3

Kad (beidzot) būs Kursors tests šim? IG jau Māri ar šo redzējām – kur apskats?

Kristaps Skutelis

Volkswagen ID.4 1000km tests ir ieplānots uz maija otro pusi. Būs. Šajā nedēļas nogalē 1000km testā braukšu ar ŠKODA ENYAQ iV.

Īlons

Škodai diezgan gauži klāsies – temp un lietus būs izteikti nelabvēlīgi

Es jau patestēju jauno Eņjaku. Nu uzlādes čempis tas nav. Un mega efektīvs arī nav
Bača gan liela (ceru, ka Tev 80 kWh iedos), tā varētu izvilkt pasākumu

Kristaps Skutelis

Jā, man arī nepatīk laika prognoze, bet es te neko nevaru darīt lietas labā. Negribu šo braucienu arī pavisam atlikt un pērn mēs pirmo testu sākām tieši šādos apstākļos.

Uz testu ir saņemts 80 kWh modelis.

KKTK

Manās acīs VW uzvara ir dīzeļgeita! Tagad pateicoties tam kādus gadus 20 varēs pat nedomāt pirkt kaut ko no VW, jo lai samaksātu visus sodus un izlīgumus kas kā jūs domājat būs pārcenots, vai uzražots ar ietaupījumiem? Jā, visas jaunās automašīnas.

Skābene

Vācijas valdība palīdz VW izkulties no šīs ķezas un piemaksā vāciešiem par katru elektroauto gandrīz 10k. Tā kā nav stresa.

Krotow

Vāciešiem jā. Pārējie maksās 2x.

Bezdeluis

“Volkswagen ir pirmais uzņēmums masveida ražošanas segmentā, kas no vasaras piedāvās šādu iespēju”, kas par di*šanu?! Tesla online updatus jau gadiem nodrošina! Un plāno saražot 150k gadā 😁😁😁 tesla ceturksnī saražo Model Y 150k 😁😁 plus tas ID4 ir īsts opju auto, ja Tesla ir raķete, tad ID4 ir knapi ātrāks kā benzīns, nu neviens neražo elektro auto, izņemot Tesla, kāds VW vēl gada auto?? Paātrinājums mazāks kā Teslai (4.8 vs 6.5, un 4.8 vēl ir lēnā versija 😁), nobraukums ar vienu uzlādi – atkal Tesla priekšā, un būtiski, nevis simboliski, ātrā uzlāde – spēriens pa VW kājstarpi no Tesla,… Read more »

Elektriķis

Tad, kad atvērs Teslas servisu un uzstādīs Superlādētājus Latvijā, varēsim sākt apsvērt Teslu kā variantu :)

Īlons

Teslas @ LV ir vairāk nekā 100. Viss notiek pilnīgi ok arī bez dīlera / SC

Čalim augstāk pilnīga taisnība. Līdzigi nokompl Tesla ir lētāka par Škodu :)))

Kristaps Skutelis

“Čalim augstāk” ir liela sajūsma, bet ne viss ir taisnība. Dīlera neesamība nozīmē to, ka ne visiem cilvēkiem būs interesants auto ar kura apkopi ir jāčakarējas. Un nevajag te tagad liriku par to, cik forši ir aizšaut uz Helsinkiem un apkopīti vai dzīt savu jauno 100k eiro vērto auto pa visādiem kaktu kantoriem :) Early adopteri uz to ir gatavi, bet ne visi ir tādi un ne visiem ir jābūt tādiem. Arī par to paātrinājumu diskutabls jautājums. Tas varbūt ir svarīgs aspekts, ja cilvēkam ir 18 gadi un želeja matos, bet līdz ar kaut kādu briedumu šis parametrs prioritāšu sarakstā… Read more »

Bezdeluis

Pričom te Latvija? Raksts ir par to ka ID4 saņēma pasaules (nevis latvijas) gada balvu. Aizmirsti par sc neesamību Latvijā. Raksts ir par pasaules gada balvu. Un jautājums par paātrinājumu NAV diskutējams, tas ir drošības jautājums, kad bīstamās situācijās vajadzīgs paātrinājums lai apdzītu vai izvairītos no sadursmes, paskaties youtube video kur redzams kā pateicoties Teslas paātrinājumam, vadītājs izvairās no avārijas (kad idiots no sāniem vai aizmugures taisās taranēt Teslu)

Kristaps Skutelis

Mēs dzīvojam Latvijā un tāpēc sarunās par to, kurš produkts ir labāks/piemērotāks ņemam vērā šo faktu. Un, nē, ierindas braucējam nav nepieciešams nekāds dullais paātrinājums. Skaties uz to tā – ja tev ir nepieciešams jaudīgs auto, lai izvairītos no negadījuma, tad tu neproti braukt un uz ceļa nebūtu jārādās.

Mkk

Skuteli, tu neproti diskutēt, kur tev problēma uztvert faktu, ka ir idioti kas var vadītāju taranēt gan no pakaļas, gan no sāniem, un paātrinājums ir nepieciešams, turklāt paātrinājums pats par sevi nav nekāds mīnuss!!! Kā to var uzskatīt par apšaubāmu priekšrocību?? Lielāks paātrinājums viennozīmīgi ir plus, pie tam liels pluss, ir liekulīgi čalim zem 50 apgalvot ka nav kaifs ik pa laikam izbaudīt kaifu no super paātrinājuma!

Kristaps Skutelis

Teiksim tā, vairāk cilvēku (vari saukt tos par idiotiem) nepratīs izmantot paātrinājuma radītās priekšrocības, bet tā vietā radīs problēmas sev un apkārtējiem. Tāpēc es palieku pie uzskata, ka ikdienas satiksmē nav būtiskas nozīmes ne auto jaudai, ne paātrinājumam. Tās visas ir trases lietas un arī tur patiesībā ne viens, ne otrs nenosaka uzvarētāju.

P.S. Kaifa ķeršanai man ir motocikls.

0853

teorijas atšķiras. pēc 50, jūtot ka laiks paātrinās, tieši rodas garša uz visādām ātrām un asām lietām.
20gadnieki to ātrumu nedz īsti saprot, nedz māk novaldīt)

Rudolfs

Te tomēr apskata +/- ģimenes auto, nevis sporta kupejas. Neviena šķiet šobrīd nopērkamā tesla droši vien īsti neskaitīsies sporta auto. Kur nu vēl kāds elektriskais VW. Tāpēc arī paātrinājumam noteikti nav ne tuvu noteicošā loma auto izvēlē. Un, runājot par čaļiem, pēdējā laikā jau dažādas aptaujas un pētījumi atklāj, ka diezgan bieži ne jau “čalim” ģimenē ir pēdējais vārds auto izvēlē.

Elektriķis

Droši vien ka salīdzini Teslu 3 ar Škodu Enijaku. Esmu sēdējis abos – lai iekāptu Teslā 3, jāsasliecās deviņos līkumos, esmu virs 1,9m. Škodā iekāpšana ir ļoti ērta. Ja gribi salīdzināt cenas, tad ņem X, tajā arī var ērti iekāpt. Paātrināties? Kāda jēga? Arī Škoda paātrinās tā ka ICE “maisās pa kājām”.

LAN

Cepuri nost Teslai par sasniegumiem EV jomā, taču ekspluatācijas lētumu un ērtumu (dzelžu remontēšanas ziņā) viņi noteikti nav vēl sasnieguši. Jā, sākotnēji Tesla var būt lētāka, taču ar laiku Teslas sliktā attieksme noteikti ļaus par sevi zināt. Lai arī Teslas (3/Y) ir diezgan daudz, taču nebeidzamie dzelžu atjauninājumi labojot auto noteikti nepalīdzēs atrast lētu saderīgu detaļu no alternatīva ražotāja un pa taisno no Teslas pirkt detaļas arī principā ir neiespējamā misija:
https://youtu.be/A1M2OvvNT5U
Tad vēl bonusā – pie piekares problēmām tiek vainoti automašīnas vadītāji:
https://electrek.co/2020/10/23/tesla-argues-no-defect-suspension-china-forcing-recall/
Un odziņai pa virsu eMMC izrādās ir “dilstošā” daļa:
https://insideevs.com/news/485717/tesla-vp-tells-nhtsa-mcus-wear-parts/

Mkk

Par emmc piekrītu, praktiski vienīgais ko nesaprotu – kāpēc 2010 gada tehnoloģija ir 21. Gadā? Sen jau ir UFS

Vigants Lesausks

Lielāka izvēle nozīmē sīvāku konkurenci. Prieks, ka ID4 ieguva balvu. Es noteikti apsvērtu ID4 (vai līdzīgos brāļus un māsas no VW grupas) kā nākamo auto tuvākajos gados. Iespējams, ka Tesla uz to laiku sāks ražot ar kvalitatīvāku apdari un piedāvās normālu servisu arī pie mums, tad vēl kaut kā varētu uzrunāt. Īstenībā, Teslai būs ļoti grūti konkurēt tuvākajos gados un tirgus daļu visticamāk zaudēs. Apjoms pieaugs, jo tirgus augs vēl straujāk, taču tirgus daļu savāks VW grupa, Toyota, Honda, Mazda, Nissan, KIA grupa un citi. VW šajā visā shēmā ir vislabāk pozicionēti, jo jau grupas ietvaros piedāvā vairāk kā desmit… Read more »

Mkk

Tu esi baigi tālu no realitātes, Teslu neviens neapdzīs, viss ko tu uzskaitīji nav nekā vērts uz Teslas fona, es tev neuzbraucu, vienkārši esmu ļoti labi lietas kursā par Teslu, 2023 Tesla būs numur viens, tā pat kā šobrīd, tā pat kā 2030, tu zināji ka vw plāno saražot ap 240gw baterijas 2030-jā gadā? Tas ir aptuveni priekš 500k auto? Tu zināji, ka Tesla plāno pati saražot 3TW (TERAVATI) baterijas 2030-jaa gadā ? Tas ir apmēram 20 miljoni auto, plus viņiem tikpat (3TW) piegādās CATL, Panasonic un LG Cam…

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: