Reklāma

“Ferrari” vadītājs līdz 2025. gadam sola radīt elektroauto

Jaunākie raksti

Realme 7 5G apskats

Lai gan pasaulē Realme zīmols zināms jau trīs gadus, pie mums tas atceļoja vien pagājušajā gadā. Ražotājs necenšas sasniegt...

Vidusskolēni tiek aicināti izmantot savas tehnoloģiju prasmes un piedalīties ES Programmēšanas hakatonā

Eiropas Komisija un ES Programmēšanas nedēļas vēstnieki Latvijā sadarbībā ar IT izglītības fondu aicina vidusskolēnus piedalīties unikālā, starptautiskā hakatonā,...

LG uzsāk jauno 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā

LG Electronics (LG) uzsāk 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā. Tie īpaši izceļas ar tīrām un precīzām krāsām, kas...

“LMT IoT hakatonā” uzvaru gūst ideja par automatizētu mājdzīvnieku barotavu

No 14. līdz 16. maijam Baltijas vadošā tehnoloģiju nozares pasākuma TechChill ietvaros jau otro reizi norisinājās “LMT IoT hakatons”, kurā iepriekš...

Dienvidkoreja vēlas investēt 450 miljardus dolāru pusvadītāju ražošanā

Pagājušajā nedēļā Dienvidkoreja paziņojusi par saviem ambiociozajiem plāniem iesaistīties pusvadītāju ražošanā un kļūt par nozīmīgāku spēlētāju šajā jomā ar...

Itaļu sporta auto ražotājam “Ferrari” jau ir pieredze, konstruējot mašīnas ar hibrīdpiedziņu, taču autoražotājs gatavojas piedāvāt arī elektroauto. Ikgadējās sanāksmes laikā uzņēmuma pagaidu vadītājs Džons Elkans investoriem atklājis, ka pirmais pilnībā elektriskais “Ferrari” būs gatavs līdz 2025. gadam.

“Kā tas sagaidāms, mēs latiņu esam uzstādījuši ļoti augstu – izmantojot motoru sportā gūtās zināšanas, esam radījuši mūsu hibrīdauto “SF90 Stradale” un “SF90 Spider”, kas sevī apvieno pašas labākās “Ferrari” tradīcijas gan dizainā, gan sniegumā,” skaidro Elkans.

“Ferrari” vadītājs arī saka, ka topošais elektroauto būs tieši tik labs, cik varētu iedomāties un sagaidīt no “Ferrari”, ņemot vērā nozīmīgo notikumu ražotāja vēsturē. Itāļu autoražotājs turpina darbu pie sava krosovera “Purosangue”, tāpat tiek plānota dažādu autonomās braukšanas tehnoloģiju pielietošana – “Ferrari” negrasās būvēt pilnīgi autonomu mašīnu, taču ieviest dažādas tehnoloģijas tas neliedz – īpaši GT klases mašīnās, kuras paredzētas lielu attālumu veikšanai. Atliek vērot, vai līdz ar vadītāju nomaiņu plāni par elektroauto saglabāsies – iepriekš “Ferrari” vadītāji izteikušies, ka uzņēmums nekad neražos elektrisku mašīnu. Kā saka, laiks rādīs.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: