Reklāma

“Ferrari” vadītājs līdz 2025. gadam sola radīt elektroauto

Jaunākie raksti

Hyundai Kona N – Konans cīnītājs

Lai arī kādi būtu Hyundai automobiļi, es šo ražotāju cienu kaut vai par eksperimentēšanu. Eksperimenti ar modeļiem, dizainu, dzinējiem....

Spānija ierobežos influenseru iespējas reklamēt kriptovalūtas

Viena no jomām, ko influenceri arvien biežāk mēdz popularizēt, ir kriptovalūtas. Šāda prakse daļā pasaules valstu saņēmusi krietnu devu...

RTU izstrādā digitālu risinājumu savlaicīgai plūdu prognozēšanai Ogres upē

Šīs ziemas mainīgo laika apstākļu dēļ Ogres upē neierasti agri paaugstinājās ūdens līmenis un izveidojās ledus sastrēgumi. Upes monitorēšanai...

Apple iPhone 13 modeļiem vairs nav pieejama trokšņu slāpēšana zvanu laikā

Trokšņu slāpēšana zvanu laikā Apple ekosistēmā tika piedāvāta jau 2013. gadā, reizē ar iOS 7 versiju, tomēr saņemta oficiāla...

Jaunā “Fiat Panda” tēmēs uz “pieejamākā elektroauto” statusu

Stellantis koncerna sastāvā ietilpstošā Fiat zīmola vadītājs Olivers Fransuā izteicies, ka jaunās paaudzes "Fiat Panda" ir pavisam netālu un...

Itaļu sporta auto ražotājam “Ferrari” jau ir pieredze, konstruējot mašīnas ar hibrīdpiedziņu, taču autoražotājs gatavojas piedāvāt arī elektroauto. Ikgadējās sanāksmes laikā uzņēmuma pagaidu vadītājs Džons Elkans investoriem atklājis, ka pirmais pilnībā elektriskais “Ferrari” būs gatavs līdz 2025. gadam.

“Kā tas sagaidāms, mēs latiņu esam uzstādījuši ļoti augstu – izmantojot motoru sportā gūtās zināšanas, esam radījuši mūsu hibrīdauto “SF90 Stradale” un “SF90 Spider”, kas sevī apvieno pašas labākās “Ferrari” tradīcijas gan dizainā, gan sniegumā,” skaidro Elkans.

“Ferrari” vadītājs arī saka, ka topošais elektroauto būs tieši tik labs, cik varētu iedomāties un sagaidīt no “Ferrari”, ņemot vērā nozīmīgo notikumu ražotāja vēsturē. Itāļu autoražotājs turpina darbu pie sava krosovera “Purosangue”, tāpat tiek plānota dažādu autonomās braukšanas tehnoloģiju pielietošana – “Ferrari” negrasās būvēt pilnīgi autonomu mašīnu, taču ieviest dažādas tehnoloģijas tas neliedz – īpaši GT klases mašīnās, kuras paredzētas lielu attālumu veikšanai. Atliek vērot, vai līdz ar vadītāju nomaiņu plāni par elektroauto saglabāsies – iepriekš “Ferrari” vadītāji izteikušies, ka uzņēmums nekad neražos elektrisku mašīnu. Kā saka, laiks rādīs.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: