Reklāma

Programmatūras kļūdas dēļ “Mustang Mach-E” elektriskais krosovers var kļūt neiedarbināms

Jaunākie raksti

Mini Cooper SE ALL4 Countryman – elektrifikācijas izgāšanās?

Mini Countryman ir britu mēģinājums trāpīt krosoveru segmentā, bet mēģinot arī nepazaudēt pašu brenda šarmu. Šeit gan man ir...

TikTok ļaus jauniešiem veidot CV video formā

Lietotne TikTok testē jaunu funkcionalitāti, kas ļautu ar īso video palīdzību pieteikties darbā, lai nebūtu jāveido tikai izklaidējoša satura...

Volkswagen autonomie taksometri gaidāmi jau 2025. gadā

Volkswagen paziņojis par plāniem jau 2025. gadā piedāvāt ID.Buzz mikroautobusus aprīkot ar SAE Level 4 pašbraukšanas iespējām, lai tie...

MSI MPG Z590 Gaming Carbon WiFi sistēmplates apskats

MSI izstrādātās Intel Z590 čipseta sērijas sistēmplates veidotas tā, lai no jaunajiem šodien oficiāli izlaistajiem 11. paaudzes Intel Core...

Atsaucoties uz kaitējumu videi, “Tesla” automašīnu apmaksai vairs nepieņems “Bitcoin”

Lai arī sākotnēji šķita, ka "Tesla" ar Īlonu Masku priekšgalā pauž nepārprotamu atbalstu kriptovalūtām, īpaši "Dogecoin" un "Bitcoin", izskatās,...

“Ford” elektriskais krosovers “Mustang Mach-E” programmatūras kļūmes dēļ var palikt ar tukšu 12V akumulatoru, kas savukārt var novest pie tā, ka auto vispār nav iedarbināms pat situācijās, kad tā baterijas ir pilnībā uzlādētas. Nu, gluži kā benzīna auto!

Normālos apstākļos akumulators tiek lādēts, ņemot elektrību no galvenās baterijas, kura uz priekšu dzen riteņus, tomēr “Mustang Mach-E” gadījumā tas tā nenotiek, kad auto ir pie uzlādes iekārtas un lādējas. Kad 12V akumulators neizbēgami paliks pilnīgi tukšs, “FordPass” lietotne auto īpašniekam paziņos, ka auto atrodas “deep sleep” režīmā un tas nebūs iedarbināms.

“Ford” problēmu atzinuši, norādot, ka radusies programmatūras kļūme mašīnas jaudas agregāta vadības blokā. Ražotājs cenšas mierināt, ka problēma skārusi ļoti nelielu skaitu elektrisko Mustangu, konkrētāk, auto, kuri ražoti 3. februārī vai līdz tam. Jau tiek gatavots attālinātais atjauninājums (over-the-air update), taču visvienkāršākais veids, kā problēmu novērst ir ierasties dīlera salonā.

Programmatūras problēmas elektroauto nav nekāds jaunums – “Volkswagen” aizkavēja “ID.3” nonākšanu tirgū, jo auto programmatūrā bija lērums kļūdu, turklāt, tās visas nebija pilnībā atrisinātas arī tad, kad auto beidzot nonāca tirgū. Problēmas skārušas arī “Polestar”, jo šī ražotāja mašīnas braukšanas laikā pēkšņi var pazaudēt jaudu.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: