Reklāma

Programmatūras kļūdas dēļ “Mustang Mach-E” elektriskais krosovers var kļūt neiedarbināms

Jaunākie raksti

Ķirurgi pirmo reizi veiksmīgi savienojuši ģenētiski modificētas cūkas nieri ar cilvēka organismu

Zinātnieki spēruši platu soli cūku orgānu transplantācijā. Pirmo reizi pētnieki ģenētiski modificētas cūkas nieri veiksmīgi savienojuši ar cilvēka organismu....

Razer uzsāk piedāvāt procesora dzesētājus, korpusa ventilatorus un barošanas blokus

Razer izziņojis jaunus datora aksesuārus un pat svarīgas detaļas, kas arī tiks aprīkotas ar Razer RGB izgaismojumu. Razer Kunai...

“Facebook Messenger” grupu videozvanos ienes papildinātās realitātes efektus

Turpinot attīstīt konceptu par metaversa kompāniju, "Facebook" nācis klajā ar jaunām funkcijām, kas "Messenger" grupu zvanus izkrāsos košākus, ienesot...

Videospēle Among Us gada beigās būs pieejama Xbox un PlayStation konsolēs

Par visai patīkamie jaunumiem paziņojuši šobrīd aktuālās videospēles Among Us izstrādātāji Innersloth, jo sākot no 14. decembra tā būs...

Sony izziņo Alpha A7 IV pilna kadra matricas fotoaparātu

Sony Alpha A7 IV ir jaunākais ražotāja pilna kadra matricas fotoaparāts. Alpha A7 IV fotoaparāts izmanto 33 megapikseļu Exmor...

“Ford” elektriskais krosovers “Mustang Mach-E” programmatūras kļūmes dēļ var palikt ar tukšu 12V akumulatoru, kas savukārt var novest pie tā, ka auto vispār nav iedarbināms pat situācijās, kad tā baterijas ir pilnībā uzlādētas. Nu, gluži kā benzīna auto!

Normālos apstākļos akumulators tiek lādēts, ņemot elektrību no galvenās baterijas, kura uz priekšu dzen riteņus, tomēr “Mustang Mach-E” gadījumā tas tā nenotiek, kad auto ir pie uzlādes iekārtas un lādējas. Kad 12V akumulators neizbēgami paliks pilnīgi tukšs, “FordPass” lietotne auto īpašniekam paziņos, ka auto atrodas “deep sleep” režīmā un tas nebūs iedarbināms.

“Ford” problēmu atzinuši, norādot, ka radusies programmatūras kļūme mašīnas jaudas agregāta vadības blokā. Ražotājs cenšas mierināt, ka problēma skārusi ļoti nelielu skaitu elektrisko Mustangu, konkrētāk, auto, kuri ražoti 3. februārī vai līdz tam. Jau tiek gatavots attālinātais atjauninājums (over-the-air update), taču visvienkāršākais veids, kā problēmu novērst ir ierasties dīlera salonā.

Programmatūras problēmas elektroauto nav nekāds jaunums – “Volkswagen” aizkavēja “ID.3” nonākšanu tirgū, jo auto programmatūrā bija lērums kļūdu, turklāt, tās visas nebija pilnībā atrisinātas arī tad, kad auto beidzot nonāca tirgū. Problēmas skārušas arī “Polestar”, jo šī ražotāja mašīnas braukšanas laikā pēkšņi var pazaudēt jaudu.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma