Reklāma

“Covid-19” vakcīnu piegādei izmantos īpaši būvētus “Toyota Land Cruiser 78” apvidus auto

Jaunākie raksti

HP OMEN 15 spēlēm paredzētā klēpjdatora apskats

Man saņemt palietošanai HP OMEN datoru bija vismaz pāris gadu sens sapnis. Kādā pasākumā dzirdēju, ka vietējie Latvijas strīmerzēni...

“Telegram” ļaus ieplānot balss čatus

Izskatās, ka pēdējā pusgada laikā saziņas lietotne "Telegram" ļoti cenšas uzfrišināt savu audio komunikācijas piedāvājumu. Pērnā gada decembra beigās...

Masks savulaik centies nolīgt tagadējo “Volkswagen” vadītāju Dīzu

Herberts Dīzs ir cilvēks, kura vadībā "Volkswagen" koncerns platiem soļiem dodas elektroauto virzienā. Tagad parādījusies informācija, ka vēl 2015....

“DJI” gatavojas iesaistīties autonomās braukšanas tehnoloģiju izstrādē

"DJI" pazīstam kā uzņēmumu, kas ražo dronus, taču uzņēmums, acīmredzot, plāno paplašināt savu darbības sfēru - "DJI" gatavojas piegādāt...

Pirmais uz MEB platformas bāzētais “Ford” būs izmēros mazs krosovers

"Ford" elektrifikācijas plāns Eiropā ietver vēlmi izmantot "Volkswagen" izstrādāto MEB platformu elektriskajām mašīnām. Plānots, ka pirmais "Ford" uz šīs...

Pasaulē palielinoties “Covid-19” vakcīnu ražošanas apjomam, arvien palielinās nepieciešamība pēc to efektīvas izplatīšanas. Kā redzam, ar vakcīnu izplatīšanu ne visai labi veicas atsevišķām Eiropas valstīm, taču vakcīnas nepieciešams nogādāt arī krietni nomaļākās vietās bez sakārtotas transporta infrastruktūras.

Lai vakcīnas nogādātu attālos un nomaļos pasaules nostūros, “Toyota” sadarbībā ar “B-Medical Systems” izveidojuši īpašu “Land Cruiser 78” versiju, kas pielāgota vakcīnu transportēšanai. Auto lietošanu apstiprinājusi arī Pasaules Veselības organizācija.

Pati sistēma nav pārāk sarežģīta – “B-Medical Systems” mašīnā uzstādīja saldēšanas iekārtu ar 400 litru tilpumu, kuru darbina mašīna. Ja nu gadījumā auto kaut kas notiek un tas nebrauc, saldēšanas iekārtai ir atsevišķs akumulators, kas nodrošinās nepieciešamo temperatūru vēl 16 stundas, dodot laiku mašīnu saremontēt vai atrast citu elektrības avotu.

Arī pats “Land Cruiser 78” ir desmitgadēm pārbaudīts auto – aprīkots ar 4,5 litru turbodīzeli, visu četru riteņu piedziņu un pazeminātajiem ātrumiem, mašīna ir lieliski piemērota tam, lai dotos skarbākajās planētas teritorijās. Auto ir samērā viegli pieejamas rezerves daļas un tā remonts nav ļoti sarežģīts. Lai arī šīs mašīnas šobrīd paredzētas “Covid-19” vakcīnām, tās var izmantot arī citu vakcīnu pārvadāšanai, kam nepieciešama zema temperatūra. Kā zinām, arī pirms “Covid-19” laikos bija valstis, uz kurām nevarējām doties bez noteiktām vakcīnām.

Reklāma

12 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
12 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Reinis

Pats tu esi “krosovers”. 🤦‍♂️

Kristaps Skutelis

Tas ir SUV, jeb krosovers. Kā citādāk nosaukt šo auto tipu?

Igors

Pastāv viedoklis, ka SUV Crossover

CUV

Krosovera saīsinājums ir CUV.

hmmm :)

Domāju ka varētu būt Off-road.https://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification

Apvidus automašīna

Kristaps Skutelis

Apvidus auto skan visatbilstošāk un uz to tad arī nomainīju tekstu. Paldies!

Mareks Kornivskis

https://kursors.lv/2021/03/24/pirmais-pilniba-elektriskais-volkswagen-apvidus-auto-id-4-tagad-pieejams-latvija/

Ja jau ID4 saucam par apvidus auto, tad šis Land Cruiser to ir noteikti pelnījis :) Paldies, ka izlaboji netaisnību.

Kristaps Skutelis

Jā, nu ID.4 es par apvidus auto gan nesauktu, bet VW tādu bija uzrakstījuši preses relīzi. Būs laikam jāizlabo uz krietni pieticīgāku vārdu “krosovers”. Jo kāds nu ID.4 pret šādu kruzaku ir apvidus auto :)

LAN

O, tad jau Latgalē arī būs pieejamas vakcīnas. 😂

oxeed

Klāt jaunai vakcinēšanas IT sistēmai mums vajag arī vakcinēšanas loģistikas transportu!
TIkai ministriem šo nerādiet – a to būs iepirkums

Skābene

Mūsējie tak solījās armiju iesaistīt, būs iemesls nopirkt pārs bruņmašīnas! :)

digitalk

tās jau tikai no somiem pret kešnaudām iepirkuma organizatoriem drīkst pirkt.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: