Web Analytics
More
    Reklāma

    Pirmais pilnībā elektriskais Volkswagen apvidus auto ID.4 tagad pieejams Latvijā

    Jaunākie raksti

    Sākot no šodienas, pie vietējiem Volkswagen dīleriem pieejams pirmais zīmola pilnībā elektriskais apvidus automobilis ID.4. Tas piedāvā satriecošu virsbūves dizainu, pārsteidzoši ietilpīgu interjeru, pateicoties MEB platformai un garai garenbāzei, kā arī jaunākos tehnoloģiskos risinājumus, tai skaitā intuitīvu vadību, paplašinātās realitātes displeju, lielizmēra informācijas un izklaides sistēmu, kā arī pilnu autovadītāja palīgsistēmu klāstu. Iesākumā ir pieejama modeļa Pro Performance versija ar 77kwh akumulatoru un 150kW (204 ZS) jaudu, nodrošinot iespaidīgu nobraukuma distanci līdz 520 km (WLTP ciklā) ar vienu uzlādi. Visas ID.4 automašīnas klientiem Latvijā tiks piegādātas ar jaunāko programmatūras versiju, kas sniegs piekļuvi attālinātajiem atjauninājumiem, kā arī ar pagarinātu piecu gadu garantiju, siltumsūkni efektīvākai enerģijas patērēšanai aukstos laikapstākļos un lādēšanas kabeli mājsaimniecību kontaktligzdām. ID.4 bāzes versijas sākumcena būs zem 40 000 eiro ar PVN.

    “Mēs esam patiesi priecīgi piedāvāt nākamo sasniegumu ID. portfelī – Volkswagen pirmo pilnībā elektrisko apvidus auto ID.4. Tagad klienti var izmēģināt un pasūtīt ID.4 Pro Performance versiju ar 77kWh akumulatoru un 150kW (204 ZS) jaudu. Papildus tam šogad laika gaitā modeļu klāstu arī papildinās ID.4 Pure versija ar 52kW akumulatoru, kā arī pilnpiedziņas modelis – ID.4 GTX. Apvidus auto segments ir visstraujāk augošais, kā arī lielākais segments zīmola Volkswagen portfelī, tāpēc esam īpaši lepni mūsu klientiem piedāvāt apvidus auto kombinācijā ar elektrisko piedziņu. Mēs esam pārliecināti, ka ID.4 neliks vilties,” norāda Volkswagen zīmola vadītājs Justas Nekrošius.

    Trīs jaudas varianti

    ID.4 Pro Performance ar 77kWh akumulatoru pieejams piecās dažādās aprīkojuma līnijās: Life, Business, Family, Tech un Max. Vēlāk būs pieejami vēl divi jaudas varianti – 109kW (148 ZS) un 125kW (170 ZS). Akumulators izvietots zem pasažieru nodalījuma, nodrošinot zemu gravitācijas centru un līdzsvarotu ass noslodzes sadalījumu. Lielie 21 collu diski izceļ elektriskā SUV sportisko dabu. Ar 16 centimetru klīrensu tas arī labi tiek galā ar mērenu bezceļu apvidu. ID.4, līdzīgi kā citi ID saimes locekļi, šobrīd pieejams ar aizmugurējo riteņu piedziņu. Šogad būs pieejams arī sportiskais modelis ID.4 GTX ar visu riteņu piedziņas sistēmu.

    Ātra uzlāde

    Visi ID.4 modeļi aprīkoti ar CCS lādēšanas kontaktligzdu ātrai līdzstrāvas (DC) uzlādei. Standarta līdzstrāvas uzlādes ātrums 52kWh akumulatoram ir 50kW (iespējams palielināt līdz 100kW), bet 77kWh akumulators nodrošina līdz pat 125kW lielu uzlādes ātrumu, tādējādi, veicot uzlādi ar līdzstrāvu, nobraukšanas distanci par 320 km iespējams palielināt nieka 30 minūtēs.

    Pietiekami daudz vietas ģimenei un bagāžai

    4,58 metrus garais ID.4 veidots uz Volkswagen slavenās elektrisko automobiļu platformas MEB, pateicoties kurai šī apvidus auto interjera ietilpība ir līdzvērtīga nākamajai automobiļu klasei. Interjers tiek papildināts ar premium klases apdares materiāliem. Atkarībā no aizmugurējo sēdekļu atzveltņu pozīcijas, bagāžas nodalījuma ietilpība ir no 543 līdz 1575 litriem. Pēc pieprasījuma Volkswagen aprīko visus ID.4 modeļus ar piekabes āķi, kura vilktspēja ir līdz 1 000 kilogramiem.

    Dinamisks izskats

    ID.4 eksterjeram ir atlētiskas proporcijas, lai panāktu vēl mūsdienīgāku izskatu un lielisku aerodinamiku – tā pretestības koeficients ir vien 0,28. Standarta aprīkojumā priekšējie lukturi ir gandrīz pilnībā aprīkoti ar gaismas diodēm, bet aizmugurējie lukturi var lepoties ar pilnu LED tehnoloģiju. Augstākā aprīkojuma versijai ir interaktīvi IQ. Light matrix LED priekšējie lukturi ar inteliģenti kontrolējamām tālajām gaismām. LED aizmugurējie lukturi un to 3D dizains rada jo sevišķi viendabīgu izskatu spoži sarkanā krāsā.

    Jauns projekcijas līmenis

    ID.4 Pro Performance inovatīvais paplašinātās realitātes displejs saplūst ar realitāti – piemēram, navigācijas sistēmas pagrieziena bultas parādās autovadītāja redzes laukā aptuveni 10 metrus priekšā automobilim. Pro Performance versijai ir arī Discover Pro navigācijas sistēma ar 25,4 cm (standarta aprīkojums Life, Business un Family modeļos) vai Discover Pro Max ar 30,48 cm (standarta aprīkojums Tech un Max modeļos) ekrāniem, kā arī mobilais tiešsaistes pakalpojums We Connect Start. Asistentu sistēmas braukšanu padara par vēl relaksētāku pieredzi, un tas jo sevišķi attiecas uz Travel Assist, kas jau standarta aprīkojumā pieejama Tech un Max modeļos. Volkswagen ID.4 modeļi Latvijā saņems jaunas funkcijas un padziļinātus tehniskos atjauninājumus, izmantojot W-LAN vai mobilo tīklu. Klientu automobiļiem vienmēr tiek nodrošināti jaunākie digitālie sasniegumi, pateicoties Over-the-Air atjauninājumiem.


    Aicinām noskatīties, kā mums pērn gāja 1000km elektroauto testā ar VW ID.3. Paspējām notestēt vairāk nekā 10 dažādus Latvijā nopērkamus elektroauto un šogad plānojam šos pamatīgos testus turpināt.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    11 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    0952
    24.03.2021 12:04

    cik saprotu, tad attēlā šis apvidus auto redzams ar nolaistu piekari? vai arī ar apvidu domāts grants ceļš?

    Aplams
    24.03.2021 12:40
    Reply to  0952

    apvidus šoreiz domāts – “ap-vidus”, kas attiecīgi nozīmē tikai un vienīgi iespēju braukt pa Rīgas CENTRU, kas ir valsts vidus

    Krotow
    24.03.2021 13:42
    Reply to  0952

    Parketnieki un krosoveri nav domāti braukšanai pa bezceļiem.

    https://www.youtube.com/watch?v=f8-NNEK1kGo

    Rudolfs
    24.03.2021 13:59
    Reply to  0952

    Tiešām ir kāds, kas nopērkot šo auto, būs pārpratis avidus jēdzienu un ies piedalīties bezceļu sacīkstēs? Vai arī mēs te piesienamies sīkumiem?

    Gundars
    24.03.2021 14:44
    Reply to  Rudolfs

    Mēs te piesienamies marketklogu stulbumam. Inženieri tiek nostumti tālu malā, lai mārketinga nodaļa sacerētu kārtējo satriecošo, bet tukšo, melīgo leģendiņu par visai viduvēju, nooptimizētu produktiņu. Tas tagad trendīgi, tādas biznesa metodes tagad ir topā

    Rudolfs
    24.03.2021 16:03
    Reply to  Gundars

    Var jau vēlēties, lai tagad viss mārketings būtu sauss un super faktuāls, bet nedomāju tas ir kaut kas no reālās pasaules. Ja tie nav konkrēti skaitļi, tad katrs tur raksta ko grib. Un tas kurš raksta tikai precīzas neizpušķotas lietas droši vien neplāno pārdot pārāk daudz auto. Un tāds mārketings ir bijis vienmēr. Ne jau tagad pēkšņi kaut kas mainījies.

    0952
    24.03.2021 17:34
    Reply to  Rudolfs

    tad jau uzreiz vajadzēja rakstīt, ka tas ir universālais apvidus sporta auto ar paaugstinātu kravnesību – apmuļķotu daudz vairāk pircēju, kas nevar prātā saskaitīt 2+2

    Rudolfs
    25.03.2021 10:45
    Reply to  0952

    Gan jau ir tādi, kas tā arī gandrīz raksta. Bet domāju pat trakākajiem mārketinga rakstītājiem ir kādi limiti, ko advokāti neapstiprinās.

    Gundars
    24.03.2021 14:39

    Tas piedāvā satriecošu virsbūves dizainu…
    Ko tā virsbūve vai viņas dizains SATRIEC? Gājējus? Mārketologa kārtējais garadarbs

    Krotow
    24.03.2021 18:13
    Reply to  Gundars

    Kad uzkritīs uz galvas, sapratīsi :P

    25.03.2021 16:27

    diemžēl cenu lapā ir sākums no 48 469 … nekāda WOW nesanāks,bet vecajiem VW piekritējiem būs labi arī no šis cenas)/ cena USA $32,495 ( ar nodokļu atlaidi)//////// -> Normāli domājošiem vien jāgaida XPENG G3 Baltijā par 31 000 eur ( cena Norvēģijā)

    Last edited 2 years ago by Janis Ladusans
    Reklāma