Reklāma

CityBee: koplietošanas auto tirgus ir atgriezies pirmspandēmijas apjomos

Jaunākie raksti

Logitech Ergo M575 datorpeles apskats – kad bumbiņa kustina kursoru

Dažādi ergonomiski risinājumi nav nekas jauns, bet tie kļuvuši arvien aktuālāki laikā, kad daudzi pārgāja strādāt no ofisa uz...

Paredzams, ka drīzumā iPhone lietotāji sāks ieraudzīt arvien vairāk reklāmu

Līdz šim iPhone lietotāji netika pārāk noslogoti ar dažādām reklāmām, taču tuvākā nākotnē tas varētu notikt, un arvien vairāk...

“Beats” izstrādājis īpašas austiņas Kimas Kardašjanas gaumē

"Apple" piederošais uzņēmums "Beats" jau vairākkārt radījis īpašas kolekcijas bezvadu austiņas. Piemēram, ir dzirdēts gan par Ukrainai veltītām austiņām,...

“Elektrum Drive” un e-mobi tīklā būs vienota norēķinu sistēma

Konkurences padome lēmusi atļaut AS “Latvenergo”, VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) un AS “Unifiedpost” paziņoto vienošanos, kas nodrošinās...

Mākslīgā intelekta talantu programmai pirmais izlaidums

Trešdien, 10. augustā, Liepājas pārstāvniecībā Rīgā, Liepājas tehnoloģiju klasteris un Liepājas pašvaldība rīkoja pirmo Mākslīgā intelekta talantu programmas izlaidumu....

Koplietošanas automašīnu uzņēmums “CityBee” norāda, ka Latvijā mainījušies iedzīvotāju paradumi un tie koplietošanas pakalpojumā izteikti vairāk sāk izmantot komforta un komforta plus klases automašīnas. Pēdējā mēneša laikā to īpatsvars sasniedzis 75% no visiem braucieniem.

“Šī ir laba ziņa arī par Latvijas ekonomiku, jo koplietošanas tirgus ir pozitīvs signāls par tā attīstību – ja automašīnu koplietošanas tirgū ir novērojams pieaugums, tas nozīmē, ka arī ekonomiskā aktivitāte valstī ir augsta,” atzīst Egija Gailuma, “CityBee Latvija” vadītāja.

“CityBee” šogad martā apritēja divi gadi, kopš tā darbības uzsākšanas Latvijā. Šobrīd tā parks palielināts līdz 400 vieglajiem transportlīdzekļiem un 60 kravas busiņiem. Pērn tā lietotāji veikuši 391 tūkstoti braucienu, bet šogad trīs mēnešos jau vairāk kā 112 tūkstoti braucienu, kas nozīmē, ka iedzīvotāju braukšanas aktivitāte atgriezusies pirms pandēmijas līmenī.

“Ja mums būtu jāveido Latvijas koplietošanas auto lietotāja portrets, tad droši varam teikt, ka tas ir komforta klases cienītājs, kuram ir svarīgs ērtums. Šis ir atšķirīgi no citām tirgus valstīm, kur dominē kompaktie transportlīdzekļi. Lai gan tirgū ienācām ar kompaktajiem transportlīdzekļiem, izjutām pastiprinātu sabiedrības interesi par komforta un arī premiālās klases auto. Šobrīd pieprasījums pēc šādiem transportlīdzekļiem sasniedz 70-75% no visiem braucieniem,” atzīst Egija Gailuma, “CityBee Latvija” vadītāja.

Uzņēmuma Latvijā vadītāja norāda, ka šogad uzņēmums ir īpaši pievērsis uzmanību komforta auto nišai, būtiski papildinot transportlīdzekļu skaitu. Tā rezultātā būtiski pieaudzis pieprasījums – piemēram, brīvdienās vienlaicīgi lietošanā bija 227 automašīnas, kas ir izteikti saistīts ar jaunajiem komforta un komforta plus klases auto.

Palielinājies auto izmantošanas īpatsvars arī darba dienās – viens no skaidrojumiem ir tas, ka šādus auto ir ērti izmantot darba vajadzībām, jo stāvvieta Rīgas centrā ir jau pakalpojuma cenā. , kas ir ļoti ērti darba un privātajām vajadzībām. Turklāt darba dienās iedzīvotāji izvēlas koplietošanas automašīnas, lai nebūtu jāizmanto sabiedriskais transports.

Kopumā šobrīd autoparku veido vairāk nekā 460 transportlīdzekļu. “CityBee” nomā ir “Fiat 500”, “Toyota Corolla”, “Peugeot 308”, un “Fiat Ducato”, un šogad papildināts ar “Volkswagen Golf”, “Volkswagen T-Roc”, “Volkswagen T-Cross”, “Nissan Qashqai”, “SEAT Arona”, “Peugeot 208” un “Volkswagen Crafter”.

“CityBee” darbojas 14 pilsētās Eiropā, piedāvājot vieglo un kravas automašīnu, velosipēdu un elektrisko skrejriteņu nomu. Tā mērķis ir piedāvāt ekonomiskas un alternatīvas transporta iespējas, atvieglojot iedzīvotāju pārvietošanos un samazinot vides piesārņojumu pilsētā. Ikviens varēs ērti iznomāt automašīnu, izmantojot lietotni “CityBee”. Aplikāciju viedtālruņiem iespējams lejupielādēt “App Store” un “Google Play” lietotnēs.

“CityBee” ir investīciju uzņēmuma “Modus Group” projekts. “Modus Group” specializējas finansējuma piesaistē autobūves nozarei, atjaunojamās enerģijas un nekustamā īpašuma projektiem.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma