“Škoda” jau ilgstoši ir “Volkswagen” koncerna zīmols, kurš piedāvā ļoti pievilcīgu cenas/snieguma attiecību. Autoražotājs tāpat plāno arī turpināt, gatavojot jaunus, lētākus elektroauto, vienlaikus neaizmirstot mašīnas arī ar iekšdedzes dzinējiem.
Zīmola vadītājs Tomass Šēfers sarunā ar Autocar pastāstīja, ka turpmākajos gados tiks uzlabots piedāvājums, cenšoties mašīnas padarīt lētākas un plašāk pieejamas. Visiem esošajiem “Škoda” modeļiem tiks piedāvāta lētāka sākumkomplektācija, kurā būs galvenās nepieciešamās lietas braukšanai, bet nekā lieka. Tādā veidā “Škoda” cer palielināt masveidību un pārdošanas apjomu, piedāvājot jaunam auto pievilcīgu cenu.
Tuvāk vasarai tiks prezentēta jaunā “Fabia” un tā brauks tikai ar degvielu – auto nebūs pilnībā elektriskas versijas, netiek plānots arī “Fabia” hibrīds. Tas gan nenozīmē, ka “Škoda” nedomā par elektroauto – “ENYAQ iV” sekos izmēros mazāks un lētāks elektroauto. Šēfers neatklāja modeļa iespējamās aprises, taču kaut kas līdzīgs “ID.3”, tikai “Škoda” izpildījumā, ir pilnībā iespējams.
Škoda varētu paciesties līdz nākamajai lielākas ietilpības bateriju paaudzei. Atražot ID.3 klonus ar nekādu attālumu no 1 uzlādes arī nav jēgas. Vismaz 400 km bāzes versijā derētu.