Web Analytics
More
    Reklāma

    Federālā sakaru komisija piemērojusi 225 miljonu dolāru sodu par miljardu veiktiem robotzvaniem

    Jaunākie raksti

    Amerikas Federālā sakaru komisija (angliski Federal Communications Commission – FCC) ir uzlikusi vēsturē lielāko sodu, kas ir 225 miljonu dolāru diviem Teksasas telemārketinga uzņēmumiem, kuri veikuši 1 miljardu robotzvanu visā ASV.

    Šie zvanu iniciētāji vada nelegālus uzņēmumus, kuri uzdodas par zināmām apdrošināšanas kompānijām un cilvēkiem piedāvā īstermiņa apdrošināšanas plānus. Kā norāda viens no shēmas dalībniekiem, tad ir dienas, kad tiek veikti vairāki miljoni automātisko zvanu, un tiekot zvanīts pat uz tādiem numuriem, kuri atrodas “netraucējamo” sarakstā. Pavisam vienkārši tas darīts ar domu, lai potenciāli palielinātu ienākumus. Šī nelegālā darbība ir notikusi vairāku gadu garumā, jo kā norāda FCC, tad viens no uzņēmumiem, kas 2018. gadā vien veicis 23,6 miljonus robotzvanu ir Rising Eagle un pieder apsūdzētajām personām.

    Reklāma

    Kaut arī šis ir līdz šim lielākais piešķirtais sods no FCC, tad arī laika periodā no 2015. līdz 2019. gadam ir uzlikts vēl viens sods 208,4 miljonu dolāru apmērā, taču no tā ir samaksāti nieka 6790 dolāru. Tas norāda uz situāciju, ka FCC ļoti slikti sokas ar šo sodu iekasēšanu, un kopumā tie netiek uztverti nopietni un nesamazina robotzvanu apjomu un krāpniecības biznesu. Neskatoties uz to, FCC strādā pie regulējuma, kas mēģinās ierobežot un cīnīties pret šiem automātiskajiem zvaniem, kā arī ielikt to lietošanu rāmjos. Ja uzņēmumi neņems vērā jaunos regulējumus, tad FCC varēs sazināties ar mobilajiem operatoriem ASV, lai pavisam bloķētu visu zvanu plūsmu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    davix
    19.03.2021 12:23

    Latvijā līdzīgi sastopamas kaitinošas robotzvanu aptaujas. Liekas izcils piemērs, kā uzņēmums parāda savu “lielisko attieksmi” pret klientu/respondentu laiku un informāciju. Informācija un laiks ir vērtība, ko šādi uzņēmumi grib iebūt par centiem, lai tālāk uz to pelnītu. Apbrīnojami, vai tiešām cilvēki tērē savu laiku un izpauž informāciju bez nekādas atlīdzības šādām robotzvanu aptaujām?

    Juris
    19.03.2021 22:37
    Reply to  davix

    Jā, man arī šis riebjas, būtu vismaz kaut kādu balvu piedāvājuši izlozēt starp dalībniekiem, bet bieži vien nekas tāds netiek piedāvāts, nesaprotu, viņi domā, ka es ar prieku dalīšu savu laiku un personīgo informāciju. Uzskatu, ka nekā nepiedāvāšana apmaiņā pret informāciju ir tāda kā ņirgāšanās par mani.

    Reklāma