Reklāma

37% amerikāņu atzīst, ka darījumus akciju tirgū veic, balstoties uz Īlona Maska tvītiem

Jaunākie raksti

Tesla koplietošanas auto servisam “OX Drive” mēnesis – kas tas ir un kā tas strādā?

Nu jau vairāk nekā mēnesi Latvijā pieejams jauns koplietošanas auto serviss „OX Drive”. Šādi koplietošanas auto pakalpojumu sniedzēji pie...

“Virši-A” palielina uzlādes cenu savā “Spēka uzlādes” stacijā Krustpilī

Pašmāju degvielas tirgotājs "Virši-A" šā gada pavasarī atvēra savu pirmo jaunā zīmola "Spēka uzlāde" elektroauto uzlādes staciju, kas atrodas...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #474 (18.08.2022)

18. augusta radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

“TikTok” mātesuzņēmums “ByteDance” iegādājies slimnīcu grupu Ķīnā

Šķiet, ka šobrīd jaunākais lielo tehnoloģiju kompāniju trends ir nevis attīstīties savā virzienā, bet iegādāties pavisam citas jomas uzņēmumus...

874 Zs jaudīgo Polestar 6 elektroauto sagaidīsim 2026. gadā

Pirms dažiem mēnešiem elektroauto ražotājs Polestar iepazīstināja ar elektriska sporta auto konceptu, kuram var nolaist jumtu. Jau toreiz uzņēmuma...

Nav nekāds noslēpums, ka Īlonam Maskam “Twitter” ir mīļa vieta, kur dalīties ar savām atziņām par visu ko. Taču nekad nav sanācis aizdomāties, cik patiesībā daudzu cilvēku domas un rīcību šie tvīti var ietekmēt. Kādas februārī veiktas interneta aptaujas rezultāti liecina par visai interesantu tendenci – Īlona tvīti pat diezgan ievērojami ietekmē cilvēku lēmumus, ja runa ir par darījumiem akciju tirgū.

Kompānija “Piplsey” no 6. līdz 8. februārim tiešsaistē aptaujāja ap 30 400 ASV iedzīvotājus ar mērķi noskaidrot, ko viņi domā par uzņēmēju un miljardieri Īlonu Masku un konkrēti par viņa ierakstiem “Twitter”. Pēdējā laikā viņš diezgan bieži slavinājis gan kriptovalūtas “Dogecoin” un “Bitcoin“, gan arī izrādījis savas simpātijas audio saziņas lietotnei “Clubhouse“.

Iegūtie rezultāti liecina, ka 37% aptaujāto vismaz reizi veikuši ieguldījumus akciju tirgū, balstoties uz Īlona Maska tvītiem. Savukārt 16% atzinuši, ka ir bijušas pat vairākas šādas reizes, kad Maska ieraksti “Twitter” mudinājuši investēt.

Tāpat apmēram puse aptaujas dalībnieku atzinuši, ka Īlona Maska tvīti viņiem šķiet diezgan uzjautrinoši. Ceturtā daļa aptaujāto norādījuši, ka tie esot neskaidri, nesaprotami. Savukārt 29% atklājuši, ka “SpaceX” un “Tesla” bosa tvīti viņiem nešķiet pārāk smieklīgi.

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Fufcix
11.03.2021 19:56

tas labi, kad ir gans kas pasaka auniem kur iegildīt naudu

hmmm :)
12.03.2021 14:01

Ar Twitter var arī šādi pelnīt naudu. Iestāstot citiem kur ieguldīt un pēc tam piekāst :D

Krotow
12.03.2021 15:26

Globālā “Banka Baltija”.

Reklāma