Reklāma

37% amerikāņu atzīst, ka darījumus akciju tirgū veic, balstoties uz Īlona Maska tvītiem

Jaunākie raksti

Sensibo Pure viedā gaisa attīrītāja apskats

Parasti netīru, putekļu un putekšņu pilnu gaisu asociējam ar to, kas notiek aiz istabas logiem, bet nevajag piemirst, ka...

“Slack” nāk klajā ar jaunām iespējām, kas uzlabos biznesa komunikāciju attālinātā darba režīmā

Biznesa komunikācijas lietotne "Slack" nākusi klajā ar jaunu funkciju un papildinājusi jau esošās, dodot iespēju uzņēmumiem veiksmīgāk komunicēt hibrīda...

“Tele2” digitālajā attīstībā investējis 1,5 miljonus eiro

Mobilo sakaru operators “Tele2” kopš pandēmijas sākuma digitālajā attīstībā investējis 1,5 milj. eiro. Uzņēmuma dati liecina, ka šobrīd jau...

RTU aicina skolēnus uz Zinātnieku nakts pasākumiem 24. septembrī

Rīgas Tehniskā universitāte (RTU) aicina dažāda vecuma skolēnus 24. septembrī piedalīties Zinātnieku naktī. Epidemioloģisko apstākļu dēļ šogad pasākums notiks...

IKEA jaunais bezvadu lādētājs jebkuru virsmu spēs pārvērst par bezvadu uzlādes punktu

Mēbeļu ražotājs IKEA vairs jau neražo tikai tās, bet savu produktu klāstu papildinājis ar bezvadu lādētāju Sjömärke, kuru būs...

Nav nekāds noslēpums, ka Īlonam Maskam “Twitter” ir mīļa vieta, kur dalīties ar savām atziņām par visu ko. Taču nekad nav sanācis aizdomāties, cik patiesībā daudzu cilvēku domas un rīcību šie tvīti var ietekmēt. Kādas februārī veiktas interneta aptaujas rezultāti liecina par visai interesantu tendenci – Īlona tvīti pat diezgan ievērojami ietekmē cilvēku lēmumus, ja runa ir par darījumiem akciju tirgū.

Kompānija “Piplsey” no 6. līdz 8. februārim tiešsaistē aptaujāja ap 30 400 ASV iedzīvotājus ar mērķi noskaidrot, ko viņi domā par uzņēmēju un miljardieri Īlonu Masku un konkrēti par viņa ierakstiem “Twitter”. Pēdējā laikā viņš diezgan bieži slavinājis gan kriptovalūtas “Dogecoin” un “Bitcoin“, gan arī izrādījis savas simpātijas audio saziņas lietotnei “Clubhouse“.

Iegūtie rezultāti liecina, ka 37% aptaujāto vismaz reizi veikuši ieguldījumus akciju tirgū, balstoties uz Īlona Maska tvītiem. Savukārt 16% atzinuši, ka ir bijušas pat vairākas šādas reizes, kad Maska ieraksti “Twitter” mudinājuši investēt.

Tāpat apmēram puse aptaujas dalībnieku atzinuši, ka Īlona Maska tvīti viņiem šķiet diezgan uzjautrinoši. Ceturtā daļa aptaujāto norādījuši, ka tie esot neskaidri, nesaprotami. Savukārt 29% atklājuši, ka “SpaceX” un “Tesla” bosa tvīti viņiem nešķiet pārāk smieklīgi.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

tas labi, kad ir gans kas pasaka auniem kur iegildīt naudu

Ar Twitter var arī šādi pelnīt naudu. Iestāstot citiem kur ieguldīt un pēc tam piekāst :D

Globālā “Banka Baltija”.

Reklāma
Reklāma
Reklāma