Web Analytics
More
    Reklāma

    Google pārstās izmantot meklēšanas vēsturi reklāmu parādīšanai

    Jaunākie raksti

    Jā, neesi pārlasījies! Google tiešām tikko paziņojusi, ka tā pārstās izmantot meklējumu vēsturi, lai padotu uz lietotāja ierīci atlasīta satura reklāmas. Tie lēsts, ka šī būs milzīgākā pārmaiņa Google vēsturē, turklāt privātuma aizstāvji var sākt kaut nedaudz uzelpot.

    Vienlaikus arī paziņots, ka Google mainīs taktiku, kā tiek sekots līdzi citām lietotāja darbībām dažādos Google produktos un servisos.

    Reklāma

    Google biznesa modelis ir pavisam vienkāršs – tu vazājies pa tīmekli un veic meklējumus, Google šo izseko un datus pārdod reklāmdevējiem. Šī vienkāršā shēma padarījusi Google par vienu no veiksmīgākajiem biznesiem pasaules vēsturē. Google pārstās veidot un izmatot izsekošanas rīkus, kas izvietoti arī Android operētājsistēmā, kas arī ir negaidīts pārsteigums.

    Kas tālāk? Nevajag pārprast – Google ir atradusi ceļus, kas ļaus saņemt lietotāju datus un tos pārdot tālāk. Lietotāji tikšot apvienoti vairākās lielās grupās un datu vākšana tiks veikta šo grupu ietvaros. Tālāk, protams, dati tiks pārdoti. Ja būsi biežs kaķu attēlu studētājs, tad iekritīsi grupā pie citiem šādiem kaķmīļiem, un jūsu dati tiks apstrādāti kopā. Arī reklāmas šīs grupas ietvaros tiks parādītas līdzīgas.

    Šīs izmaiņas ir tikai loģiskas, uz to jau iet Apple un Eiropa privātpersonu datu privātumu sargā ar biežiem un gana iespaidīgiem sodiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma