Reklāma

Apple pēdējo sešu gadu laikā ik mēnesi ir nopirkusi kādu uzņēmumu

Jaunākie raksti

Google ierobežo Google reklāmas iespējas Android ierīču mērķauditorijas atlasē

Mobilo tālruņu lietotnes pastāvīgi apkopo datus par saviem lietotājiem. Uzņēmums Google ir paziņojis par dažām jaunām funkcijām, kas ļaus...

AOC Q27V4EA monitora apskats – beidzot kaut kas darbam un atpūtai budžeta klasē

Lai nebūtu tā, ka te apskatām tikai pašus trakākos un dārgākos gadžetus, speciāli palūdzu mums atsūtītu kaut ko jēdzīgu...

Corning jaunais Gorilla Glass sargās viedtālruņu kameru objektīvus

Corning izziņojis jauna tipa aizsargstiklus, kas paredzēti tieši viedtālruņu kameru sargāšanai no skrāpējumiem. Vienlaikus jaunie Gorilla Glass with DX...

Sākot no 2022. gada visi iPhone modeļi būs aprīkoti ar 5G savienojumu

Apple, kā ierasts, bija principā kā pēdējais lielais viedtālruņu ražotājs, kas savās ierīcēs sāka piedāvāt 5G savienojumu. Kā ziņo...

Plastiskās mikroshēmas varētu ļaut internetam pieslēgt jebkuru produktu

Mūsdienās mēs visu laiku ikdienā dzirdam terminu mikroshēmas, kas ir iebūvētas dažādās lielākās un mazākās elektronikas ierīcēs, taču tagad...

Pēdējo sešu gadu laikā uzņēmums Apple ir iegādājies apmēram 100 citu uzņēmumu, kas nozīmē, ka citu biznesu pārņemšana notiek reizi trīs četrās nedēļās, tomēr tas nenozīmē, ka Apple iegādājas sev interesējošas kompānijas pēc sirds patikas.

Šī informācija paziņota kārtējā akciju turētāju sapulcē, kurā arī informēts par to, ka Apple iepriekšējā ceturksnī ir ieņēmusi ~91,51 miljardu eiro, kas ir vislielākie trīs mēnešu ieņēmumi tā vēsturē. Kad Apple izvēlas iegādāties citas kompānijas, tas parasti ir saistīts tieši ar tehnoloģiskajām iespējām un pieejamo talantīgo darbaspēku.

Pēdējās desmitgades lielākais pirkums par ~2,46 miljardiem eiro bijis austiņu un bezvadu skaļruņu uzņēmums Beats, kas savā ziņā ļāvis šobrīd aizsākt tieši savu austiņu līniju, un pēdējā laikā arvien mazāk un mazāk dzirdam par jaunumiem no Beats. Salīdzinoši nesen, 2018. gadā, Apple iegādājās mūzikas atpazīšanas servisu Shazam par ~329 miljoniem eiro, kas tagad ļāvis to pilnībā integrēt savā Control Center un Apple Music.

Jau Apple rašanās brīdī Stīvs Džobs un Stīvs Vozņaks bija pietiekami tālredzīgi, lai iegādātos tajos laikos ļoti revolucionāru risinājumu, kas bija tieši datora interfeiss un peles kursors, bez kā mēs nespējam iedomāties mūsdienu datoru lietošanu. Tiesa, nav tā, ka Apple iegādājas visus uzņēmumus pa labi un pa kreisi, jo līdz šim ir redzams, ka šie lēmumi tiek ļoti un stingri pārdomāti, pirms tiek veikts gala lēmums. Viena no skaļākajām informācijām, kas nesen parādījās medijos, bijusi saistīta ar to, ka Īlons Masks 2013. gadā Timam Kukam piedāvājis iegādāties Tesla, bet Apple CEO nav pat pamanījies atbildēt Maskam.

AvotsBBC
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma