Reklāma

Apple grasās iegādāties mūzikas atpazīšanas servisu Shazam

Jaunākie raksti

Kartēta gandrīz ceturtā daļa Pasaules okeāna gultnes

Pateicoties starptautiskai iniciatīvai "Seabed 2030", kartēta jau gandrīz ceturtā daļa jeb 23,4% Pasaules okeāna gultnes. Tas noticis, lielā mērā...

Xiaomi nedaudz parāda nākammēnes gaidāmo Smart Band 7 Pro

Pēc Smart Band 7 izziņošanas maijā un fitnesa aproces nonākšanas Eiropā, Xiaomi gatavojas piedāvāt arī Smart Band 7 Pro...

Stellantis kārtējoreiz runā par riskiem, ja elektroauto nekļūs lētāki

Viens no pasaulē lielākajiem autokoncerniem Stellantis un tā vadība kārtējoreiz runājuši par riskiem un iespējamo tirgus sabrukumu, ja elektroauto...

Starlink varēs izmantot mašīnā, laivā un lidmašīnā

Starlink uzvarējis ASV Federālo sakaru komisiju (Federal Communications Commission) tiesā, kas nu ļauj Starlink izmantot arī atrodoties kustībā -...

“Instagram” plāno pāriet uz vienu video formātu – “Reels”

"Instagram" aizvien aktīvāk konkurē ar video koplietošanas platformu "TikTok". To pierāda arī "Instagram" jaunākie centieni. "Twitter" ievietotajā ekrānšāviņā redzams,...

Apkārt klīst runas, ka Apple ir gatavs iegādāties Shazam – lietotni, kas ļauj atpazīt skanošās dziesmas televizorā, iepirkšanās centrā vai automašīnā. Darījuma aptuvenā summa tiek lēsta ap 400 miljoniem ASV dolāru.

Apple ieguvums būtu gadu gaitā attīstītās Shazam mūzikas atpazīšanas tehnoloģijas, tāpat Apple nenāktos maksāt Shazam par pircēja pārsūtīšanu uz iTunes Store mūzikas iegādei, kad tā atpazīta ar Shazam. Apple aptuveni 10% no mūzikas pirkumiem iTunes saņem caur Shazam.

Vienlaikus Apple būs iespēja nedaudz pabojāt konkurentu Spotify un Google Play Music iespējas, apgrūtinot šo mūzikas straumēšanas servisu reklamēšanu Shazam.

Tiek pieļauts, ka Apple visvairāk interesē Shazam izstrādātās papildinātās realitātes tehnoloģijas, ar ko Shazam iepazīstināja vēl 2015. gadā.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma