Reklāma

Apple grasās iegādāties mūzikas atpazīšanas servisu Shazam

Jaunākie raksti

Fitbit Versa 3 viedpulksteņa apskats

Šī gada sākumā Google pabeidza Fitbit iegādi, kas bija sava veida signāls tam, ka Google sāks daudz nopietnāk piedomāt...

Norvēģija jau nākamā gada pavasarī pilnībā varētu pāriet uz elektroauto tirdzniecību

Norvēģija nu jau ilgstoši bijusi līderpozīcijās elektroauto pārdošanas rādītājos, tam jau sen nevienu nepārsteidzot. Jau iepriekš gana plaši izskanējis,...

Eiropa “bez 5 minūtēm” lēmusi, ka iPhone tomēr nāksies izmantot USB Type-C

Eiropas Komisija nolēmusi, ka visiem viedierīču ražotājiem nāksies izmantot USB Type-C uzlādes vadu visās viedajās ierīcēs, lai saudzētu dabu....

Microsoft prezentē palīdzības komplektu, lai Surface iekārtas varētu lietot cilvēki ar invaliditāti

Trešdienas vakarā Microsoft prezentēja savus jaunos Surface līnijas produktus, un bija patīkams pārsteigums, ka īpaša vieta tika atvēlēta tam,...

1000km brauciens ar Audi Q4 e-tron elektroauto (video)

Pagājušajā gadā, kad mēs tikai aizsākām veidot šos 1000km elektroauto testus, izbraucām ar lielo Audi e-tron un šis auto...

Apkārt klīst runas, ka Apple ir gatavs iegādāties Shazam – lietotni, kas ļauj atpazīt skanošās dziesmas televizorā, iepirkšanās centrā vai automašīnā. Darījuma aptuvenā summa tiek lēsta ap 400 miljoniem ASV dolāru.

Apple ieguvums būtu gadu gaitā attīstītās Shazam mūzikas atpazīšanas tehnoloģijas, tāpat Apple nenāktos maksāt Shazam par pircēja pārsūtīšanu uz iTunes Store mūzikas iegādei, kad tā atpazīta ar Shazam. Apple aptuveni 10% no mūzikas pirkumiem iTunes saņem caur Shazam.

Vienlaikus Apple būs iespēja nedaudz pabojāt konkurentu Spotify un Google Play Music iespējas, apgrūtinot šo mūzikas straumēšanas servisu reklamēšanu Shazam.

Tiek pieļauts, ka Apple visvairāk interesē Shazam izstrādātās papildinātās realitātes tehnoloģijas, ar ko Shazam iepazīstināja vēl 2015. gadā.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma