Reklāma

“McLaren” prezentējuši savu jauno plug-in hibrīdu “Artura”

Jaunākie raksti

Logitech Ergo M575 datorpeles apskats – kad bumbiņa kustina kursoru

Dažādi ergonomiski risinājumi nav nekas jauns, bet tie kļuvuši arvien aktuālāki laikā, kad daudzi pārgāja strādāt no ofisa uz...

Paredzams, ka drīzumā iPhone lietotāji sāks ieraudzīt arvien vairāk reklāmu

Līdz šim iPhone lietotāji netika pārāk noslogoti ar dažādām reklāmām, taču tuvākā nākotnē tas varētu notikt, un arvien vairāk...

“Beats” izstrādājis īpašas austiņas Kimas Kardašjanas gaumē

"Apple" piederošais uzņēmums "Beats" jau vairākkārt radījis īpašas kolekcijas bezvadu austiņas. Piemēram, ir dzirdēts gan par Ukrainai veltītām austiņām,...

“Elektrum Drive” un e-mobi tīklā būs vienota norēķinu sistēma

Konkurences padome lēmusi atļaut AS “Latvenergo”, VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) un AS “Unifiedpost” paziņoto vienošanos, kas nodrošinās...

Mākslīgā intelekta talantu programmai pirmais izlaidums

Trešdien, 10. augustā, Liepājas pārstāvniecībā Rīgā, Liepājas tehnoloģiju klasteris un Liepājas pašvaldība rīkoja pirmo Mākslīgā intelekta talantu programmas izlaidumu....

Pēdējos gados britu superauto ražotājs “McLaren” nebija prezentējis jaunus ielas modeļus. Ar to domāti pilnīgi jauni auto nevis iepriekšējo modeļu uzlabotas versijas. Beidzot tas atkal noticis – “McLaren” prezentējis pilnīgi jaunu modeli, turklāt, šoreiz autoražotājs iesoļojis plug-in hibrīdu teritorijā, piedāvājot savu jaunāko modeli – “Artura”.

Auto balstīts uz pilnīgi jaunas oglekļa šķiedras šasijas, kas ļāvis samazināt svaru. Visa aizmugurējā balstiekārta ir izstrādāta pilnībā no jauna. Mašīnas sirds un dvēsele šoreiz 3.0 litru V6 motors ar divām turbīnām un tas ir par 50 kilogramiem vieglāks nekā klasiskie “McLaren” V8 motori. Pats par sevi motors attīsta 577 zirgspēku jaudu, taču to papildina arī elektriskais motors, kurš sniedz papildus 94 zirgspēkus. Sistēmas kopējā jauda ir iespaidīgi 671 zirgspēki un 720 ņūtonmetru griezes moments.

Elektriskais motors palīdz nodrošināt jaudu un uzrāvienu zemos apgriezienus, taču, pateicoties 7,4 kWh baterijai, “Artura” var pārvietoties elektriskā klusumā 31 kilometru. Visu savieno 8-pakāpju automātiskā ātrumkārba, kurai nav atpakaļgaitas. Par braukšanu atpakaļgaitā rūpēsies elektriskais motors. Jauda tiek nodota tikai aizmugurējiem riteņiem, bet, lai jaudu pēc iespējas labāk nogādātu līdz ceļam, auto aprīkots ar elektroniski vadāmu LSD diferenciāli.

“McLaren” lepojas ar faktu, ka, neskatoties uz elektromotoru un baterijām, auto padevies samērā viegls – tas sver gandrīz 1500 kilogramus. Ņemot vērā relatīvi nelielo svaru un jaudīgo dzinēju kombināciju, “Artura” līdz 100km/h spēs paātrināties 3 sekundēs, bet maksimālais ātrums tuvosies 330km/h.

Šis modelis jebkurā gadījumā nav vājprātīgs trases auto, lai gan tas bez problēmām spēs braukt arī tur – auto aprīkots ar virkni mūsdienu palīgsistēmām, piemēram, adaptīvo kruīza kontroli, joslas saglabāšanas sistēmu, automātiskajām tālajām gaismām un citām sistēmām. 8 collu multimediju sistēma atbalsta “Android Auto” un “Google CarPlay”.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma