Web Analytics
More
    Reklāma

    Toyota ar jauno GR Sport C-HR izskatu padara vēl dinamiskāku

    Jaunākie raksti

    Marta sākumā Toyota salonos nonāks Baltijas populārākā hibrīdkrosovera Toyota C-HR jaunākais modelis – GR Sport. Iedvesmojoties no Toyota augstas veiktspēju GR spēkratiem un Toyota Gazoo Racing sacīkšu krāsām, jaunais GR Sport spēcīgajam izskatam piešķir vēl spilgtāku ārējo un iekšējo stilu. Jaunais C-HR GR Sport pievienojas jau pieejamai Corolla GR Sport modeļu saimei.

    GR Sport krosovera spilgto ārieni papildina ar īpašām detaļām: jauniem vieglmetāla diskiem, eksterjera detaļām Piano Black izpildījumā un ekskluzīviem divu krāsu salikumiem.

    Reklāma

    Laists klajā 2015. gadā kā dinamisks krosovers, kas apvieno drosmīgu izskatu un tam atbilstošu vadāmību, vienlaikus nodrošināt labākos emisijas rādītājus klasē, pirmais Toyota C-HR C-SUV segmentā radīja spēcīgu iespaidu. Klienti Baltijā to uzņēma ar lielu atzinību, ļaujot Baltijas valstīs ar 21% tirgus daļu sasniegt vadošās pozīcijas.

    C-HR ir pieejams ar šajā segmentā unikālo 1,8 litru 122 ZS un 2 litru 184 ZS hibrīda dzinēju.

    Eksterjers

    GR Sport priekšdaļa izceļas ar melnu emblēmas un lukturu korpusu fonu, bampera centra un miglas lukturu ietvaru Piano Black apdari, tumšu hromētu radiatora režģi, kā arī jaunu agresīvāk veidotu priekšējo spoileru.

    Sānos vizuāli saspēli veido Piano Black durvju uzlikas un ekskluzīvie 19 collu vieglmetāla diski. Aizmugurē skatienu piesaista Toyota emblēma uz Piano Black fona, atstarotāji Piano Black ietvaros, īpaša bampera apakšējā daļa un GR Sport logotips.

    GR Sport ir sagatavots deviņu ekskluzīvu divu toņu krāsojumu klāsts, ieskaitot jaunu modelim unikālu variāciju ar Dynamic Grey krāsas korpusu un melnu jumtu.

    Interjers

    GR Sport salons piedāvā jauno Cool Silver apdari, sēdekļus ar ādas un Alcantara apdari, ko vēl efektīgākus padara GR iedvesmotās sarkanās un pelēkās nošuves.

    Citu unikālu elementu vidū ir stūresrats ar perforētu ādu, sarkanu nošuvju akcenti gan uz stūres, gan pārnesumkārbas selektora apvalka, ekskluzīvas iekšējās sliekšņu uzlikas, GR Sport logotips, GR stop/start poga un GR starta animācija vadītāja instrumentu paneļa ekrānā.

    Pie GR Sport papildu ērtībām pieder gudrā atslēgšanas un starta sistēma, elektriski regulējams vadītāja sēdeklis, spoguļi ar automātisko nolocīšanos, apsildāma stūre, inteliģentais droša attāluma sonors (ICS), kā arī aklās zonas uzraudzība (BSM).

    GR Sport komplektācijā ietilpst arī tuvo un tālo gaismu LED lukturi un adaptīvā priekšējā apgaismojuma sistēma (AFS), kas gaismas kūli pavērš braukšanas virzienā, padarot ceļu labāk redzamu un tādējādi veicinot drošu braukšanu.

    Galvenā papildu aprīkojuma sarakstā ir izcilā JBL audio sistēma.

    Braukšanas dinamika

    Modelim ir uzstādītas specifiskas riepas, savukārt balstiekārta un stūres iekārta ir noregulētas tā, lai jūtami uzlabotu GR Sport dinamisko uzvedību, vienlaikus saglabājot braukšanas komfortu pārējā C-HR modeļu klāsta līmenī

    Augstākās klases riepas, jaunais 19 collu Continental Premium Contact 6 (225/45) modelis, palielina priekšējās ass saķeri un stabilitāti līkumos, tā samazinot nepietiekamu pagriežamību pie tādas pašas slodzes. Jaunas riepas modelis ir vieglāks nekā līdz šim izmantotās 18 collu riepas, vienlaikus nodrošinot tādu pašu rites pretestību un līdzīgu CO2 emisiju.

    C-HR GR Sport var izvēlēties ar 1,8 vai 2 litru Hybrid Dynamic Force spēka agregātu. 1,8 litru motora kombinētais degvielas patēriņš un CO2 emisija ir attiecīgi no 112 g/km un 4,9 l/100 km. 0-100 km/h paātrinājums ir 8,2 sekundes (ar 2 litru Hybrid Dynamic Force dzinēju).

    Uzlabotas Toyota Safety Sense sistēmas

    2021. gada C-HR modeļu klāsts ir aprīkots ar jaunāko Toyota Safety Sense versiju – aktīvās drošības tehnoloģiju kompleksu, kas paredzēts sadursmju novēršanai vai to seku mazināšanai visdažādākajās satiksmes situācijās.

    Sadursmes novēršanas sistēmai (PCS) ir pievienotas vairākas jaunas funkcijas, to vidū ārkārtas stūrēšanas palīgs (ESA), kas darbojas kopā ar gājēju noteikšanu gaišajā laikā un krustojuma drošas izbraukšanas palīgu (ITA).

    Krustojuma izbraukšanas palīgs brīdina un automātiski bremzē, ja vadītājs, izdarot labo vai kreiso pagriezienu, nonāk pretimbraucošā transportlīdzekļa ceļā vai ja brauktuvi šķērso gājējs.

    2021. gada C-HR ir ieguvis arī joslas ieturēšanas asistentu (LTA), kas ne vien palīdz palikt joslā, bet braukt pa tās vidu. Ja sistēma pamana novirzīšanās risku, tā ar stūres iekārtu veic virziena korekciju un palīdz vadītājam palikt joslā.

    Pie citām jaunām vadītāja atbalsta un drošības paaugstināšanas sistēmām pieder pilna diapazona adaptīvā kruīza kontrole (ACC) apvienojumā ar ceļa zīmju atpazīšanu (RSA) un viedo adaptīvo kruīza kontroli (ACC), kas ļauj braukšanas ātrumu viegli pielāgot ātruma ierobežojuma zīmēm.

    C-HR GR Sport 1.8 Hybrid sākumcena ir 32 250 eiro. Pašlaik modelis ir pieejams par kampaņas cenu 28 700 eiro.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Kartupelis3
    17.02.2021 12:46

    uzķēros, cerēju, jau, ka tehnika no Jaris GR aizceļojusi līdz krosoveram..vot būtu bomba.

    Skābene
    17.02.2021 15:16

    gaužām neērts braucamais, salonā mazāk vietas kā Auris. Un iekāpšana gara auguma cilvēkiem ļoti neērta, var atdauzīt galvu.

    Viedais
    17.02.2021 17:35
    Reply to  Skābene

    Precīzi. Autiņš glīts, bet paredzēts tiem, kam ir zem 170 un arī tad ne vairāk kā diviem, nu, labi vēl var sīko līdz pāris gadiem aizmugurē ietūcīt.

    Reklāma