Ķīnas varasiestādes vērsušās pie elektroauto ražotāja “Tesla”, aicinot veikt uzlabojumus un uzlabot auto uzbūves kvalitāti uz vietas Ķīnā ražotajām mašīnām. Aicinājums izteikts pēc klientu sūdzībām par dažādām anomālijām auto darbībā.
Ziņu aģentūra “Reuters” vietējā Ķīnas sociālās saziņas vietnē “WeChat” novērojusi ierakstu, kas liecina par vietējo tirgus regulatoru un “Tesla” pārstāvju tikšanos. Tikšanās iemesls ir kārtējās auto problēmas – bateriju aizdegšanās, neplānota paātrināšanās bez vadītāja iesaistes un problēmas ar “over-the-air” atjauninājumiem. Šīs problēmas skārušas mašīnas, kas saliktas rūpnīcā Šanhajā.
Ažiotāžu izsauca negadījums kādā Šanhajas autostāvvietā, kur “Model 3” pēkšņi aizdegās. “Tesla” gan centās vainot auto īpašnieku, sakot, ka aizdegšanās radusies bateriju bojājuma dēļ, bet bojājumu izraisījis vadītājs. Ķīnieši gan palūguši kompāniju ievērot vietējos likumus, cienot klientu tiesības.
Ziņas par kārtējām “Tesla” kvalitātes problēmām seko tikai nedēļu pēc tam, kad autoražotājs bija spiests izsludināt lielāko atsaukumu savā vēsturē nestrādājoša multimediju ekrāna dēļ.
nu re, pienākuši laiki, kad ķīnieši māca laovajiem darba kultūru – neslinkojiet, izdariet kārtīgi, un neesiet vīzdegunīgi.
bet interesanti – ķīnieši pērk teslas akcijas vai liek uz savējiem? štrunts par to, ka auto pumpains, bet ja ar akcijām var nopelnīt….
Šķiet ka tieši par M3, kuri tiek ražoti Ķīnā, bija atsauksmes ka ievērojami kvalitatīvāki. Cits stāsts par LiFeP akumulatoriem, bet tā ir fizika un ķīmija.
NIO lobbijs
Diez vai, jo Lucky Thirteen Workshop taisīja vienu teslu priekš klienta un tas ko viņi bija safilmējuši ar durvju gumijām un tapsējumu, nu moins, salikšanas kvalitāte kā UAZ Buhanka.
vai tas ir parsteigums kadam, ka Tesla ir uz ļep ļep salikts grausts? Viniem interesee tikai rotallietas ekrānā. o, uzliksim, lai izskatās it kā tu brauktu pa Marsa virsmu, pofig, ka durvis normali nevar aiztaisit.
Stipri pārvērtēts braucamrīks. Personīgi šādu konservu bundžu ar lētākās plastmasas iekšējo apdari uz līmes un dermatīna imitāciju nepirktu. Teslai ir patiesi labi izgudrojumi – bateriju komplekti (tie, kuru darbību var garantēt ilgtermiņā) un elektrodzinēji. Tur viņi paši piestrādājuši kopā ar partneriem. Bet auto būve pati kā tāda – pa fikso un ar lētākajiem apdares materiāliem. Tikko vēl krāsa lobījās nost, metinājumi nekvalitatīvi, ģeometrijas spraugas, švaka elektronika, mirstoši ekrāni, lidojoši jumti un tagad jau degošas baterijas. Ne tur jēdzīga salona apsilde, ne skaņas izolācija. Brīnums, kā vēl triecienu testos ir labi rezultāti ar tām konservu bundžām
Nerejiet tik ļoti. Kaut arī neesmu izvēlējies Teslu, tomēr ilgi raudzījos tās virzienā. Atturēja 3 lietas: servisa neesamība, zemā sēža (M3) un durvju rokturi.
Nav laimes ar citiem e-auto arī, to varu apgalvot no savas pieredzes.
Vienai Teslai nolidoja jumts – kliedzieni pa visu pasauli. Dažas sadega, atkal kliedzieni. Cik ICE auto sadeg? Tas notiek klusi, tepat Latvijā.
Kā jau minēju, FL no Ķīnas esot kvalitatīvāks par ASV ražotajām.
Esmu tajā braucis. 3.modelis. Nepierasti lēts interjers. Pagalam švaka interjera plastmasas un citu apdares materiālu kvalitāte. Uz tausti nepatīkams – kur elementiem pieskaries, tur pretim lētucis
Es arī esmu braucis. Jā, tajā nav kā Audi e-tronā, kurā ir sajūta ka maksāju par ārišķību – nevajadzīgi smalku apdari. Man svarīgi lai būtu ērti sēdēt un grābstīties ap stūri. Tas, kādas plastmasas ir durvīs un uz priekšpaneļa, galīgi nav prioritāte.
Tad, kad sākās reālas tehniskas problēmas, esi gatavs sēdēt kaut vai traktora interjerā, lai tikai tiktu uz priekšu vai nenosaltu.
Audi e-tron nav tikai par ārišķību. Tas no visiem manis izbrauktajiem elektrauto man atmiņā palika kā vislabākais auto. Pasakains komforts un neeeeeeeeeeeeeeeeeenormāli kaifīga braukšana. Un tas ir tikai tāpēc, ka Audi šo auto ir būvējis uz cita lieliska premium klases auto bāzes nevis mēģinājis radīt no nulles kaut kādu elektrobrīnumu.
Audi e-tron nepatīk digitālo sānu (atpakaļskata) saucamo spoguļu izvietojums durvīs. Auto industrija gandrīz pilnībā koncentrējusies uz taustes ekrāniem, kuru lietošanas ērtums ir katra indivīda ziņā. Lielākā pretenzija varētu būt, ka šis viss darbojas ar elektroniskajiem blokiem. Jebkāda bojājuma gadījumā jāuzmeklē ražotājs, bet tā elektronika 5 gadus vecam auto (saskaitot kopā) maksā tikpat, cik viss braucamais. Summējot – ar ekrāniem pārpildīts salons. Trūkst jumta panorāmas vietā displejs, visos logos displeji un entertainments aizmugurējiem pasažieriem ar 2 ekrāniem un sensoru vadību uz konsoles. Tikmēr braukšanas ziņā atbildība aizvien ir vadītājam, kurš nu ir apkrāmēts ar attiecīgajam laikmetam raksturīgu žilbinošo ekrānu skaitu