Web Analytics
More
    Reklāma

    Prezentēta Audi e-tron GT elektriskā kupeja

    Jaunākie raksti

    9. februārī, vērienīgā tiešsaistes pasākumā Audi prezentēja e-tron GT – zīmola 2021. gada nozīmīgāko modeli. Ar e-tron GT Audi demonstrē to, cik aizraujoša var būt elektriskā mobilitāte. Četru durvju kupeja apvieno pārsteidzošu dizainu ar jaudīgu piedziņu un dinamisku vadību. Šis ir jaunas ēras sākums Audi zīmolam.

    Audi Progresa dienā, tiešsaistē pulcējot Audi vadību, e-tron GT dizaina izstrādātāju Marku Lihti (Mark Lichte) un Progresa dienas stāstniekus un vēstnešus – aktieri Tomu Hardiju (Tom Hardy), dizaineri Stellu Makartniju (Stella McCartney) un dziedātāju Žanellu Monē (Janelle Monae) – prezentēts šī gada Audi gaidītākais modelis.

    Tas ir Audi, kādu pasaule līdz šim nav redzējusi. Ar e-tron GT modeli zīmols demonstrē savus plānus veidot aizraujošu nākotnes mobilitāti. Abi Gran Turismo modeļi – e-tron GT quattro un RS e-tron GT– ar pilnībā elektrisku piedziņu ir jaudīgi, ātri un dinamiski, turklāt tie nerada videi kaitīgus izmešus. Šīs īpašības papildina spēcīgs raksturs, kas no jauna atspoguļo Gran Turismo ideju.

    “Šī ir vēsturiska diena zīmolam. Progresa dienā mēs prezentējam ne vien jaunu modeli, bet arī Audi nākotnes nostāju. Esmu patiesi gandarīts apgalvot, ka e-tron GT jau vasaras sākumā būs pieejams Latvijā un sniegs mūsu klientiem vēl nebijušu braukšanas pieredzi,” stāsta Ilgvars Ļubka, Audi zīmola vadītājs Latvijā un Lietuvā.

    Audi e-tron GT eksterjers ir dinamisks mākslas darbs. Katra virsma un līnija ir harmoniska, sākot ar priekšējiem lukturiem, kas papildu komplektācijā pieejami ar lāzera gaismām, un beidzot ar lielo gaisa izkliedētāju aizmugurē. Koptēls rada iespaidu, ka auto dizainu būtu veidojis vējš. Virsbūves līnijas ir aerodinamiskas, bet pretestības koeficients ir 0,24. Arī interjers atbilst klasiskam Gran Turismo dizainam – autovadītāja un priekšā sēdošā pasažiera sēdekļi uzstādīti sportiski zemā pozīcijā un tos atdala plata centrālā konsole, savukārt aizmugurējie sēdekļi nodrošina pietiekami daudz vietas arī pieaugušajiem. Neuzkrītošā interjera dizaina elegance izceļ automobiļa progresīvo raksturu.

    Gran Turismo konceptuāli ir sportisks, garām distancēm piemērots automobilis ar pirmšķirīgu dinamisku vadāmību. Arī Audi e-tron GT piemīt šīs īpašības. Atkarībā no modeļa elektriskie motori rada 476 ZS vai 598 ZS jaudu, nodrošinot dinamiska spurta iespējas. e-tron GT ir iespaidīga nobraukšanas distance ar vienu uzlādi – līdz pat aptuveni 488 kilometriem (WLTP ciklā), ko nodrošina akumulators ar 86 kWh ietilpību. Tā 800 voltu tehnoloģija nodrošina ātru līdzstrāvas uzlādi ar neto jaudu līdz 270 kW. Arī balstiekārta ir balstīta uz dinamikas un komforta līdzsvaru, pateicoties tādām tehnoloģijām kā Audi Drive Select, visu riteņu stūrēšanai, kontrolējamiem amortizatoriem, trīs tvertņu pneimatiskajai balstiekārtai, elektriskajai visu riteņu piedziņai un aizmugurējās ass diferenciāļa bloķētājam. Riteņu disku izmērs var sasniegt 21 collu, bet bremžu diskiem, kas papildu komplektācijā pieejami ar oglekļa šķiedras keramiku, izmērs ir līdz 420 milimetriem.

    Tāpat kā visi Audi modeļi, arī e-tron GT ir pilnībā savienots. Informācijas un izklaides sistēma, Audi Connect nodrošinātie tiešsaistes pakalpojumi un autovadītāja asistentu sistēmas ir mūsdienu prasībām atbilstošas. Ņemot vērā, ka dinamiskam mākslas darbam ir arī labi jāskan, Audi radījis e-tron GT unikālu skaņu. Tas skan jaudīgi un progresīvi.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    8 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Elektriķis
    10.02.2021 09:26

    Pretestības koeficients 0,24, tik pat cik Hyundai Ioniq. Teslai 3 un Y ir 0,23. Varētu sagaidīt ka būs mazs patēriņš. Ir novērots ka tieši šis gaisa pretestības koeficients ir galvenais taupības faktors.

    Kartupelis3
    10.02.2021 09:53

    āķi var likt?

    Elektriķis
    10.02.2021 11:13
    Reply to  Kartupelis3

    Āķis visiem standarta aprīkojumā. Ar to Tev izvilks maciņu no kabatas :)

    Gastons Gašpuitis
    10.02.2021 10:10

    4 durvis un kupeja nav savietojami jēdzieni.

    0843
    10.02.2021 10:18

    ir divu veidu kupejas – proper 2dr coupe un luxury 4dr coupe.
    cilvēki, kam ir daudz naudas, bet nepietiek entuziasma vai laika, lai uzturētu arī fun car kupeju, vienkārši pērk 4durvju auto ar nejēgā daudz visa iespējamā un pazeminātu jumta līniju, lai gan pašam kāds prieciņš, gan sieva neizēstu smadzenes, sēžot teju kā ginekologa apskatē.

    Elektriķis
    10.02.2021 11:08
    Reply to  0843

    Vai tad šajā nav jāsēž kā ginekologa krēslā?

    0843
    10.02.2021 12:15
    Reply to  Elektriķis

    šajā sievasmāti var pasaukt uz apskati, neliekot tai vingrot starp atlocīto krēsla muguru un b balstu

    Kartupelis3
    10.02.2021 12:01

    Šeit kupejai parādās arī kaut kāda jēga bez showoffa – piles formai, kā zināms, ir vismazākā gaisa pretestība. Attiecīgi bagāžnieka tilpums upurēts nevis stila, bet efektivitātes nolūkos.
    Otrajā rindā jāsēž nevis resniem biznesmeņiem, bet īstiem zaķiem un bērniem, nav ko čīkstēt :)
    Ja var uzlikt āķi, tad ar tilpuma problēma atrisinās. Lielākajai daļai elektroauto vnk nevar āķi nemaz uzlikt arī par papildus maksu.

    Reklāma