“BMW” 1. sērija ikdienā konkurē ar “VW Golf”, tāpēc nav nekāds brīnums, ka izskanējušas baumas par “BMW” vēlmi radīt tiešo konkurentu “ID.3” elektriskajam hečbekam, kurš izmēros līdzinās golfam. Šim auto vismaz teorētiski vajadzēja saukties “BMW i1”, taču ziņas vācu medijos liecina, ka autoražotājs atteicies no plāniem radīt elektrisko hečbeku, kurš kļūtu par tiešo “ID.3” konkurentu.
“i1” vajadzēja aizstāt līdz šim salīdzinoši populāro “i3”, tomēr ražotājs izvēlējies koncentrēt spēkus izmēros lielāko elektrisko sedanu un krosoveru izstrādei. Kā vēsta vācu mediji, “BMW” atteikušies no plāniem radīt mazu elektrisku hečbeku, jo tas būtu interesants tikai klientiem Eiropā, bet ne citos svarīgos reģionos, piemēram, Ziemeļamerikā un Ķīnā. Izmēros lielāki sedani un krosoveri nodrošinātu krietni labāku atdevi veiktajām investīcijām šo auto izstrādē.
Tas gan nenozīmē, ka “BMW” neražos izmēros mazāku elektroauto – autoražotāja plānos ietilpstot elektrisks sedans, kurš varētu kļūt par “i2” modeli. Avoti gan ziņo, ka šī ideja neesot attīstīta un tā eksistē tikai uz papīra. Tāpat “BMW” plāno prezentēt “X1” krosovera elektrisko versiju – “iX1”. Ražotājs šādi jau rīkojies ar “X3”, kuram tagad ir elektriskais “iX3” brālēns.
Melns joks, bet par šo mutanta abortu diez vai pasaule bēdāsies.