Reklāma

Spotify abonentu skaits sasniedzis 155 miljonus

Jaunākie raksti

BISSELL CrossWave Cordless mazgājošā slotas tipa putekļu sūcēja apskats

Nu jau esmu kļuvis par oficiālo tīrības un spodrības ziņnesi, šajā pavasarī turpinām dažādu mājsoļa palīgu apskatus ar vienu...

Latvijā vadošais ielu mākslinieks KIWIE izlicis pārdošanā pasaules mērogā unikālus NFT

KIWIE ir viens no pazīstmākajiem ielu māksliniekiem Latvijā, kura vārds izskanējis tālu aiz mūsu valsts robežām. Viņa firmas zīme,...

Hakatonā pētīs, vai elektroauto var uzlādēt pie apgaismojuma staba, kā arī citas idejas

Lādēt elektroauto pie apgaismojuma staba un ieviest metrobusa līniju Teikas virzienā. Pie kā strādās hakatonā? No 15. līdz 17....

Eiropas Parlaments vēlas slēgt pirātiskās sporta pārraides 30 minūšu laikā

Eiropas Parlaments strādā pie lēmuma, kas varētu pieprasīt slēgt pirātiskās sporta pārraides vien pusstundas laikā. Lai to spētu īstenot...

Parādās ziņas, ka varētu kavēties jauno iPad un MacBook portatīvo datoru ražošana

Jau 2020. gads bija izaicinājumu pilns elektronikas ražošanā, jo radās problēmas ar dažādu detaļu izgatavošanu, piegādi un produktu salikšanu,...

Mūzikas straumēšanas serviss Spotify dalījies ar saviem pagājušā gada finanšu datiem, un pēdējā ceturksnī maksājošo lietotāju skaits sasniedzis 155 miljonus, bet kopējais aktīvo lietotāju skaits 345 miljonus.

Gan abonentu, gan nemaksājošo lietotāju skaits attiecīgi audzis par 24% un 27%, salīdzinot ar 2020. gada 3. ceturksni, kurā šāds lietotāju sadalījums bija 144 un 320 miljoni. Līdz ar to Spotify sasniedzis pietiekami labus rezultātus, audzējot lietotāju bāzi. Tiesa, vidējā peļņa par lietotāju nokritusi par 8% līdz ~4,26 EUR, bet tas saistīts ar dažādām akcijām un zemākajām servisa cenām Krievijā un Indijā.

Avots: Spotify

Tā kā straumēšanas serviss veic aktīvas investīcijas savā attīstībā, tad 2020. gadā kopumā zaudējumi bijuši 125 miljoni EUR. Tas gan saistīts ar ieguldījumiem savā podkāstu piedāvājumu, noslēdzot līgumus ar plaši zināmo Džo Roganu, kā arī Princi Hariju un viņa sievu Meganu. Pavisam nesen Spotify sāka testēt audiogrāmatu servisu, kas varētu būt nākamais lielais papildinājums.

Tomēr parādījusies arī neliela kritika par to, ka Spotify investīcijas podkāstu jomā īsti nav nesušas vairāk lietotnes lejupielādes, kā arī krasi audzis maksājošo lietotāju skaits. Iespējams, ka pēc kāda laika mēs varētu ieraudzīt maksas podkāstu servisu ar speciālu saturu, kas pašam uzņēmumam būtu jauns ienākumu avots. Kopējais noskaņojums Spotify frontē ir pozitīvs un, notiek izaugsme, kā arī kopumā lietotāju skaits 2020. gadā ir audzis katru ceturksni.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
5 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Ciba

Pirmkārt – aplāde/raidieraksts nevis podkāsts.
Spotify aplāžu funkcionalitāte iekš iOS un Android bija vai štruntīga līdz šī gada janvārim. Čakarējās ierasta atsākšana un programma nemācēja atkopties vertikālajā režīmā no horizontālā. Tāda kakaina piegarša pārāk ilgi bija.
Ir arī labāki rīki ar ko klausīties aplādes, bet tikai dēļ Rogana es lietoju Spotify aplādes. Tādā ziņā viņiem biznesa ideja vismaz uz mani nostrādāja.

LAN

Lūdzu, nosauc tos rīkus!
Man Spotify patīk jo atverot no jauna vari turpināt klasīties no vietas kur paliki + nav visādu DJ ierakstu kā Google Podcasts.

Ivars

Izmēģinot Tidal, par Spotify aizmirsu.

Jēkabs

Šodien saņēmu no spotify jocīgu e-pastu, bet ņemot vērā šo informāciju, diez vai tajā bija domāts “This is en[d]”.
https://www.reddit.com/r/spotify/comments/lcildc/this_is_en/

Aigars Axx

Jā, podkāsts ir galīgi garām. Piekrītu raidierakstam, kaut arī nesaprotu, kāpēc nevarētu būt vienk raidījums vai tas pats ieraksts, kas ļoti labi izsaka notiekošā būtību.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: