Reklāma

Spotify abonentu skaits sasniedzis 155 miljonus

Jaunākie raksti

Apple iPhone 13 apskats – nekas īsti jau nav mainījies, bet tomēr…

Vēl viens gads riņķī, un Apple atkal ir izlaidis atjauninātu un uzlabotu uzņēmuma galveno produktu - iPhone viedtālruni. Apple...

“Tele2” pieslēgumu skaits pārsniedzis 1 miljonu

Mobilo sakaru operatora “Tele2” apgrozījums šī gada deviņos mēnešos palielinājies par 8,7%, salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo laika periodu,...

Kopējais Tet grupas apgrozījums šogad audzis par 7%, eksports – par 37%

Šī gada deviņos mēnešos Tet grupas kopējais apgrozījums sasniedzis 174,6 miljonus eiro, augot par 7%, salīdzinot ar attiecīgo periodu...

Luminor uzņēmumiem turpmāk atvērs norēķinu kontus attālināti

Turpinot bankas pakalpojumu digitalizāciju un pielāgošanos ārkārtējās situācijas apstākļiem, sākot ar šī gada oktobri uzņēmēji varēs atvērt Luminor jaunu...

Lielbritānijas skolas izmantos sejas atpazīšanu, lai paātrinātu pusdienu maksājumus

Neskatoties uz privātuma apsvērumiem, sejas atpazīšanas tehnoloģija klientu apkalpošanas un citās jomās ienāk aizvien straujāk, nodrošinot būtiski ātrāku procesu...

Mūzikas straumēšanas serviss Spotify dalījies ar saviem pagājušā gada finanšu datiem, un pēdējā ceturksnī maksājošo lietotāju skaits sasniedzis 155 miljonus, bet kopējais aktīvo lietotāju skaits 345 miljonus.

Gan abonentu, gan nemaksājošo lietotāju skaits attiecīgi audzis par 24% un 27%, salīdzinot ar 2020. gada 3. ceturksni, kurā šāds lietotāju sadalījums bija 144 un 320 miljoni. Līdz ar to Spotify sasniedzis pietiekami labus rezultātus, audzējot lietotāju bāzi. Tiesa, vidējā peļņa par lietotāju nokritusi par 8% līdz ~4,26 EUR, bet tas saistīts ar dažādām akcijām un zemākajām servisa cenām Krievijā un Indijā.

Avots: Spotify

Tā kā straumēšanas serviss veic aktīvas investīcijas savā attīstībā, tad 2020. gadā kopumā zaudējumi bijuši 125 miljoni EUR. Tas gan saistīts ar ieguldījumiem savā podkāstu piedāvājumu, noslēdzot līgumus ar plaši zināmo Džo Roganu, kā arī Princi Hariju un viņa sievu Meganu. Pavisam nesen Spotify sāka testēt audiogrāmatu servisu, kas varētu būt nākamais lielais papildinājums.

Tomēr parādījusies arī neliela kritika par to, ka Spotify investīcijas podkāstu jomā īsti nav nesušas vairāk lietotnes lejupielādes, kā arī krasi audzis maksājošo lietotāju skaits. Iespējams, ka pēc kāda laika mēs varētu ieraudzīt maksas podkāstu servisu ar speciālu saturu, kas pašam uzņēmumam būtu jauns ienākumu avots. Kopējais noskaņojums Spotify frontē ir pozitīvs un, notiek izaugsme, kā arī kopumā lietotāju skaits 2020. gadā ir audzis katru ceturksni.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Pirmkārt – aplāde/raidieraksts nevis podkāsts.
Spotify aplāžu funkcionalitāte iekš iOS un Android bija vai štruntīga līdz šī gada janvārim. Čakarējās ierasta atsākšana un programma nemācēja atkopties vertikālajā režīmā no horizontālā. Tāda kakaina piegarša pārāk ilgi bija.
Ir arī labāki rīki ar ko klausīties aplādes, bet tikai dēļ Rogana es lietoju Spotify aplādes. Tādā ziņā viņiem biznesa ideja vismaz uz mani nostrādāja.

Lūdzu, nosauc tos rīkus!
Man Spotify patīk jo atverot no jauna vari turpināt klasīties no vietas kur paliki + nav visādu DJ ierakstu kā Google Podcasts.

Izmēģinot Tidal, par Spotify aizmirsu.

Šodien saņēmu no spotify jocīgu e-pastu, bet ņemot vērā šo informāciju, diez vai tajā bija domāts “This is en[d]”.
https://www.reddit.com/r/spotify/comments/lcildc/this_is_en/

Jā, podkāsts ir galīgi garām. Piekrītu raidierakstam, kaut arī nesaprotu, kāpēc nevarētu būt vienk raidījums vai tas pats ieraksts, kas ļoti labi izsaka notiekošā būtību.

Reklāma
Reklāma
Reklāma